wtorek, 18 lipca 2023

NOWOŚCI KOSMETYCZNE CZERWIEC | 2023

 Hej, hej :)

Zapraszam na post z nowościami zgromadzonymi przeze mnie w ostatnich miesiącach. Zobaczcie co wpadło do mojej kosmetyczki. Może coś Was zainteresuje i będziecie chcieli o tym przeczytać, dajcie znać. :) A na razie zapraszam na przegląd. 


WŁOSOWO. W tym miesiącu nagromadziłam dużo produktów do włosów. Nadarzyło się ku temu dużo okazji (promocji), a skupiłam się, jak widać, na wzmacnianiu cienkich włosów i stymulowaniu do wzrostu.

Mamy tutaj głównie produkty marki L'Oreal Professionnel. Szampon i odżywka wzmacniające włosy z serii Inforcer oraz szampon Serioxyl Advanced i serum Aminexil Advanced do włosów wypadających. Produkty do włosów często zamawiam na friser.pl. Oprócz promocyjnych cen do zamówienia dorzucane są kosmetyki w prezencie. Tutaj raz był to szampon Absolut Repair, a raz maska Metal Detox do włosów farbowanych. Oprócz tego skusiłam się na szampon do włosów cienkich i odżywkę nawilżającą Anwen z serii Hair We Are. 


TK MAXX. Rzadko tam bywam, może ze względu na to, że w sklepach TK Maxx, do których ja mam dostęp nie ma zbyt wielu ciekawych marek kosmetycznych ( i jeszcze wszystko wymacane i pootwierane), więc jak widzę fajne łupy u koleżanek to zazdroszczę. :D i raz w roku zaspokajam swoją ciekawość i tam wpadam. Tym razem udało mi się znaleźć coś dla mnie interesującego. Zestaw kosmetyków Ceramidin Dr.Jart+  w bardzo dobrej cenie. Jest tu cudowny krem z ceramidami w pełnym wymiarze, maska w płacie oraz tonik w miniaturze.


PUDER I KREM. Bardzo lubię robić tu zakupy i zawsze korzystam ze zniżki fundacja25 (co daje 25%z zniżki). Tym razem zakupiłam podkład By Terry Hyaluronic, a w prezencie dostałam cień w sztyfcie Pupa w kolorze liliowym Cocktail Party.


YVES ROCHER. Comiesięczna wizyta z ulotką. Tym razem w prezencie YR proponowało żel pod prysznic Mango i Kolendra i miniaturę płynu micelarnego Pure Algue (to chyba w drugiej ulotce). Mój zakup do ulotki to odżywczy krem do rąk Pur Arnica, produkt, który kupuję regularnie. (Jakby ktoś się zastanawiał co kupić w tym sklepie bo ma zniżkę czy ulotkę to kremy do rąk czy stóp akurat warto.) ;)

SUPERPHARM. Zakupy produktów potrzebnych cerze po zabiegach kosmetycznych albo nawet takich domowych kuracjach jak retinoidy. Zawsze w takich przypadkach przydatny jest krem cica do regeneracji skóry i spf. Tutaj mamy krem Cicaplast Baume La Roche-Posay oraz spf 100+ Pharmaceris. Takie oznaczenia posiadają wyroby medyczne i dedykowane są cerom wrażliwym i po zabiegach. Do zakupu dostałam miniaturę serum antystarzeniowego Nuxe i bibułki matujące Jowao.


ROSSMANN. I tutaj kilka drobiazgów za potrzebą. Antyperspiranty Adidas i Top No Wipe Semilac do manicure hybrydowego. Maska w płacie wygładzająca i rozświetlająca Muju to prezent do zamówienia kosmetycznego z innego sklepu.

*

Od czego zacząć testowanie? ;))

10 komentarzy:

  1. Mnóstwo nowości 😀 miłych testów 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nic nie znam :) Bardzo mnie ciekawią nowości do włosów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już jest testowane. L'Oreale na tak, szampon Anwen niestety mnie rozczarował , odżywka humektantowa Anwen ok.

      Usuń
  3. Całe wieki nie byłam w Yves Rocher, a ich żele pod prysznic mają oryginalne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś próbki kremów dr jart. Fajne były. Szkoda, tylko że niepełnowymiarowe :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też musiałam się kemem Cicaplast Baume La Roche-Posay kiedyś ratować, jest bardzo dobyr

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe nazwy mają te niektóre kosmetyki. Jakoś omijałam je do tej pory, zwrócę uwagę! Pozdrawiam ja i Imou

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) Na pewno zajrzę do Ciebie!

Publikując komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez system komentarzy Blogger zgodnie z polityką prywatności.