sobota, 7 października 2017

NOWOŚCI WRZEŚNIOWE


Hej, hej :)

Nadszedł wrzesień, a z nim nowe kosmetyki. Wrzesień minął, czas więc podsumować co ze sobą przyniósł.  Zapraszam na prezentację wrześniowych nowości. :)
Jakie sklepy odwiedziłam?


YVES ROCHER. Tradycyjnie odwiedzam sklep co jakiś czas, jeśli prezent z ulotki mi się podoba. ;P Tym razem YR w prezencie dawało balsam do ciała z perfumowanej linii Quelques Notes d'Amour. Zaopatrzyłam się również w mój ulubiony dwufazowy płyn do makijażu z bławatkiem i nie mogłam się nie skusić na nowoście zapachowe kremiki do rąk. Wzięłam wanilię, mango i oliwkę. Pachną naprawdę fajnie.


DOUGLAS. Tutaj skorzystałam z 50% zniżki i skusiłam się na Guerlain Mascara Cils d'enfer. To tusz pogrubiający, bardzo jestem ciekawa efektu. Do tego dostałam próbkę nowego zapachu Chanel Gabrielle, ale od razu powiem, że nie podpasował mi. ;)


SUPERPHARM. A w nim promocja -50% na wybrane kosmetyki do makijażu. Skusiłam się więc na wychwalany w blogosferze tusz Bourjois Volume Reveal. Zobaczymy co to za cudo. ;)


Przyszła do mnie paczka z kosmetykami Marion. Cudnie zapakowana. Żółty słodziaczek. :)


A w niej chusteczki odświeżające o różnych zapachach, chusteczki antybakteryjne i szkolne dla dzieci. Oprócz tego kosmetyki z serii Detox z aktywnym węglem bambusowym: żel micelarny, peeling do twarzy, plaster na nos, maska oczyszczająca i czarna maska peel-off.


I jak co miesiąc pudełeczko BeGlossy. Szczegóły zawartości TUTAJ.


To wszystkie moje wrześniowe nabytki. Czy coś szczególnie wpadło Wam w oko? :)

46 komentarzy:

  1. Tez szykuje haul ale poczekam jeszcze do promocji w Rossmanie ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi w oko wpadły kosmetyki z Marion i to na ich recenzję będę najbardziej czekała;)
    Ja swoje zakupy również mam zamiar pokazać jak tylko dotrze do mnie moja paczka którą sobie zszykowałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki już są w użyciu i pewnie za 2 tygodnie napiszę o nich. :)

      Usuń
  3. Pudełeczko mamy takie samo :D Ciekawa jestem obu tuszów :D
    Więc z niecierpliwością będę czekała na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak skończę obecnego Lorealka (pewnie za miesiąc) to biorę się za Guerlainka. ;)

      Usuń
  4. Tusze do rzęs mnie bardzo ciekawią bo nie znam żadnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie znam i mam nadzieję, że mnie nie rozczarują. :)

      Usuń
  5. Marion rzeczywiscie zapakowal paczkę w uroczą kanarkową zółć :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gabrielle też nie wpisała się w mój gust zapachowy;).
    A jeśli chodzi o tusz Guerlain, czytałam o nim same pozytywne opinie:).

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tą mascarę z Bourjois i jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Seria Detox Marion fajnie mi się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tą maseczkę Marion mam i własnie myślę, żeby ją sobie zrobić niedługo :)) Ciekawe czy będzie taka dobra jak sobie ją chwalą :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super produkty!
    Najbardziej zaciekawił mnie tusz :)
    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. No trzeba przyznać, że moc dobroci u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te kremy z YR wyglądają zachęcająco. Są idealnej wielkości do torebki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam tę przesyłkę od Marion i muszę przyznać, że mają naprawdę dobre produkty :) A chusteczki pachną przepięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Paczka z Marion podoba mi się nawet bardziej niż zawartość BeGlossy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Będę czekała na recenzję Guerlain Mascara Cils d'enfer:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czarne maski Marion lubię bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe produkty :) jeszcze nie miałam nic z tych nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi oczywiście perfumy Gabrielle, miałam nawet próbkę, piękne są:) i w moim klimacie, bo kocham kwiatowe perfumy.
    I do tego tusz Bourjois;)oraz pudełko BeGlossy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pudełko fajne, ogólnie fajne zakupy :) ciekawe jak sie u Ciebie Marion sprawdzi...

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię ten tusz bourjois, ale nie powiem, jestem ciekawa też guerlain ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Większości nie znam niestety, ale tusz z Bourjois to moj ulubieniec ;)
    Ten płyn z YR niestety u mnie sie nie sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kremiki do rąk mi wpadły w oko z YR, ale ładnie się prezentują <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne nowości! :-) Szczególnie te kremiki do rąk :-)) Ten o zapachu mango... uwielbiam tę wersję zapachową.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kremy do rąk YR bardzo mnie kuszą <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Kremy do rąk mi się bardzo spodobały ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. te kremy do rąk to bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) Na pewno zajrzę do Ciebie!

Publikując komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez system komentarzy Blogger zgodnie z polityką prywatności.