pi膮tek, 4 maja 2018

MEET BEAUTY i PREZENTY 馃巵馃巵馃巵


Hej hej :)

W poprzednim wpisie przedstawi艂am Wam relacj臋 z IV edycji konferencji Meet Beauty, a dzisiaj  chcia艂abym Wam pokaza膰 prezenty jakimi zosta艂y艣my obdarowane na zako艅czenie konferencji. Upominki kosmetyczne zosta艂y zapakowane w jak zwykle ciekawie zaprojektowane torby, tym razem projektu Schizy Krzycha. Dopasowane by艂y do 4 kategorii urodowych (w艂osy, piel臋gnacja, makija偶, paznokcie), na mnie czeka艂a oczywi艣cie piel臋gnacja. :)



Z torby wy艂ania si臋 pi臋kne, okr膮g艂e pude艂ko. W taki wyj膮tkowy spos贸b kosmetyki nam zapakowa艂a marka O2Skin.  By艂y tam dwa kremy (na dzie艅 i na noc), reszta (serum i krem pod oczy) by艂y mo偶liwe do otrzymania na warsztatach i na stoisku.



So Chic! to marka pokrewna O2Skin oferuj膮ca kolorowe produkty do makija偶u. 
W prezentach znalaz艂y si臋 matowa pomadka, lakiery tradycyjne i tusz.



Dla os贸b bloguj膮cych w kategorii piel臋gnacja  w torbie by艂a dodatkowa niespodzianka od marki Bartos, a mianowicie kosmetyk do piel臋gnacji twarzy. Mnie trafi艂 si臋 krem wzmacniaj膮cy Ruby Vine z wit.C, kwasem hialuronowym i wyci膮giem z czerwonego wina.



Annabelle Minerals sprezentowa艂a nam cienie glinkowe (tu Smoothie i Lemonade), a na stoisku mo偶na by艂o otrzyma膰 za zdj臋cie olejek wielofunkcyjny dopasowany do potrzeb cery (tu Stay Essential).



Kolejna marka, kt贸ra w艂o偶y艂a nam do torby niespodziank臋 to Bio-Oil. Mamy tu olejek na blizny, rozst臋py i nier贸wnomierny koloryt sk贸ry.



To艂pa przygotowa艂a dla nas mn贸stwo kosmetyk贸w. W torbie znalaz艂y si臋 peeling enzymatyczny, maska, 偶el micelarny i z艂uszczaj膮ca chusteczka z kwasami. A na wyk艂adzie o piel臋gnacji cery tr膮dzikowej To艂pa rozdawa艂a swoje kosmetyki z serii estetic: zestaw zabieg贸w do cery tr膮dzikowej, krem na noc regeneracyjny i 偶el do mycia twarzy.



Kolejn膮 niespodziank膮 by艂a paczka z maseczkami korea艅skiej marki Medi Heal. S膮 tu 3 maski w p艂achcie: maska ampu艂ka nawil偶aj膮co-wyg艂adzaj膮ca, Czarna Maska nawil偶aj膮co-wybielaj膮ca oraz maska karnawa艂owa tonizuj膮co-regeneruj膮ca.


Natura Siberica obdarowa艂a nas na warsztatach wielkimi kremami do cia艂a (a偶 370 ml!). Mnie trafi艂 si臋 krem nawil偶aj膮cy z malin膮 moroszka Saaremaa.



Od Pierre Rene otrzyma艂am du偶o wspania艂o艣ci do makija偶u: tusz do rz臋s, puder pe艂ni膮cy rol臋 bronzera, eyeliner, pomadki (jedna z nich to produkt pokrewnej marki MIYO) baza, roz艣wietlacz oraz od偶ywka do paznokci.



Marka Neess obdarowa艂a nas produktami do paznokci: baza peel-off, lakier hybrydowy w kolorze granatu, olejek do sk贸rek, ozdoby do paznokci, jak r贸wnie偶 akcesoria do makija偶u: nowo艣膰! p臋dzel do konturowania oraz szczotka do konturowania na mokro, kt贸rej zawsze by艂am ciekawa. :)



Na stoisku marki Rog茅 Cavaill猫s mo偶na by艂o dosta膰 olejek pod prysznic. Ja wybra艂am sobie pi臋knie pachn膮cy z olejkiem arganowym i z r贸偶膮.



