środa, 13 lipca 2022

NOWOŚCI KOSMETYCZNE | CZERWIEC 2022

 Hej, hej :)

Mamy już lipiec i początek wakacji, więc czas na totalny relaks i trochę zakupowych przyjemności w postaci nowości kosmetycznych, które nawiedziły mnie w czerwcu. Jest skromnie w stosunku do poprzednich miesięcy (dla równowagi) ;), z mojej strony szaleństwa nie było, ale trafiło mi się kilka paczek z kosmetykami do przetestowania od marek i portali kosmetycznych. Zapraszam zatem do przeglądu. :)

Najbardziej kolorowa przesyłka i największa gabarytowo to ta z Bath & Body Works. Lubię fantazyjne zapachy ich mydeł i ostatnio korzystam z częstej promocji 2w1 i zamawiam.


 A mamy tu: Passionfruit & Banana Flower, Mango Mai Thai, Island Margarita, Guava Colada, Turquoise Waters i Fiji White Sands. Wszystkie zapachowo odpowiednie na lato, a zapachy dokładnie opiszę w oddzielnym poście.


A do mydeł wpadł gratisowy żel antybakteryjny Sunshine Mimosa. Zapach idealny na lato, ja go odbieram jako tropikalno-jaśminowy.

Yves Rocher i comiesięczna wizyta z ulotką. ;) W prezencie do zakupu klubowiczom dorzucano gratis detoksykujące serum wzmacniające Botanique Elixir. A zakupem tutaj była nowość - pomadka nabłyszczająca Rouge Elixir Brillant w kolorze Rose Fuchsia.


Najbardziej pożądany kosmetyk latem - krem z filtrem. Dzięki promocjom na filtry w Superpharm udało mi się kupić Blur Sun Secure 50+ SVR, który mnie ciekawił od roku. Filtr już jest w użyciu, szczegóły niedługo.


Jak lato to również złote refleksy na policzkach podkreślające lub zastępujące opaleniznę. Bronzer Too Faced Chocolate Soleil miałam na swojej wishliście długo, ale dopiero na stronie Too Faced pojawił się w atrakcyjnej (-40%) cenie. Bronzer jest matowy, sypki, mocno napigmentowany i oczywiście pachnie czekoladą. ;) Niebawem więcej o nim.


 Zestaw do włosów blond Kerastase Blond Absolu otrzymałam do testowania od portalu Ofeminin. W skład zestawu wchodzą: neutralizująca kąpiel do włosów blond Kerastase Blond Absolu Ultra-Violet w saszetkach, nawilżająco-rozświetlająca kąpiel do włosów blond Kerastase Blond Absolu Lumiere, odżywka wzmacniająca Kerastase Blond Absolu Cicaflash i wzmacniające serum z ochroną termiczną Kerastase Blond Absolu Cicaplasme. Kosmetyki są w nieco mniejszych gramaturach, ale miesiąc testowania już za mną i niedługo pojawi się post.


Samarite. Wzięłam udział w akcji  "krem za krem" i dostałam od marki słynny, wszechstronny, boski krem nawilżająco - odmładzający Divine Cream. Jestem go bardzo ciekawa, ale przy aktualnej kolejce testy na jesieni. ;)


Kolejny zestaw kosmetyków, który otrzymałam do testów to Vichy Neovadiol od portalu Wizaz.pl. W skład zestawu wchodzi krem ujędrniający i przywracający gęstość skóry na dzień oraz dwufazowe serum Meno 5 działające ujędrniająco i przeciwstarzeniowo.

*

To wszystkie moje nabytki. Czy coś Was szczególnie zainteresowało?




9 komentarzy:

  1. Cuda! Najbardziej ciekawią mnie mydła BBW :D

    OdpowiedzUsuń
  2. W akcji Samarite też wzięłam udział :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem tego zestawu z Vichy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesują mnie te specyfiki z Keratese

    OdpowiedzUsuń
  5. Bath & Body Works mają przewspaniałe kosmetyki! Miałam ostatnio przyjemność testować piankę pod prysznic i jestem totalnie zauroczona! Wszystkie nowości wspaniałe! Testowałam poprzednią wersję Vichy Neovadiol (tzn bardziej moja mama ;)) i bardzo jestem ciekawa działania serum.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) Na pewno zajrzę do Ciebie!

Publikując komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez system komentarzy Blogger zgodnie z polityką prywatności.