sobota, 24 marca 2018

NOWOŚCI MARCA | Pixie, LIQ C, The Body Shop, Estee Lauder, Clinique, Michael Kors, Toni & Guy, Evree, Loreal


Hej, hej :)

Marzec dobiega końca, zapraszam więc na przegląd nowości kosmetycznych, które w tym miesiącu trafiły do mojego koszyka. Wiele z tych nowości kupionych jest pod wpływem nadchodzącej pory roku i związanym z nią corocznym kosmetycznym przebudzeniem i chęcią odnowy. Są tu produkty do pielęgnacji, makijażu, jak również i zapach na wiosnę. ;) Zobaczcie na co się skusiłam i co niedługo znajdzie się w recenzjach. Tradycyjnie wszystko zakupione w promocjach. :D


Superpharm. Tutaj znalazłam w bardzo dobrej cenie planowane przeze mnie od dawna produkty Liqpharm. LIQ CR - serum z retinolem oraz LIQ CG - serum z 7% kwasem glikolowym. Postanowiłam wziąć się za złuszczanie i odnowę swojej cery. Na pierwszy ogień poszedł kwas glikolowy. Przy okazji postanowiłam też przetestować krem do rąk Evree z olejkiem z cannabis i z olejkiem z cytryny. Lubię takie małe kremiki - to niezbędnik w mojej torebce.


Sephora. Przy okazji sephorowych promocji skusiłam się na zachwalany w blogosferze złuszczający tonik z kwasem glikolowym Glow Tonic Pixie. 


The Body Shop. To jeden z moich ulubionych sklepów, więc często tu zaglądam. Co tydzień są jakieś ciekawe promocje, więc wykorzystuję to do zakupienia moich ulubionych i stałych produktów. Takim produktem jest opiewane przeze mnie (do znudzenia) ;P rumiankowe masło do demakijażu. Postanowiłam też przetestować nowość - olejek w żelu do mycia twarzy z serii Oils of Life. Skusiłam się też na antybakteryjny żel do rąk Mango. Ociepla się, a to czas kiedy takie żele zaczynają mieć u mnie rację bytu.


Wyprzedaże 50% w sklepie Estee Lauder to niezaprzeczalnie okazja do zakupu kilku interesujących rzeczy i uzupełnienia zapasów. Porwałam więc swoje ulubione podkłady Estee Lauder Double Wear w odcieniu 1W1 oraz Clinique Even Better w odcieniu Alabaster i skusiłam się na zachwalany puder sypki Estee Lauder Perfecting Loose Powder w odcieniu Light. Przy okazji dla odświeżenia wiosennego looku zdecydowałam się na pomadkę w kredce Clinique Chubby Stick Intense w kolorze ciemnego różu z czerwonymi podtonami 05 Plushest Plum
Nie mogłam też odmówić sobie zapachu na przywitanie wiosny o świeżych, kwiatowych nutach z tuberozą na czele, czyli Michael Kors Michaela Korsa.


Popularne promocje w sklepie Rossmann. Tym razem było to 2+2 na produkty do włosów. 
Postanowiłam uzupełnić zapasy w farbach. Stosownie do mojego koloru, czyli chłodnego blondu wzięłam blondy z oferty marki Loreal: Recital PreferenceProdigy. Przy okazji skusiłam się na szampon i odżywkę do włosów cienkich Volume Addiction Toni & Guy. Wstępne testy wypadły pozytywnie.


Znacie któreś z pokazanych produktów? Co was najbardziej interesuje?



34 komentarze:

  1. Rumiankowe masło do demakijażu to najciekawszy produkt z całej gromadki nowości:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana wspaniale nowosci, widze Estee Lauder, a mnie kusi teraz lzesza wersja <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zastanawiałam nad DW Light, ale nie było moich kolorów i ze względu na kremową konsystencję odłożyłam. Kiedyś spróbuję i tej wersji. :D

      Usuń
  3. Oczywiście rumiankowe masełko dzięki Tobie znam,no i jedno z serów LiQ :) A reszty nie testowałam nigdy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Double wear to moje marzenie! muszę w końcu przyoszczędzić trochę kasy i zainwestować w ten podkład ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem warto, a można go też kupić w dobrej promocji. :)

      Usuń
  5. Jak zwykle fajne nowości:) marzec szybko zleciał;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sera Liqpharm są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A miałaś może mgiełkę do twarzy i ciała the body shop z wit. c? Słyszałam że jest fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio pisałam o jednym z produktów Liqpharm ;) Tych dwóch które kupiłaś nie znam, ale mam zamiar poznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam nadzieję, że poznam i te inne sera LiQ C. To wartościowe kosmetyki. :)

      Usuń
  9. Sporo tego :) Najbardziej ciekawi mnie kolorówka i ten kremik z Evree (uwielbiam tego typu opakowania :D )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkładu i kredki używam, a kremik otworzę pewnie za miesiąc, ale na pewno podzielę się wrażeniami. :)

      Usuń
  10. Fajne nowości, ten tonik też chce kupić, bo mnie ciekawi bardzo, słyszałam o nim same dobre opinię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuć, że działa ;), a i powoli zaczyna być widać.

      Usuń
  11. produkty LIQ mam zamiar sobie kupić, bo naczytałam się o nich bardzo wielu dobrych recenzji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja też się zainspirowałam dobrymi recenzjami. :)

      Usuń
  12. Faktycznie to masełko do demakijażu TBS od razu mi się z Tobą kojarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że zaopatrzyłaś swoją kosmetyczkę w świetne produkty.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zakupy ;) Produkty z LIQ CR bardzo mnie kuszą, postawie na nie na ten sezon jesienno-zimowy ;) I tez będę się złuszczać ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zakupy:). Jestem ciekawa jak Ci się sprawdza farba Loerala Preference? Ja używam też Loreala ale innej linii. Na tą na razie patrzyłam, ale jeszcze nie kupowałam do tej pory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś używałam i lubiłam, dlatego teraz kupłłam na wyprzedaży. Jeszcze nie farbowałam.

      Usuń
  16. Na ten złuszczający tonik już zacieram łapki, niech tylko skończę okres karmienia :D

    OdpowiedzUsuń
  17. O kurczę :D Kojarzyłam to masełko rumiankowe tak z widzenia, ale kompletnie nie miałam pojęcia, że to to jest do demakijażu! :DD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) Na pewno zajrzę do Ciebie!

Publikując komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez system komentarzy Blogger zgodnie z polityką prywatności.