czwartek, 27 czerwca 2019

DUFT&DOFT | Kremy do rąk | Niespodzianka zapachowa ❤️


Hej, hej :)

Ostatnio dostałam prześliczną przesyłkę od marki Duft & Doft. :) Małe, blaszane pudełeczko skrywało miniatury 4 kremów do rąk. Każdy z nich o innym, ale równie pięknym zapachu, dlatego z ogromną przyjemnością zabrałam się za ich testowanie. :)



Markę Duft&Doft i jeden z ich produktów miałam przyjemność poznać na Targach Beauty Days we wrześniu. Jest to koreańska marka założona w 2013 roku. U nas jeszcze mało znana, ale mam nadzieję, że w niedługim czasie dzięki swoim świetnie zapowiadającym się produktom będzie bardziej popularna i dostępna. W swojej ofercie oprócz kremów do rąk ma kremy do ciała, mgiełki do ciała, maski do twarzy, kremy do ust - wszystkie w tych samych wariantach zapachowych. A o zapachach jakie znalazłam w kremach za chwilę...



Sophy Soapy - ten niebieski kremik pachnie świeżo i orzeźwiająco. Jest to kompozycja zimowych orchidei, róż herbacianych, a całość przywodzi na myśl aromat świeżego mydła i orzeźwiającego zimowego powietrza. Krem zawiera masło shea, witaminę E, kolagen i kwas hialuronowy. Ma zapewnić skórze nawilżenie, odżywienie, elastyczność i warstwę ochronną.



Pink Breeze - to lekki, świeży, wiosenny zapach z nutami piwonii, brzoskwini, moreli i piżma. Dla mnie to typowy wiosenny zapach spotykany często w lekkich, różowych perfumach. ;) Głównym sprawcą jest tu piwonia. Zawiera masło shea, witaminę E, kolagen i kwas hialuronowy. 



Sugar Delight - ten zapach jest przepiękny! Słodki, landrynkowo-owocowy z nutą grejpfruta. Ten zapach też jest popularny w perfumach (tych słodko-owocowych) i jest to mój ulubiony typ perfum. :) Zawiera masło shea, witaminę E, kolagen i kwas hialuronowy. 



Stockholm Rose - jest to mieszanka róży i piżma, również pięknie skomponowana. Zawiera kolagen, kwas hialuronowy, olej arganowy, olej z pestek moreli i ceramid NP. Zapewnia skórze nawilżenie, odżywienie, elastyczność i warstwę ochronną. Zapobiega uciekaniu wilgoci ze skóry, chroni przed wysuszeniem i pomaga uzupełnić barierę lipidową skóry.
*
Kremiki te są idealną propozycją kremu na dzień do torebki. Wszystkie mają zbliżony skład i działanie (chociaż miałam wrażenie, że Stockholm Rose i Sugar Delight bardziej odżywiają i zostawiają mocniejszą ochronną warstewkę na skórze) i wszystkie charakteryzuje niesamowity, wyjątkowy aromat. Szybko się wchłaniają, co jest ważne przy kremach używanych w ciągu dnia i dają naprawdę przyzwoite, odczuwalne nawilżenie jak na tego typu kosmetyk. Przyznam, że porównując je do podobnych propozycji innych marek (zapachowych, małych kremików do torebki) te wypadają lepiej jeśli chodzi o działanie. Warto się z nimi zapoznać, a dla maniaczek kosmetyków zapachowych to istny raj! Zapewniam! :) Ja ze względu na te piękne zapachy mam zamiar skusić się jeszcze na mgiełki do ciała. :)

16 komentarzy:

  1. Przeurocze sa te malutkie tubeczki z kremami do rak, bardzo fajna przesylka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ one słodziutko wyglądają :) rzeczywiście do torebki w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te miniaturki tak, ale są one jeszcze w wersji 50 ml.

      Usuń
  3. Miałam dwa z tych kremików (wiesz :D ) i mimo iż nie cierpię smarowania łap, one właśnie mile mnie zaskoczyły bo nie zostawiały męczącej lepkiej warstwy a doskonale odżywiały :) Zaciekawiłaś mnie Sugar Delight, czyżby coś zapachowego w stronę LVEB? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten krem różowy, świetny był :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają uroczo<3 ja właśnie ostatnio też skusiłam się na taką malutką wersje kremu do rąk- do pracy jak znalazł:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę śliczne są te kremy do rąk <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Opakowanie wyglada super. Ja zawsze zapominam smarować rak kremem i jak kupię to leży w szafce ... ale ten taki mały to zmieściłby mi sie do torebki to moze w pracy bym chociaż pamietała :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają świetnie. Chętnie bym je poznała bliżej:).

    OdpowiedzUsuń
  9. Kremów do rąk nigdy nie używam, ale doceniam piękne opakowania. Chętnie skusiłabym się na inne produkty tej marki, o których wspomniałaś na początku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne opakowanie, ślicznie się całość prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  11. Po przeczytaniu opisu zapachów sądzę, że nr 2 i 3 mogłyby mi się spodobać ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) Na pewno zajrzę do Ciebie!

Publikując komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez system komentarzy Blogger zgodnie z polityką prywatności.