wtorek, 19 września 2017

WRZEŚNIOWE BEGLOSSY


Hej, hej :)

Witam Was ze świeżym pudełeczkiem Be Glossy i zapraszam na przegląd. :)


Ta edycja została nazwana Beauty Factory. Z Fabryki Piękna przyjechało do mnie 6 produktów, które mają pomóc odżywić mi ciało, twarz i włosy po letnich wojażach. Jest też coś z kolorówki!


BELEZZA CASTILLO. Maska do twarzy w płachcie Edge Cutimal. 
Koreańska maska z nadrukiem tygryska. Widzę, że było kilka różnych zwierzątek. Mnie trafił się tygrysek z działaniem przeciwzmarszczkowym, w sam raz dla mojej cery. ;) Maska zawiera kwas hialuronowy, proteiny pszenicy, hydrolizowaną elastynę, adenozynę i beta glukan. Płachta wykonana jest z ekologicznego włókna, a barwniki z nadruku są hipoalergiczne. Ciekawa jestem tego produktu.
Cena: 16,90 zł / 1 szt.


BARNANGEN. Balsam do ciała, który posiada bogaty skład, silne właściwości nawilżające oraz lekką formułę. Ten skandynawski specyfik wzbogacony jest ochronnym kremem Cold Cream. Nie znam tego produktu, nigdy nie spotkałam się z tą marką. Oby tylko nie był zbyt tłusty dla mnie. 
Cena: 34,99 zł / 200 ml. 


PANTENE. Odżywka do włosów 3 Minute Miracle. W ciągu 3 minut naprawia uszkodzenia włosa powstałe przez ostatnie 3 miesiące. Ciekawe... ;) Były różne wersje. Mnie się dostała Intensive Repair.
Cena: 14,99 zł / 200 ml.



SYLVECO. Pomadka do ust. Nawilża i natłuszcza usta, zapobiegając ich wysychaniu i pękaniu. Chroni przed słońcem, wiatrem i mrozem. Zawiera naturalne składniki, takie jak: wiesiołek dwuletni, rokitnik zwyczajny, brzoza biała. Fajny i praktyczny produkt.
Cena: 9,95 zł / 4, 6 g.

.

URIAGE. Dermatologiczny żel do mycia twarzy i ciała. Stworzony na bazie delikatnych składników myjących odpowiedni nawet do cery wrażliwej. Zawiera wodę termalną Uriage i glicerynę, co nawilża i łagodzi podrażnienia. Z tego kosmetyku jestem zadowolona. Mamy tu miniaturę 50 ml.


NEONAIL. Termiczny lakier hybrydowy. Pod wpływem różnicy temperatur lakier zmienia kolor na inny, kontrastowy. Ciemnieje gdy jest zimno, jaśnieje gdy jest cieplej. Ja mam kolor Grape Groove.
Z lakieru jestem bardzo zadowolona, jako że niedawno zostałam użytkowniczką hybryd. Lakieru termicznego jeszcze nie mam, więc myślę, że będzie to ciekawe doświadczenie. 
Cena: 29,90 zł / 6 ml.

Jak wam się podoba zawartość? Ja myślę, że tym razem jest całkiem ok. ;)

26 komentarzy:

  1. Faktycznie! pierwszy raz paczka mi się podoba,i to każdy produkt :D
    Lakier termiczny mnie ciekawi i ten balsam w słoiku,maska tygryska też,koniecznie chcę Cię w niej zobaczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie to byłabym zadowolona z takiej zawartości:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam dokładnie takie same produkty i bardzo mi się podoba zawartość wrześniowego pudełka.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna edycja, podoba mi się każdy produkt :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się ta zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyjątkowo mi się podoba to pudełko :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi osobiście wszystko się podoba! <3
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się wszystko podoba, wszystko bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna zawartość:) lakier termiczny jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najfajnieszy jest chyba balsam, żel i lakier ;) Sama mam teraz termiczny na paznokciach, Black Russian również z Neonail ;) Dość oryginalny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Maska z tygrysem słodziachna! :D Zawartość pudełeczka całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawi mnie ten balsam do ciała :D

    OdpowiedzUsuń
  13. O! Masz inny kolorek lakieru niż ja :)

    Podoba mi się, aż zamówiłam drugie pudełko:P

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny ten box! i myślę, że super marki Uriage, Sylveco i Neonail:) Dobry zestaw na pewno:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Maska do twarzy wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo jaka słodka maska, jestem bardzo jej ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Boski kolor lakieru ci się trafił. Uwielbiam fiolet.
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem bardzo zadowolona z tego pudełka. Każdy z kosmetyków z przyjemnością wypróbuję i mam nadzieję, że odnajdę w tym gronie nowych ulubieńców!

    OdpowiedzUsuń
  19. Maska w płacie jest przeurocza:D Uriage żel do mycia twarzy i ciała też może się okazać perełką. Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) Na pewno zajrzę do Ciebie!

Publikując komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez system komentarzy Blogger zgodnie z polityką prywatności.