niedziela, 29 marca 2020

ARGANICARE | NATURAL HAIRCARE


Hej, hej :)
Pomyślałam, że dzisiaj podzielę się z Wami wrażeniami po przetestowaniu kilku produktów do pielęgnacji włosów Arganicare Haircare, które otrzymałam w zestawie na ostatnich targach Beauty Days. Zestaw składa się z 4 produktów (szamponu, odżywki, maski i serum) w wersji saszetkowej. Każda saszetka starczyła na min.4-5 razy (przy moich włosach do ramion) i mam już swoje spostrzeżenia. A skoro chciałabym się nimi jednak podzielić to znaczy, że jestem albo bardzo na tak albo bardzo na nie. ;)
Ciekawi? ;)



Arganicare to naturalne kosmetyki do włosów, twarzy i ciała, ale ja dzisiaj chciałabym skupić się na włosach. W ofercie włosowej Arganicare jest 7 serii (masło shea, macadamia, kolagen, keratyna, olej kokosowy, olej rycynowy, jedwab). Stałym składnikiem każdej z nich jest olej arganowy. 
Seria, którą ja przetestowałam to Arganicare Macadamia bazująca na oleju arganowym i oleju macadamia. Mają one wpływać na zwiększenie elastyczności oraz nawilżenie i regenerację włosów. W skład tej serii wchodzi sześć produktów, ja miałam do czynienia z czterema.
Seria jest przeznaczona głównie do włosów suchych i zniszczonych.



Shampoo for dry & damaged hair.
Szampon oprócz oleju arganowego i oleju z orzechów macadamia zawiera keratynę, ekstrakt z kwiatu rumianku, wit.E, prowitaminę B5. Nie zawiera SLES.
Jest przezroczysty, gęsty, oleisty, a włosy po umyciu nim są gładkie, za co duży plus. Po większości szamponów, a szczególnie szamponów naturalnych mam włosy bardzo szorstkie. Tu bardzo miła niespodzianka jak na produkt naturalny.



Conditioner for dry & damaged hair.Odżywka oprócz wyżej wspomnianych olejów zawiera masło shea, ekstrakt z pszenicy,
 wit. E, kompleks białkowy, prowitaminę B5. Ma konsystencję gęstego balsamu, włosy po niej są miękkie i gładkie, łatwo się rozczesują. 




Hair Masque for dry & damaged hair.
Maska oprócz wyżej wspomnianych olejów zawiera białka jedwabiu, keratynę i wit. E. Konsystencję ma bardzo gęstą i jest bardzo treściwa. Włosy po niej dobrze się rozczesują, są nawilżone, błyszczą się i wyglądają zdrowo. 




Hair serum for dry & damaged hair.

Serum zawiera olej arganowy, olej z orzechów macadamia, olej jojoba i wit. E. Ma formę tłustego olejku. Producent zaleca stosowanie na suche włosy, ale w moim przypadku włosy wyglądają wtedy jak tłuste strąki. Zdecydowanie wolę takie sera stosować na wilgotne włosy i co więcej, tylko na końcówki. Włosy wyglądają wtedy dobrze, zdrowo, a odżywione końcówki nadają lepszy kształt mojej fryzurze.


*
To, co uzupełnia walory serii Arganicare Macadamia to zapach. Cała seria pięknie świeżo-słodko pachnie. Na myśl przywodzi świeże, delikatne, lekko słodkie kwiaty, aczkolwiek w serum zapach jest bardziej oleisty i głęboki.
Wiem, że Arganicare nie jest bardzo popularną marką, sama nie znałam jej wcześniej, ale czułam potrzebę podzielenia się wrażeniami, ponieważ bardzo dobrze sprawdziła się na moich trudnych włosach. Rzadko kiedy kosmetyki do włosów powodują, że moje włosy wyglądają dobrze, zdrowo, ładnie się układają, a tutaj miła niespodzianka. Tym większa niespodzianka, że są to produkty naturalne, a naturalne produkty do włosów jeszcze nigdy u mnie się nie sprawdziły.
Nigdy z tą marką nie miałam do czynienia, nie widziałam jej do tej pory nigdzie stacjonarnie, ale jak głębiej się zapoznałam z jej ofertą okazało się, że stacjonarnie można ją znaleźć w Douglasie. 

*
A może Wy mieliście już do czynienia z Arganicare? :)

10 komentarzy:

  1. dobrze wygląda ta seria do włosów, a jeszcze naturalne kosmetyki? super moze byc:)

    OdpowiedzUsuń
  2. W składzie jest chyba wszystko co najładniejsze dla włosów i skory :) Chyba się skuszę kiedys ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie sie ta seria prezentuje jest bardzo zachecajaca :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam serię argan + masło shea i serum jest na mojej wish liście, cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Markę widzę po raz pierwszy, mimo, ze często zaglądam do perfumerii Douglas i on-line;). Jakoś musiałam przeoczyć;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Uooo! kompletnie nie znam tych produktów, ale takie coś mogłoby być dla mnie ideolo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. znam markę z próbek ale niestety nie mam żadnej z tej serii :) chętnie sprawdzę osobiście te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam okazję dostać próbki tej marki i wypadły dosyć ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam serum pod oczy tej marki. Jest rewelacyjne! Mam też sporo próbek ich produktów do włosow :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) Na pewno zajrzę do Ciebie!

Publikując komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez system komentarzy Blogger zgodnie z polityką prywatności.