poniedziałek, 12 listopada 2018

NOWOŚCI PAŹDZIERNIKOWE



Hej, hej :)
Zakończył się piękny w tym roku październik, więc zgodnie z moim kosmetycznym zwyczajem zapraszam na przegląd nowości tego miesiąca. Staram się trzymać moje zapędy zakupowe w ryzach i w tym miesiącu jestem z siebie zadowolona. :) Jestem zadowolona również z kosmetyków, które zasiedliły moją półkę.


 Zapraszam na przegląd :) 


Yves Rocher. Comiesięczna wizyta w Yves Rocher jest związana zazwyczaj z realizacją ulotki, gdzie dostaję prezent za zakupy. ;P Tutaj kupiłam mleczko do ciała z linii perfumowanej So Elixir. Jestem posiadaczką perfum z tej właśnie linii, a u mnie musi wszystko zapachowo pasować. ;)
Do zakupów był dawany żel pod prysznic. Wybrałam sobie zapach Passion Fruit Ginger. Lubie takie owocowe, świeże zapachy, a żele z tej serii to zapewniają.


Rossmann. CND (cena na do widzenia) skusiła mnie na zakup planowanego niegdyś peelingu Perfecty Rozświetlenie + Energia. Skusiłam się też na mydło do kuchni Isana Pomarańcza i Tymianek w promocyjnej cenie. Kocham pomarańczowe zapachy! :)


Sephora. Tutaj (korzystając z akcji promocyjnej oczywiście) skusiłam się na jedną z ulubionych pomadek Dior Addict Lip Glow w kolorze Ultra Pink oraz miniaturę nowego podkładu Benefit Hello Happy. Zachęcona pozytywnymi opiniami muszę najpierw wypróbować w mniejszej wersji. Dostałam do zakupów próbki przeciwzmarszczkowego serum na noc Advanced Night Repair Estee Lauder oraz nowego zapachu Givenchy L'Interdit.


Kolejne moje zamówienie z Sephory to nowa woda perfumowana Stories DKNY. 
Delikatnie słodki zapach  zauroczył mnie po kilku testach i skusiłam się na niego w promocyjnej cenie, a w październiku była dodawana do niego torba. 


 Torba bardzo mi się podoba wizualnie, a dodatkowym jej atutem jest pojemność. Uwielbiam ją!



A teraz przejdźmy do prezentów. ;) 
We wrześniu uczestniczyłam w Targach Beauty Days. A w tym miesiącu dostałam od organizatorów przesyłkę z kosmetykami od marki Sylveco i zaproszenia na targi za rok. :) Było to bardzo miłe, a w paczuszce mamy produkty marek Sylveco, czyli Vianek z peelingiem do twarzy, Aloesove z płynem micelarnym oraz Rosadia z produktem 3w1, a jest to hydrolat z róży damasceńskiej pełniący rolę płynu  micelarnego, toniku i mgiełki.


Kolejne cudeńka to prezenty kosmetyczne od przyjaciółek. :*
Ostatnio na spotkaniu obdarowałyśmy się takimi kosmetycznymi drobiazgami i mam: saszetki ze smarowidłami Soraya od Weroniki, kremy z filtram przeciwsłonecznym Ava i La Roche - Posay od Dorotxy, filtr spf 45 Benefitu, mascarę bardzo pogrubiającą rzęsy nieznanej mi firmy Pur, płukankę Joanny do włosów blond, krem do rąk Aeternum o ulubionym zapachu moringa od Bogusi, tonik _Element z odpowiednikiem jadu żmii, płyn do prostowania włosów Marion i krem na zmarchy Phenome od Turkusoowej.
Same przyjemności testowania nowości! :D


*
Znacie któreś z moich nabytków? Jest coś co interesuje was szczególnie?

27 komentarzy:

  1. Masz co testować :) też lubię pomarańczowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaluje ze nie ma jeszcze u nas zapachu DKNY, po wpisach bardzo ich zapragnelam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tej torby to Ci zazdroszczę,na żywo wygląda bosko :D
    Do zobaczyska po nowym roku Kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ile wspaniałości <3 ja jadę do polski na weekend i coś czuje że nie skończy się to dobrze dla mojego portfela :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Torba DKNY jest rzeczywiście prześliczna! Mimo, że nie przepadam za torbami-reklamami, to ta jest wyjątkowo zgrabnie i ze smakiem zrobiona ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda. Ja też nie lubi reklamówek, ale ta prezentuje się świetnie. :)

      Usuń
  6. Miałam próbkę tej wody perfumowanej, jest piękna podoba mi się jej zapach, rozmyślam między nim a ukochanym opium :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Aktualnie używam jagodowego kremu do rąk od Soraya i jestem bardzo z niego zadowolona :) miłych testów życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, już wypróbowałam. Jagoda ładnie pachnie. :)

      Usuń
  8. Ten zapach DKNY mnie zastanawia i powącham go jak będę miała okazję.

    OdpowiedzUsuń
  9. ten blyszczyk z Diora mnie od dawna kusi i w koncu na pewno go kupie :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, ja uż mam dwa takie i mam ochotę na trzeci. :)

      Usuń
  10. Mnie zaciekawił ten zapach, akurat szukam czegoś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź czy polubisz lekko słodką, delikatną, romantyczną kompozycję. :)

      Usuń
  11. Czyli trochę poszalałaś w Sephorze :D Mnie kuszą ich zestawy świąteczne, może Mikołaj mi jakiś sprezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie niedawno skusiłam się też na zestawy świąteczne :D

      Usuń
  12. Też myślę o miniaturze podkładu benefit. Daj znać jak Ci się sprawdził. Super akcja z torbą dkny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ładnie wygląda na twarzy, tylko nie jest mocno kryjący. Chyba skuszę się na pełny wymiar.

      Usuń
  13. Też chwyciłam żel YR do zakupów, ale oliwkowy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) Na pewno zajrzę do Ciebie!

Publikując komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez system komentarzy Blogger zgodnie z polityką prywatności.