poniedziałek, 24 kwietnia 2017

BE GLOSSY KWIECIEŃ 2017


Witajcie,
przybywam do Was dzisiaj ze świeżutkim pudełeczkiem Be Glossy. :) 
Wrrróć! Tym razem to nie pudełeczko, a kosmetyczka. ;D Ładna, różowa z czarnym zamkiem, utrzymana w minimalistycznym stylu. Dosyć pojemna z chropowatego materiału.
Kosmetyczka jest wypełniona kosmetykami i jak zwykle mnóstwem ulotek do przeróżnych sklepów z rabatami 10-15%.


Obecna edycja zatytułowana została My Way, a jej motto to: Testuj, poznawaj, odkrywaj! My zabierzemy Cię w wirtualną podróż dookoła świata, a Ty możesz zabrać swoje nowe kosmetyki w podróż, dokądkolwiek chcesz! Gdziekolwiek jesteś - bądź GLOSSY!
Hm, trochę naciągane, nie widzę związku między tymi kosmetykami a podróżą dookoła świata. ;] No ale, mniejsza o to, szczególnie, że zawartość "boxu" w tym miesiącu bardzo mi odpowiada. :)


Zacznijmy od kosmetyków "ujawnionych" ;), czyli tych, których obecność w paczce firma Be Glossy zdradziła nam wcześniej na swojej stronie.


Organique Nude Beauty Balm. Wielofunkcyjny krem upiększający łączący działanie kremu matującego i delikatnego podkładu. Zastosowane pigmenty dostosują się do karnacji cery, a zmikronizowany puder ryżowy zapewni matowe wykończenie. Posiada również filtr SPF 15. Produkt pełnowymiarowy. Bardzo się cieszę z tego kremu i nie mogę doczekać testowania. :)


Biolaven Płyn Micelarny. Oczyszczająco-łagodzący płyn do demakijażu. Zawiera olejek eteryczny z lawendy i olej z pestek winogron. Bardzo intensywnie pachnie. Dodana do niego była książeczka z dokładnie opisanymi produktami Sylveco + dwie próbki; krem na noc i krem na dzień. Produkt pełnowymiarowy. Też mnie ucieszył. :)


Schwarzkopf got2b. Suchy szampon, odświeża i oczyszcza włosy. Dodatkowo przeciwdziała przetłuszczaniu się włosów i ma nie pozostawiać białych śladów na włosach. Oczywiście od razu sprawdziłam ;P i pozostawia tak jak każdy suchy szampon, trzeba to po prostu rozetrzeć. Fajny, owocowy zapach i poręczna buteleczka w gramaturze 100 ml. Również z tego produktu jestem zadowolona, ponieważ czasami jestem zmuszona użyć suchego szamponu i ostatnio właśnie myślałam o jakiejś mniejszej pojemności do torebki. :)


Nivea Creme Oil Pearls. Żel pod prysznic o zapachu kwiatu wiśni, zawiera drogocenne perełki olejków, wzbogacony o olejek arganowy. 
Nie przepadami za produktami Nivea i obecność takiego drogeryjnego kosmetyku w boxie jest dla mnie niewypałem, zapychaczem. Żel jak żel, zużyje się, ale to słaba pozycja. :/ Produkt pełnowymiarowy.


Laboratorium Femi Olejek Ujędrniający Do Ciała Flori. Nasycony wonią naturalnych olejków eterycznych m.n. z kadzidłowca, mirry i palmarozy ujędrnia i rewitalizuje skórę ciała.
Ponadto nawilża i wygładza, a także niweluje rozstępy i redukuje cellulit.
Zawiera naturalne oleje roślinne jojoba oraz skwalan z oliwek, a także wyciąg z kaparów i naturalną witaminę E, które działając razem potęgują odżywcze działanie olejku. 
Olejek zawiera naturalne składniki aktywne, najwyższej jakości.
Nie znam produktów Femi, postanowiłam więc zajrzeć na ich stronę, żeby zapoznać się z nimi bliżej. Są to produkty ekologiczne z bardzo dobrym składem i na dokładkę w bardzo wysokich cenach. Ten olejek na przykład, w wersji pełnowymiarowej kosztuje 160 zł. Tutaj mamy miniaturkę, ale propozycja przetestowania czegoś o tak dobrych właściwościach jest bardzo dobrym pomysłem. Ja już testuję i czekam na efekty ;), tylko zapach jest ciężki do zaakceptowania.


Farmona Dermiss 0'5 Oxygen Energising. Dotleniająca i regenerująca maska do twarzy. Redukuje też oznaki zmęczenia i nadreaktywności skóry oraz przywraca skórze zdrowy i promienny wygląd. W saszetce mieszczą się dwie maseczki. Nie jest to może jakiś szał, no ale ;), lubię maseczki, więc z ciekawością ją przetestuję. 

Podsumowując, mnie zawartość w tej edycji zadowala. A Wam jak się podoba? Co wydaje się Wam najbardziej interesujące? 
 :)

18 komentarzy:

  1. Fajne produkty; ) Ciekawe jak suchy szampon się sprawdzi, bo z tej firmy nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy jest kosmetyk Organique :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny Box,bardzo ciekawi mnie krem Organique :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie box jest bardzo udany! ;) i do tego ta słodka kosmetyczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w tym miesiącu jestem zadowolona, zeszły to była jakaś masakra...

    OdpowiedzUsuń
  6. Też jestem bardzo zadowolona z kwietniowej edycji. Bardzo ucieszył mnie krem Organique, płyn micelarny i kosmetyczka. Reszta była miłym dodatkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałam to pudełko, czy raczej kosmetyczkę u dziewczyn na Instagramie (może nawet u Ciebie?).
    Ucieszyłabym się z kosmetyku Femi, Organique i Biolaven tez ciekawe, a pozostałe niestety nie dla mnie...

    Ale skusiłam się w tym miesiącu na Naturbox. Mam nadzieję, że jutro zdążę zrobić zdjęcia i pokazać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, ciekawe. :) Zajrzę zatem do Ciebie obejrzeć pudełko. ;)

      Usuń
  8. Całkiem fajne to pudełko, najbardziej ciekawi mnie krem Organique

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem bardzo ciekawa tego wielofunkcyjnego kremu z Organique;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa zawartość :) Najbardziej zaciekawił mnie płyn micelarny Biolaven :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Płyn micelarny i kosmetyczkę chętnie bym przygarnęła :) nie przepadam za micelami, ale wydaje mi się, że ten ma fajny skład i może by się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna zawartość najbardziej ciekawa jestem tego płynu micelarnego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja z zawartości jestem bardzo zadowolona, podoba mi się także kosmetyczka zamiast standardowego pudełka.

    OdpowiedzUsuń
  14. też mam i całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) Na pewno zajrzę do Ciebie!

Publikując komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez system komentarzy Blogger zgodnie z polityką prywatności.