piątek, 12 sierpnia 2016

Yves Rocher pomadka w kredce Sorbetowy Róż


Yves Rocher Rose Sorbet





Będąc ostatnio w sklepie stacjonarnym Yves Rocher skusiłam się na pomadkę w kredce. Zachciało mi się coś kolorowego do makijażu, coś wakacyjnego, a kolory kuszą tych pomadek kuszą ;). Są żywe, szalone, niektóre wręcz neonowe. Wybrałam sorbetowy róż. Róż trochę cukierkowy, trochę wpada w malinę, trochę w fuksję. W sam raz na lato, kiedy jaskrawe, żywe kolory dobrze się noszą.





Pomadka jest wykręcana dzięki czemu nie wymaga temperowania. Już przy pierwszej aplikacji usta nabierają intensywnego koloru a każda kolejna aplikacja ten kolor wzmacnia. Formułę wzbogacono w masło karite i masło z mango aby maksymalnie nawilżyć usta i zapewnić wysoki komfort stosowania.

Pomadka jest przyjemna w aplikacji. Ma wykończenie kremowo-mokre.
Nie daje mocnego, grubego krycia, raczej cienka warstwę,  ale jest widoczna.  Kolor jednak robi swoje.  ;) Usta są nawilżone, nie wysusza i nosi się komfortowo. Na ustach prezentuje się tak:


Koszt pomadki to 35 zł, ale bardzo często są promocje i można ją kupić z 40 % zniżką. Kolorów jest 12 i chyba każdy znajdzie coś dla siebie. ;) 
Ja z pomadki jestem zadowolona i Wam też polecam.

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz. :) Na pewno zajrzę do Ciebie!

Publikując komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez system komentarzy Blogger zgodnie z polityką prywatności.