piątek, 9 kwietnia 2021

NOWOŚCI KOSMETYCZNE MARZEC 2021

 Hej, hej  :)

Witam Was wiosennie i zapraszam na nowości kosmetyczne, o które powiększyła się moja kosmetyczna rodzina w marcu. :D W przeciwieństwie do poprzedniego miesiąca, który bardzo obfitował w kosmetyki, tym razem jest skromnie.  No i dobrze, równowaga musi zostać zachowana. ;)

Zobaczmy więc co tym razem do mnie wpadło. 



Notino. Hugo Boss Alive. Nie mogło zabraknąć zapachu. ;) Na Dzień Kobiet był fajna cena na tę wodę, a ponieważ była ona na mojej zapachowej liście marzeń to skorzystałam. Jest to ciepły, kojący zapach o nutach drzewnych z wyczuwalną śliwką i wanilią.


Notino. A tutaj kolejne zamówienie, tym razem z kosmetykami do włosów. Skusiłam się na serię L'Oréal Professionnel Volumetry, w skład której wchodzi szampon oczyszczający nadający objętość, odżywka odżywiająca do zwiększenia objętości i spray zwiększający objętość od nasady. 


Yves Rocher. Tu wybrałam sobie żel pod prysznic Magnolia White Tea, a do zakupu mam  krem do rąk Mango Coriander w prezencie.


Sephora. A tutaj skusiłam się na zestaw miniatur OleHenriksen, a w nim: tonik na przebarwienia Glow2OH Toner, krem nawilżający C-Rush Brightening Gel Creme oraz serum z witaminą C, polihydroksykwasem i kwasem hialuronowym Banana Bright Vitamin C Serum, czyli ogólnie kuracja przeciwdziałająca starzeniu się z wit. C, Aha, PHA i przeciwutleniaczami.

*

Tak skromnie u mnie w tym miesiącu. ;) Czy coś znacie lub coś szczególnie Was zainteresowało?

13 komentarzy:

  1. Hugo Boss Alive to piekny zapach. Właśnie testuję próbkę i zastanawiam się czy i u mnie nie znajdzie się na liście. Na wiosnę również postanowiłam zadbać o włosy I choć nie wybrałam tego samego zestawu co Ty to liczę, że trochę wspomoże moje przesuszone włosy 😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham tę słodziutką śliwkę w Alive, ale bardziej pasuje mi na jesień niż wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też bardziej pasuje na jesień. Kupiłam go teraz, bo był w bardzo dobrej cenie. ;)

      Usuń
  3. Bardzo fajne kosmetyki. Lubię śliwkę w perfumach, więc ciekawi mnie ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam produkty L'Oréal Professionnel. Chętnie wypróbowałabym tą "zieloną linię" :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Alive to piękny zapach niedawno przyszła mi jego próbka ;p z OleHenriksen mam krem pod oczy i bazę pod podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam podpiętego konta :) Alive to piękny zapach niedawno przyszła mi jego próbka ;p z OleHenriksen mam krem pod oczy i bazę pod podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam przyjemności stosować tych kosmetyków ;) ale ten zestaw z OleHenriksen wygląda obiecująco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie ciekawi mnie ta seria do włosów - opakowania są piękne! Czekam na Twoją recenzję ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) Na pewno zajrzę do Ciebie!

Publikując komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez system komentarzy Blogger zgodnie z polityką prywatności.