czwartek, 20 kwietnia 2023

NOWOŚCI KOSMETYCZNE | Marzec 2023

 Hej, hej :)

Tradycyjnie pod koniec miesiąca dzielę się z Wami nowościami kosmetycznymi, które pojawiały się u mnie przez cały miesiąc. Jeśli macie ochotę zobaczyć co wskoczyło do mojego koszyczka w marcu, to zapraszam. :)

Zacznijmy od królowej zakupów - woda perfumowana Voce Viva Valentino. <3

Znam te perfumy od dwóch lat, ale dopiero w tym roku związałam się z nimi emocjonalnie. Z nut najbardziej wyczuwalnych jest tu wanilia, kwiat pomarańczy, tonka i piżmo. Słodki, ciepły, kojący - w tym roku więc wszedł w moje posiadanie.

Zestaw Revitalift Laser L'Oreal dostałam do testowania od portalu Wizaż. Jest to seria anti-aging o działaniu ujędrniającym i przeciwzmarszczkowym. Mamy tu krem na dzień z wit.C, niacynamidem i kwasem hialuronowym oraz filtrem spf 25. Serum natomiast zawiera 0,2 % czystego retinolu. Zestaw już zaczęłam używać i powiem, że to serum z retinolem pomimo niskiego stężenia działa odczuwalnie, natomiast krem jest za tłusty, mocno się świeci i pójdzie do mojej mamy.


Kolejna seria, która mnie zaciekawiła i ogólnie cieszy się dużą popularnością jest seria jogurtowa Korresa Greek Yoghurt. W zestawie jest panka do mycia twarzy, maska jogurtowa i krem nawilżający do cery normalnej/mieszanej. A, jest jeszcze bransoletka z amuletem Mati. Największym skarbem z tego zestawu jest krem - cudownie nawilża.


Yves Rocher. Comiesięczna wizyta z ulotką. Tym razem do zakupu dawano krem do rąk, który to jest produktem codziennej potrzeby, więc się skusiłam. Krem z fajnej zapachowo serii Plaisirs Nature o zapachu Mango i Kolendry (mój ulubiony zapach z tej serii). A zakupiłam konturówkę do ust w kolorze 07. Lilas Enchante.

Babo. Ponieważ lubię treściwe, gęste kremy pod oczy skusiłam się na polecany w tym temacie przeciwzmarszczkowy Babo. Faktycnie, jest treściwy, aż za bardzo. ;)

Bath & Body Works. Tutaj w promocji skusiłam się na dwa mydła do rąk w piance o ciekawych zapachach Crisp Morning Air i nowość marki Dream Bright (bardzo ciekawy zapach). Przyplątała się tu też kolejna ciekawostka - woda lamelarna Neboa. Musiałam to przetestować na sobie. :D

*

To wszystkie moje marcowe nabytki. Co wydaje się Wam najbardziej ciekawe? O czym chcielibyście przeczytać?


   



  

4 komentarze:

  1. Oooo te Korresy zachęcające. Ale nie ukrywam, że jak przeczytałam, że to Valentino ma słodkie nuty to mnie zachęciło 😜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale są to nuty kojące, ciepłe, delikatne, z piżmem.

      Usuń
  2. Zestaw Korres jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) Na pewno zajrzę do Ciebie!

Publikując komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez system komentarzy Blogger zgodnie z polityką prywatności.