piątek, 8 marca 2019

STYCZNIOWO - LUTOWE NOWOŚCI KOSMETYCZNE :)


Hej, hej :)

Witam Was i zapraszam na nowości kosmetyczne, które pojawiły się u mnie w ostatnim czasie. Nie przybyło tego dużo, jest w miarę rozsądnie ;), ale pochwalę się co tam wpadło do koszyczka.


Skromnie, bo wedle potrzeb, a zapasów mam wciąż dużo.
Największe zakupy poczyniłam w Douglasie


Na makijażowej promocji -30% skusiłam się na pogrubiającą mascarę Chanel Le Volume Revolution. Ciekawostką jest tu szczoteczka, wydrukowana w 3D. Nie mogłam się powstrzymać i tusz już zaczęłam testować. Rzęsy są pogrubione, podkreślone, ładnie rozdzielone i końcowy efekt bardzo ładny. Rzęsy jak świeżo pomalowane przez cały dzień.  


Estee Lauder Day Wear - zestaw miniatur linii działającej nawilżająco, ochronnie, przeciwrodnikowo. Mamy tu nawilżający, ochronny krem na dzień zwalczający oznaki przedwczesnego starzenia i nawilżający krem pod oczy rozjaśniający okolice oczu i niwelujący opuchliznę.


Oprócz pielęgnacji twarzy postanowiłam postawić również na pielęgnację dekoltu i biustu, co zaowocowało zakupem serum do biustu Dr Ireny Eris Body Art Bust C + Care.

Skusiłam się również na pomadkę Mac w popularnym i lubianym kolorze Brave. Mnie również ten kolor przypadł do gustu. To brudny róż zbliżony do czerwieni wargowej. Wyglada bardzo naturalnie, tonacja chłodna, ale zauważyłam, że w sztucznym, ciepłym świetle wpada w ciepłą tonację. Wykończenie ma kremowo - satynowe. Świetna pomadka na co dzień!



BasicLab, odżywka stymulująca na wypadanie włosów. Mam już szampon z tej serii i postanowiłam dokupić odżywkę do pary. Zobaczymy jak duet da radę z moimi słabymi, wypadającymi włosami.

Yves Rocher, dwufazowy płyn do demakijażu oczu. Mój ulubiony i niezawodny kosmetyk do demakijażu. Delikatny, nie szczypie i skuteczny.


I moja perełka - woda perfumowana YSL Mon Paris. Zapach wiosenny, owocowy z truskawką, maliną i lekką piwonią na przedzie podbity paczulą. Uwielbiam! :)


*
Niewiele, ale wystarczy. ;) Znacie któreś z tych produktów?


23 komentarze:

  1. Wspaniale zakupy, tez mnie kusi ta maskara <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na mnóstwo mascar, które przetestowałam ta naprawdę jest super! :)

      Usuń
    2. Chyba mnie zachęciłaś droga koleżanko :D

      Usuń
  2. Mon Paris ma taki piękny flakon <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba też skuszę się na tę wersję basiclab. Włosy mi lecą garściami. Przydałoby się coś zadziałać. Widzę że dostałaś próbkę Armani Si. Są boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolor tej szminki Mac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zakupy :) Ciekawy kolor szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne nowości zakupowe :) Ja znam chyba tylko dwufazowy płyn YR i oczywiście firmę Basic Lab tylko z wersji to innego rodzaju włosów :)
    A na pierwszym zdjęciu widzę Si Armaniego? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam chyba kiedyś miniaturkę tego płynu dwufazowego z YR ale nie pamiętam już jak się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mon Paris bardzo mi się podoba, też mogłabym go mieć na swojej pachnącej półce;).Odżywka do włosów Basic Lab to super kosmetyk, moje włosy ją polubiły:).

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nigdy nie używałam pomadki z MAC :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Na MON Paris też się czaję😂

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię szminki MACa, a odcień Brave jest śliczny! Świetne zakupy poczyniłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam tę pomadkę na chciejlście :) A mon paris są piękne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) Na pewno zajrzę do Ciebie!

Publikując komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez system komentarzy Blogger zgodnie z polityką prywatności.