czwartek, 3 marca 2022

NOWOŚCI STYCZNIOWE

 Hej, hej :)

Witam z nowościami kosmetycznymi styczniowymi. Wiem, opóźnienie jest masakryczne, ;P ale tyle się dzieje dookoła. 


Douglas. A tu kosmetyki, które ciekawią mnie już od dłuższego czasu. Linia Keys Soulcare sygnowana przez moją ulubienicę Alicię Keys stworzona we współpracy z dermatologiem dr Renee Snyder. Kosmetyki te nie są popularne w blogosferze, więc tym bardziej z chęcią je przetestuję i podzielę się wrażeniami.

A mamy tu: Skin Transformation Cream - krem z ceramidami, kwasem hialuronowym, bakuchiolem i malachitem. Harmony Mask - maska oczyszczająca z miodem manuka i węglem. Be Luminous Exfoliator - peeling do twarzy w proszku aktywowany wodą. Zawiera kwas mlekowy, ekstrakt z zielonej herbaty Hojicha, fasolką mung i płatkami owsianymi. Golden Cleanser - żel do mycia twarzy zawierający miód manuka, kurkumę, rumianek i płatki złota. 

Yves Rocher. Tu skusiłam się na zestaw wody perfumowanej Mon Rouge i tuszu do rzęs Intense MetamorphoseZapach bardzo mi się podobał już jakiś czas temu, a w zestawie był w bardzo atrakcyjnej cenie, o wiele lepszej niż solo. Jest w moim typie olfaktorycznym, a wybijające się nuty to paczula, porzeczka i śliwka. Oprócz tego do paczki wpadły limitki zimowe z wyprzedaży, a mianowicie żel pod prysznic Jeżyna i olejek pod prysznic Pomarańcza i Czekolada. W sekcji wyprzedażowej znalazł się również balsam ujędrniający do pielęgnacji biustu Fermete Firming.


A tutaj realizacja ulotki Yves Rocher. W prezencie do zakupu były w tym miesiącu płatki wielorazowe do demakijażu i miniaturka żelu pod prysznic Mango i Kolendra. A zakupem tym razem były perfumy Nouveau Genre o pięknym, niepowtarzalnym zapachu z nutami paczuli i tonki (czyli znowu moje klimaty). ;) Na zapachy było 50% zniżki, więc warto było tym razem skorzystać.


Rossmann. Tu w strefie atrakcyjnych cen znalazłam dwa produkty. Mydło Yope Malina i Mandarynka (bo cały czas próbuję znaleźć jakiś super produkt w zachwalanym Yope) oraz słynną odżywkę do włosów L'Oreal Elseve Dreamlong 8 Second Wonder Water.


Sephora. Po świętach wiele zestawów pojawiło się w cenach promocyjnych. Tu wpadł do koszyka zestaw Erborian. Jest tu lekki krem rozświetlający i energetyzujący Red Pepper Pulp i żelowy krem CC Water z wąkrotką azjatycką. 


Gwiazdą miesiąca jest woda perfumowana Marc Jacobs Perfect Intense. Jest idealna na zimę ze względu na swoje ciepłe nuty zapachowe: migdał, jaśmin i nuty drzewne. 

*
Czy coś Was szczególnie zainteresowało? O czym chcielibyście poczytać w pierwszej kolejności? :)

13 komentarzy:

  1. Ja chętnie poczytam o Wonder Water. Coraz popularniejsze są takie odżywki, a ja widzę totalny przesusz patrząc na alkohol na początku składu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wonder Water już testuję i jest super. Ładnie włosy mi się układają po niej.

      Usuń
    2. też jestem jej ciekawa, bo na yt bardzo zachwalana, a kilka moich znajomych ma i nie widzi efektu. Jestem ciekawa jak to z nią w końcu jest.

      Usuń
    3. Trzeba przetestować samemu. ;) Ja kupiłam w promocji i zaspokoiłam swoją ciekawość. :)

      Usuń
  2. No przyznam ze twoje nowości sa super :D jej chętnie je poznam

    OdpowiedzUsuń
  3. Perfumy Marc Jacobs mają cudowne buteleczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne nowości, miłego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. All products look good. Thanks for sharing.
    I invite you to visit my last post. Have a good week-end!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam balsam do ust Alicia Keys i jest cudowny:). Nie wiem jak pozostałe kosmetyki, więc czekam na Twoją opinię :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to cudownie to słyszeć! :) Z jeszcze większą ciekawością przystąpię do testowania.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) Na pewno zajrzę do Ciebie!

Publikując komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez system komentarzy Blogger zgodnie z polityką prywatności.