niedziela, 18 października 2020

NOWOŚCI WRZEŚNIOWE

 Hej, hej :)

Tradycyjnie wraz z początkiem nowego miesiąca zapraszam Was na moje nowości kosmetyczne. Ostatnio nie robiłam takiego wpisu, ponieważ najzwyczajniej w świecie nie miałam nowości. :D Z racji nie topniejących jednak zapasów kosmetycznych i braku potrzeb najzwyczajniej w świecie zrobiłam sobie przerwę w zakupach kosmetycznych. Ostatnie moje nabytki kosmetyczne również występują w bardzo malej ilości, ale postanowiłam się nimi jednak podzielić. Zapraszam na mały przeglądzik. ;)


Jak widać zawartość koszyczka jest skromna  i mamy tu głównie artykuły pierwszej potrzeby.

Rossmann. Tutaj szczęśliwie moje potrzeby spotkały się z promocją. :D Potrzebowałam żelu do twarzy oraz toniku, i akurat moi ulubieńcy w tej kategorii stali na promocji. Żel myjący do twarzy i tonik do twarzy Duetus świetnie i skutecznie sprawdzają się w pielęgnacji nie ściągając przy tym skóry. Oprócz dobrego oczyszczenia dbają o zachowanie bariery lipidowej. Odżywkę do włosów cienkich Densify Garnier Fructis dokupiłam do szamponu, który, o dziwo, fajnie się sprawdza przy tych moich cienkich włosach.


Yves Rocher i comiesięczna wizyta z ulotką. :D W tym miesiącu do zakupów dodawany był płyn micelarny Anti-pollution + Detox Elixir Jeunesse, a zakupiłam czarną kredkę do oczu Crayon Kôhl Noir. 

Avon. Mój ostatni nabytek to odmładzająca kuracja w postaci 7 ampułek Anew Skin Reset Plumping Shots. Ampułki są polecane i chwalone, postanowiłam zatem i ja je wypróbować. Wiem, że seria Anew potrafi pozytywnie zaskoczyć, więc mam nadzieję, że będę zadowolona. :)

*

W tym miesiącu tylko tyle. ;) Znacie któreś z tych kosmetyków?


19 komentarzy:

  1. Nie znam żadnego z tych produktów. Na szczęście ostatnio udaje mi się obejść bez zakupów. Na razie nawet wacików nie potrzebuję xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie nie poszalałaś, powinnam brać z Ciebie przykład ;) Sama niestety popłynęłam ostatnio, bo trafiło do mnie aż 5 nowych palet cieni (wstyd) :P

    OdpowiedzUsuń
  3. podziwiam za minimalizm :) w październiku totalnie popłynęłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, no ja właśnie teraz (październik) już trochę płynę. ;D

      Usuń
  4. Ja tez powinnam zrobić siebie przerwę od kupowania. Ale ciagle wychodzi tyle kuszących nowości, ze ciężko się powstrzymać od kupowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niczego chyba nie znam, ale też ostatnio dość mało kupuje😅

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę nie miałaś do tej pory ampułek Anew? Ja już zużywam kolejne opakowanie. Nawet nie wiem które, bo nie liczę. :)
    Jestem z tych ampułek bardzoz adowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie, nie miałam. :) Może dlatego, że nie mam już do czynienia z Avonem.

      Usuń
  7. Wow nic nie znam, ciekawią mnie bardzo te ampułki! Koniecznie muszę przeczytać Twoją recenzję ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Same ciekawostki kochana, te ampulki bardzo mnie kusza ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten płyn micelarny Yves Rocher jest bardzo skuteczny, ale trzeba uważać na oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Żel myjący do twarzy miałam dziś w ręku (jako dodatek do gazety) i nie wzięłam, buu...zapamiętam gagatka że jest dobry :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiście nie wiele tych nowości;) niczego nie znam ale jak tylko skończę swoje zapasy to sięgnę w końcu po szampon Fructis ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) Na pewno zajrzę do Ciebie!

Publikując komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez system komentarzy Blogger zgodnie z polityką prywatności.