niedziela, 15 marca 2020

KOSMETYCZNE NOWOŚCI LUTOWE

Hej, hej :)

Jak zawsze z początkiem nowego miesiąca zapraszam na moje nowości kosmetyczne. 
Ups, tym razem przesunęło mi się wszystko do połowy miesiąca, tyle ostatnio zamieszania... ;)
Przejdźmy zatem do prezentacji. Co zawitało do moich zbiorów w lutym? 



Jak widać niewiele, ale z chęcią Wam o tym opowiem. ;)
Mam dużo zapasów, więc kupuję tylko to co potrzebne albo to co miałam w planach i właśnie nadarzyła się dobra okazja. 


Z bardzo fajną promocją wyszedł w lutym Semilac. Było 50% na produkty do makijażu. Pomadki Semilaca bardzo lubię i miałam w planach kolejne, więc kiedy nadarzyła się okazja wykorzystałam to. Są to pomadki matowe Raspberry Elegant i Ruby Charm. 
Szukałam również bazy pod cienie, nie wiedziałam co wybrać, więc promocja Semilaca przyszła mi z pomocą i zakupiłam również wygładzającą bazę pod cienie. ;)



Kolejna dobra okazja to promocja - 50% na produkty Tołpa w Superpharm. Jest to wypełniające serum do biustu, które ma unosić biust, zwiększyć obwód i uelastyczniać skórę. :D Tego produktu byłam już jakiś czas temu ciekawa, więc kiedy trafiła się promocja (bo produkty Tołpy z serii dermo body są drogie) to złapałam.



Vianek i pomadka ochronna to zakup gazetowy. ;) Zdarza się tak, że kosmetyki z gazetą wychodzą taniej niż na półce sklepowej i tak było też tym razem. Kiedy wyszła Elle z pomadkami Vianka zdecydowałam się na zakup, bo pomadki Vianka bardzo lubię. Ta tutaj to odżywcza pomadka ochronna z olejem z pestek moreli. Pięknie morelowo pachnie i ma żółtawo-marchewkowy sztyft.



Yves Rocher. Zawsze zajrzę tam z ulotką jak jest fajny prezent. Tym razem prezentem był żel pod prysznic, a wybrałam sobie ten o zapachu werbeny. Do tego skusiłam się na całonocny krem odbudowujący do włosów. Jest polecany przez niektóre dziewczyny jako robiący cuda z włosami. Według producenta należy go nałożyć na włosy przed spaniem i rano włosy mają być piękne. Oczywiście wiele osób wyraża wątpliwość jak to możliwe, żeby włosy z nałożonym wieczorem kosmetykiem rano były świeże (i mają rację), więc innym sposobem na ten kosmetyk jest po prostu potraktowanie go jako odżywkę i umycie włosów rano. Próbowałam używać tego specyfiku na różne sposoby, ale niestety, u mnie nie działa. Nawet jako odżywka do spłukiwania sprawdza się słabo, więc jak dla mnie bubel. :/
                                       *

Znacie któreś z tych produktów? A może któryś wydaje się Wam interesujący?


18 komentarzy:

  1. Wybrałaś piękne odcienie pomadek Semilac:). Nie wiedziałam o tej promocji... może i dobrze, bo nie wiem czy bym się powstrzymała;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Super promocja na Semilaca. Żałuję, że się na nic jednak nie skusiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe nowosci, pomadki Semilac mam na swojej chciejliscie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ruby Charm - miałam ich lakier do paznokci w tym odcieniu, ale niestety lakiery tej marki mnie uczulają, podobnie jak Neonail, także musiałam się pozbyć. Ale jeśli pomadka jest w dokładnie tym samym odcieniu, co lakier, to jest piękna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię pomadki Vianka, więc i ja skusiłam się na zakup magazynu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. sporo tych nowości :) kolorówka od semilac mnie intryguje bo jakoś nie mogę się przekonać... tu lakiery hybrydowe a tu szminki :P jestem ciekawa tych pomadek z vianka i choć mam swojego ulubieńca od wielu lat to i tak chętnie bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, muszę przyznać, że pomimo, że skupieni byli tylko na lakierach pomadki im wyszły super. :)

      Usuń
  7. Mam, znam i obecnie używam pomadkę Vianka :) A z Semilac mam ale wersję błyszczącą :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na post o produktach semilac, jestem ciekawa jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tą pomadkę z Vianka i ją polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie mnie ta promocja Semilaca kusiła, ale się oparłam.. nie wiem tylko na jak długo ;)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawią mnie produkty Semilac. Jeszcze żadnego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) Na pewno zajrzę do Ciebie!

Publikując komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez system komentarzy Blogger zgodnie z polityką prywatności.