niedziela, 12 listopada 2017

NIVELAZIONE FARMONA krem do stóp w sprayu. Hit czy kit?

Hej, hej :)

Jest! tak długo czekałam na taki wynalazek i jest! Krem do stóp w sprayu! :)
Od zawsze dręczyło mnie to, że chcąc pielęgnować swoje stopy i kremować je przed snem muszę liczyć się z tym, że zostaję z tłustymi od kremu do stóp rękami (bo nie da się na nakremowanych stopach przejść  do łazienki) albo stopy kremują się same jedna drugą, a ja mam wtedy czyste ręce na wieczór w łóżku. U mnie funkcjonuje opcja 2, ale stopy same nie nakremują się w każdym miejscu perfekcyjnie. Dlatego jak dowiedziałam się o sprayu do stóp, gdzie mogę zaaplikować stopom krem bez udziału rąk pomyślałam: to jest to. Czekałam na to długo. Dodatkowo tak się złożyło, że dostałam ten krem w prezencie, uradowana więc przystąpiłam do działania. A testowanie odbyło się na kremie do stóp w sprayu Nivelazione.



Krem ten zawiera takie składniki aktywne jak:  Hydroderm 5%, Masło Shea, Mocznik, Deoactive.
Jego zadanie to odświeżenie, błyskawiczne wygładzenie oraz długotrwałe nawilżenie skóry pozostawiając przy tym uczucie "suchych stóp". Przy regularnym stosowaniu krem powinien zlikwidować szorstkość stóp oraz odżywić je, zregenerować i przywrócić im gładkość.





Krem jest zamknięty w 100 ml, aluminiowym opakowaniu i ma formę sprayu. Końcówka to przycisk do psikania, taki sam jak w dezodorantach. Dodatkowo ma zabezpieczenie, bo jeśli chcemy użyć produktu przekręcamy końcówkę i wtedy widać otwór. Aplikacja jest bardzo wygodna, a formuła kosmetyku to delikatna pianka o ładnym, świeżym zapachu.





No i tutaj moje wielkie nadzieje związane z wygodą użytkowania kremu do stóp padły. Niestety nie da się go używać tak jak myślałam, czyli spryskać sprayem stopy i krem sam się wchłonie. Okazuję się, że spray wyrzuca piankę w jedno miejsce, a my tę piankę i tak musimy wmasować w skórę stóp, czyli wracamy do punktu wyjścia. Kosmetyk i tak pozostaje na rękach i trzeba się pofatygować do łazienki, żeby go zmyć. 
Drugi minus produktu to jego działanie. Skóra stóp po wmasowaniu preparatu i jego wchłonięciu się jest w takim samym stanie jak przed aplikacją. Nie ma uczucia nawilżenia czy wygładzenia. Co więcej, mam uczucie nieświeżych stóp. Jest na nich jakaś warstwa dająca tępe, matowe odczucie, takie jakie się ma na stopach po całym dniu. Suche i szorstkie miejsca pozostają bez zmian w takim stanie w jakim były dotychczas.

Starałam się odnaleźć jakiś plus, jakiś sens działania tego kosmetyku, ale nie mogłam. Pomijając to, że aplikacja nie sprawdza się tak jakbym chciała, nie daje komfortu użytkowania to nawet działanie kremu nie jest ani trochę satysfakcjonujące. Nie spotkałam się jeszcze z kremem do stóp, który nie dość, że nie daje oczekiwanego efektu nawilżenia to jeszcze pozostawia niemiłe uczucie nieświeżości.
Dla mnie ten kosmetyk to totalny bubel i nieporozumienie + rozczarowanie. Wiem, że jest to produkt dość popularny, więc ciekawa jestem Waszych opinii. Czy Wam przypadł do gustu czy też Was rozczarował?


17 komentarzy:

  1. Nigdy nie używałam kremu do rąk ani do stóp bo tego nie potrzebuje ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! Niesamowite, że nie potrzebujesz tego typu nawilżaczy.

      Usuń
  2. Ups, nie będę w takim razie kupować tego kosmetyku. Mam kilka sprawdzonych kremów i przy nich zostanę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna recenzja, szczera i konkretna :) takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda na to, że wypadł fatalnie... będę go omijać;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że produkt się nie sprawdził :( Również nie przepadam za tradycyjnymi kremami do stóp, dlatego miałam nadzieję, że ten spray okaże się ciekawą alternatywą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że przed nim ostrzegasz. Nie skuszę się.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam dokładnie takie samo zdanie,produkt niepotrzebny,nic nie daje,szczerze to chyba go nawet wywaliłam po kilku użyciach bo nie widzę go na półce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to jednak nie tylko ja mam takie wrażenia po nim...

      Usuń
  8. Wow bardzo ciekawy produkt, ja jestem wrecz uzalezniona od nawilzania ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubiłam krem do stóp z tej marki ale tego kosmetyku nie spróbuję :)Bardzo dobra recenzja :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) Na pewno zajrzę do Ciebie!

Publikując komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez system komentarzy Blogger zgodnie z polityką prywatności.