niedziela, 25 listopada 2018

OLEJEK DO DEMAKIJAŻU | OLIVIA PLUM



Hej, hej :)

Ostatnio będąc na Targach Beauty Days natrafiłam na bardzo dobry kosmetyk, postanowiłam więc dziś o nim napisać. A rzecz tyczy się się olejku do demakijażu marki Olivia Plum.


Odkryłam to cudo podczas targów, gdzie trafiłam na stoisko Olivia Plum. Dwie miłe dziewczyny (siostry) opowiedziały mi o kosmetykach marki - mydełkach, olejkach i zachęciły do zakupu tego kosmetyku. Zakupiłam więc wstępnie wersję mini. 


Stoisko Olivia Plum

Przejdźmy do walorów kosmetyku. 
Niewątpliwą zaletą jest tu naturalny skład. Olejek  do demakijażu zawiera bogactwo olejowe, a mianowicie: olej z avocado, olej irysowy i olej rumiankowy. Oleje te mają działanie odżywcze, nawilżające, przeciwstarzeniowe i łagodzące. Nadaje się do każdego typu cery. 


SKŁAD:
 Sesamum Indicum (Sesame) Seed Oil, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Chamomilla recutita (Matricaria) Flower Oil, Iris Florentina Essential Oil, Tocopherol



Kosmetyk ma postać rzadkiego oleju. Zapach jest kwiatowy, bardzo intensywny, ale jakoś udało mi się przyzwyczaić do niego. 
Olejek jest idealny do dwufazowego oczyszczania twarzy. Należy go wstrząsnąć i nałożyć na skórę twarzy wmasowując. Następnie mokrą szmatką lub wacikiem zmyć go ze skóry.
Działanie olejku jest rewelacyjne i bardzo dobrze się sprawdza w demakijażu. Jest łagodny i rozsmarowany na twarzy i na oczach nie powoduje szczypania. Co zaskakujące, przy swojej łagodności jest niezwykle skuteczny. Wystarczy jedno nałożenie preparatu i po zmyciu twarz jest czysta. Nie trzeba męczyć się na kilka wacików jak przy tradycyjnych preparatach, płynach micelarnych, z którymi miałam do czynienia. Na koniec resztki olejku zmywamy. U mnie jest to zawsze żel do mycia twarzy.
Obietnice producenta się sprawdziły, olejek jest łagodny i skuteczny. Jestem bardzo zadowolona z jego działania i na pewno kupię sobie jego pełnowymiarową wersję. Jak na razie jest to najlepszy, najszybciej radzący sobie z demakijażem olejek jakiego do tej pory używałam. Z chęcią sięgnę też po inne kosmetyki Olivia Plum. :)

*

A Wy? Stosujecie olejki w demakijażu? Macie jakiś godny polecenia? Znacie jakieś produkty marki Olivia Plum?

9 komentarzy:

  1. Ja chyba muszę zrobić kolejne podejście do takiego sposobu usuwania makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może kiedyś się przekonam do olejków do demakijażu

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam olejki do zmywania wlasnie makijazu oczu, bardzo podoba mi sie ten i to ze jest naturalny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za demakijażem przy pomocy olejków.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jakoś nie moge przemóc się do używania olejków, zwłaszcza do demakijażu oczu. Przeszkadza mi ta tłusta formuła. Ale znam z marki Olivia Plum mydełka i są wspaniałe! Myślę, że gdy spotkam kosmetyki tej firmy na kolejnych targach kosmetycznych to przyjrzę się tez innym kosmetykom jakie produkują.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię olejkami zmywać oczy,ostatni jaki miałam to od Vianka,bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O marce nie słyszałam, ale Twoja opinia zdecydowanie zachęca do wypróbowania olejku. Bardzo lubię taką metodę demakijażu, a znalezienie ideału, który oczyści bez efektu oblepienia nie jest łatwym zadaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam olejki do demakijażu. Jestem ciekawa czy mi też nie podrażniłby oczu. Tyle ich testowałam a każdy powodował pieczenie i mgłę :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) Na pewno zajrzę do Ciebie!

Publikując komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez system komentarzy Blogger zgodnie z polityką prywatności.