niedziela, 18 lutego 2018

TONYMOLY | AGE-DEFYING SNAIL HYDRO-GEL FACE MASK SHEET czyli spotkanie ze 艣limakiem. 馃悓


Hej, hej :)

Nadszed艂 weekend, trzeba go wi臋c (tradycyjnie) uczci膰 maseczk膮. :) 
Dzisiaj si臋gn臋艂am po mask臋 w p艂achcie, kt贸ra kryje w sobie bardzo ciekawy i obiecuj膮cy sk艂adnik. Swego czasu by艂 dosy膰 kontrowersyjny, ale obecnie jest na tyle popularny, 偶e chyba raczej ju偶 nie wzbudza masowego obrzydzenia. ;) Sk艂adnikiem tym jest 艣luz ze 艣limaka, a maska go zawieraj膮ca to
Age-Defying Snail Hydro-Gel Face Mask Sheet marki TONY MOLY. 


艢luz ze 艣limaka to najwa偶niejszy sk艂adnik  maski i jest do艣膰 wysoko w sk艂adzie, ale mamy tu r贸wnie偶 algi i tradycyjne zio艂a korea艅skie. 

SK艁AD:


Mucyna 艣limaka ma dzia艂anie nawil偶aj膮ce, koj膮ce i przeciwzapalne, ale dzia艂a r贸wnie偶 na j臋drno艣膰 i spr臋偶ysto艣膰 sk贸ry.  Zio艂a korea艅skie natomiast intensywnie od偶ywiaj膮 i roz艣wietlaj膮 cer臋 chroni膮c ja przed szkodliwym dzia艂aniem czynnik贸w zewn臋trznych. Maska ma za zadanie nawil偶a膰, roz艣wietla膰, dzia艂a膰 uj臋drniaj膮co i odm艂adzaj膮co.


Opakowanie wygl膮da luksusowo i elegancko ze wzgl臋du na swoj膮 z艂ot膮 szat臋, ale w 艣rodku czeka na nas nie mniej warto艣ciowa zawarto艣膰. Przyzwyczajona do bawe艂nianych p艂at贸w z ogromnym zaskoczeniem zarejestrowa艂am inna form臋 maski. Okaza艂o si臋, 偶e maska ma posta膰 hydro偶elowego p艂atu (wiem, jest to napisane na opakowaniu, ale nie skojarzy艂am, 偶e chodzi o p艂at ;)). Jest to bardzo wygodna do nak艂adania forma (w odczuciu jakby silikonowa), obficie nas膮czona esencj膮 o 艣luzowatej konsystencji bez mocnego zapachu. Jak si臋 ww膮cha艂am w preparat wyczu艂am lekko 艣wie偶y, cytrynowy zapach. 



Na艂o偶ona na twarz bardzo dobrze si臋 trzyma. Na idealnie dopasowanie do twarzy wp艂ywa nie tylko hydro偶elowa posta膰 maski, ale r贸wnie偶 to, 偶e p艂achta jest w dw贸ch cz臋艣ciach (ka偶da cz臋艣膰 oddzielnie zapakowana). Mo偶na sobie idealnie dopasowa膰 g贸r臋 (cz臋艣膰 od czo艂a do nosa), a potem d贸艂 (usta-broda).



 Wszystko pi臋knie si臋 trzyma, a trzyma膰 to mamy 20-30 minut. Trzyma艂am maksimum czasu, przez ten czas 偶el troch臋 podsech艂, a ca艂a zawarto艣膰 si臋 wch艂on臋艂a.


*
Po zdj臋ciu maski odczu艂am ewidentne nawil偶enie sk贸ry. Je艣li chodzi o efekty wizualne to  zauwa偶y艂am lekkie napi臋cie i ujednolicenie kolorytu cery co da艂o optyczne wra偶enie odm艂odzenia. Maska zgarn臋艂a te偶 zm臋czenie z mojej twarzy. Specjalnie robi艂am j膮 po pracy, 偶eby jak najlepiej m贸c zarejestrowa膰 efekty, poniewa偶 po tego typu maskach efekty s膮 u mnie zazwyczaj skromne. Inaczej ma si臋 u mnie sprawa z maskami oczyszczaj膮cymi - tam efekt jest ogromny je艣li maska jest dobra. ;)
Resztki maski wklepa艂am w sk贸r臋 i w pewnym stopniu esencja si臋 wch艂on臋艂a, ale jak to bywa w przypadku wi臋kszo艣ci maseczek w p艂achcie sk贸ra pozosta艂a nieco lepka.
Pomimo skromnych efekt贸w jestem z maski zadowolona, bo jednak te efekty by艂y widoczne. Maska zostawi艂a moj膮 cer臋 wypocz臋t膮, roz艣wietlon膮, nawil偶on膮, napi臋t膮 i optycznie odm艂odzon膮, wi臋c obietnice producenta zosta艂y spe艂nione. Ponadto maska ma wyj膮tkow膮 hydro偶elow膮 form臋 i wyst臋puje w dw贸ch cz臋艣ciach, a to przek艂ada si臋 na komfort w aplikacji i dzia艂aniu. W por贸wnaniu do wielu maseczek w p艂achcie jakie u偶ywa艂am ta maska zdecydowanie si臋 wybija i mog臋 j膮 szczerze poleci膰.