O mamy zatroszczy艂a si臋 Mustela i dawa艂a miniaturki kosmetyk贸w do piel臋gnacji sk贸ry maluch贸w.




Marka Efektima r贸wnie偶 mia艂a dla nas upominki. Ja sta艂am si臋  posiadaczk膮 3 miniatur peeling贸w (w臋glowy, algowy, kokosowy) oraz serum na cellulit.



Pollena Eva mia艂a stoisko, gdzie opr贸cz zapoznania si臋 z kosmetykami mo偶na by艂o zbada膰 swoj膮 sk贸r臋 i dosta膰 kosmetyk dopasowany do potrzeb sk贸ry. Dosta艂am krem przeciwzmarszczkowy i 偶el micelarny.



Jak widzicie zosta艂y艣my obdarowane ogromem prezent贸w i mamy co testowa膰. ;)

Ogromne podzi臋kowania nale偶膮 si臋 organizatorom oraz partnerom Meet Beauty i sponsorom tej mega torby.  ❤️Z馃泹️Zzzzzzz
Z nieopisan膮 rado艣ci膮 zabieram si臋 za testowanie, a Wy spodziewajcie si臋 wielu recenzji. ;)

19 komentarzy:

  1. O kochana na bogato, jestem ciekawa tych kosmetykow od o2Skin :D

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Du偶o dobrego s艂ysza艂am o tych kosmetykach i te偶 jestem ciekawa. :)

      Usu艅
  2. Widzia艂am ju偶 sporo relacji na temat. Mi艂ego u偶ywania;)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Wow, no to b臋dziesz mia艂a sporo testowania :)

    OdpowiedzUsu艅
  4. Cudowno艣ci,mamy bardzo podobne :D 艢liczny masz kolor szminki Miyo,ja mam jagodowy,b臋dzie do zdj臋膰 na Halloween :D

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. No, ja te偶 by艂am obdarowana jagodowym, ale uda艂o mi si臋 jeszcze wymieni膰. ;) Ale w rzeczywisto艣ci, na ustach to taki 偶ywy r贸偶. W sztyfcie wydaje si臋 bardziej stonowany.

      Usu艅
    2. No tak,czyli jednak 偶ywy r贸偶 'nie m贸j" :D

      Usu艅
  5. Du偶o tego. Masz co testowa膰 :)

    OdpowiedzUsu艅
  6. Najbardziej ciekawa jestem jak sprawdzi Ci si臋 kolor贸wka od Pierre Rene :)

    OdpowiedzUsu艅
  7. Te偶 mam olejek Cavailles, ale jeszcze nie u偶ywa艂am, obecnie stosuj臋 krem pod prysznic tej marki i jest super:).

    OdpowiedzUsu艅
  8. 艢wietne prezenty, wiele ciekawych pere艂ek u Ciebie wypatrzy艂am, kosmetyki O2Skin bardzo mnie kusza, ale te z Pollena Eva, To艂py i Bartos te偶 bym przygarn臋艂a :) Ten olejek Rog茅 Cavaill猫s stosuj臋 od d艂u偶szego czasu i uwielbiam!

    OdpowiedzUsu艅
  9. Nigdy nie by艂am na Meet Beauty, cho膰 chcia艂abym spotka膰 te wszystkie osoby, znane mi z blog贸w i instagrama. Zawsze odbywa si臋 wtedy, kiedy jest te偶 wa偶na impreza w mojej bran偶y i musz臋 wtedy pracowa膰. ;-(

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 za ka偶dy komentarz. :) Na pewno zajrz臋 do Ciebie!

Publikuj膮c komentarz wyra偶asz zgod臋 na przetwarzanie danych osobowych poprzez system komentarzy Blogger zgodnie z polityk膮 prywatno艣ci.