A Wy, czy macie jakie艣 do艣wiadczenia z kosmetykami bazuj膮cymi na 艣luzie 艣limaka? Ja po tym do艣wiadczeniu my艣l臋 o kolejnych kosmetykach z tym sk艂adnikiem.  

21 komentarzy:

  1. Na mnie 艣limak dzia艂a przegenialnie, ale ze wzgl臋du na cen臋 tych masek w p艂achcie, rzadko kiedy po nie si臋gam. Wol臋 zainwestowa膰 w s艂oiczek ni偶 w jednorazow膮 piel臋gnacj臋 :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Tak, masz racj臋. Ja teraz te偶 chc臋 zastosowa膰 jaki艣 kosmetyk ze 艣limakiem wielorazowego u偶ytku.

      Usu艅
  2. Bardzo lubi臋 艣limaczki,lubi臋 krem Mizon ze 艣luzem 艣limaka,ma go bardzo du偶o bo 92 %,zawsze szukam du偶ej ilo艣ci :D S艂u偶y mi :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Tak, ten krem mam gdzie艣 zapisany na wishli艣cie. Tylko moje zapasy zu偶yj臋. ;P

      Usu艅
    2. No w艂a艣nie,u mnie te偶 kremowe zapasy s膮 spore,na pewno na ca艂y obecny rok...

      Usu艅
  3. Pierwszy raz s艂ysze, o dw贸ch cz臋艣ciach maseczki w p艂achcie. Super, 偶e si臋 u Ciebie sprawdzila, a u mnie po wielu madeczkach widac efekty od razu.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. U mnie po niewielu, ale ja jestem po prostu bardzo krytyczna. ;P

      Usu艅
  4. Musz臋 si臋 skusi膰 na tak膮 maseczk臋 :)

    OdpowiedzUsu艅
  5. 艢limaczki bardzo mi s艂u偶膮 :) Lubi臋 tego typu maseczki :)

    OdpowiedzUsu艅
  6. Zapowiada si臋 super:D Kupi艂am ostatnio serum z Bentona na bazie sluzu ze 艣limaka ale jeszcze go nie nak艂ada艂am czeka cierpliwie a偶 co艣 wyko艅cz臋 :*

    www.windowtothebeauty.com

    OdpowiedzUsu艅
  7. Nie mia艂am jeszcze hydro偶elowej maski w p艂achcie, jako艣 zawsze trafiam na te bawe艂niane ;)

    OdpowiedzUsu艅
  8. Musz臋 j膮 koniecznie wypr贸bowa膰 :) Produkty z 艣luzem 艣limaka cudownie dzia艂aj膮 na moj膮 sk贸r臋 :)

    OdpowiedzUsu艅
  9. Z jednej strony nie brzydzi mnie 艣luz 艣limaka bo ju偶 troch臋 dziwnych rzeczy mia艂am na twarzy, ale z drugiej jak pomy艣l臋 o ob艣lizg艂ym 艣limaku to ci臋偶ko by艂oby j膮 na艂o偶y膰 na twarz :)

    OdpowiedzUsu艅
  10. great post, dear! I love Tonymoly!

    OdpowiedzUsu艅
  11. Nie spotkalam sie wczesniej z takim podzialem maseczki w plachcie hihihi ;)

    OdpowiedzUsu艅
  12. Jako艣 nie bardzo mam ochot臋 na taki sk艂adnik w kosmetykach jak 艣luz 艣limaka. Co prawda cieszy si臋 on wielkim powodzeniem, ale te moje skojarzenia... ech...no nie mog臋;).

    OdpowiedzUsu艅
  13. Uwielbiam wszelkiego rodzaju maski wi臋c i t膮 bym si臋 zainteresowa艂a ;)
    Na moj膮 sk贸r臋 ca艂kiem fajnie dzia艂aj膮 produkty ze 艣luzem 艣limaka. Nie wiem czemu, ale jako艣 mnie ten sk艂adnik nie odpycha jak co poniekt贸rych ;)

    OdpowiedzUsu艅
  14. Bardzo mnie zaciekawi艂a ta maseczka! Podoba mi si臋 nietypowe tworzywo, z kt贸rego zosta艂a wykonana! Musz臋 koniecznie po ni膮 si臋gn膮膰 :)

    OdpowiedzUsu艅

Dzi臋kuj臋 za ka偶dy komentarz. :) Na pewno zajrz臋 do Ciebie!

Publikuj膮c komentarz wyra偶asz zgod臋 na przetwarzanie danych osobowych poprzez system komentarzy Blogger zgodnie z polityk膮 prywatno艣ci.