poniedziałek, 5 września 2022

KERASTASE BLOND ABSOLU | Kosmetyczny rarytas do włosów blond

 Hej, hej :)

Markę Kerastase bardzo lubię, więc z chęcią przystąpiłam do przetestowania serii Blond Absolu, którą dostałam od portalu Ofeminin. W skład zestawu, którego jestem w posiadaniu wchodzi: 


Neutralizująca kąpiel do włosów blond Blond Absolu Ultra-Violet, czyli szampon neutralizujący żółte i miedziane tony. Oprócz ultrafioletowych neutralizatorów zawiera kwas hialuronowy i wyciąg z szarotki alpejskiej, które wzmacniają i regenerują włókno włosa od wewnątrz. Szampon ma postać emulsji i fioletowy kolor. Ja otrzymałam ten szampon w formie saszetek, ale starczyło mi na ponad 6 razy.


Drugi szampon, który wchodzi w skład serii to Blond Absolu Lumiere rozświetlająca kąpiel do włosów blond. Ten szampon ma na celu nawilżenie, odżywienie i regenerację włosa, a także rozświetlenie poprzez składniki oczyszczające zanieczyszczenia. Zawiera również kwas hialuronowy, wyciąg z szarotki alpejskiej i nawilżającą glicerynę. Jest przezroczysty, ma konsystencję żelową i przyjemny świeży, lawendowy zapach. Szampon faktycznie daje włosom nabłyszczenie, rozświetlenie i fajnie nawilża. Włosy wyglądały zdrowo, były elastyczne i same ładnie się układały.


Odżywka wzmacniająca Blond Absolu Cicaflash ma postać w miarę gęstego kremu, który ma wzmacniać, regenerować i nawilżać włókna włosa sprawiając dodatkowo, że są miękkie. I faktycznie takie były. Miękkie, zdrowe, lekkie włosy, które bez problemu się rozczesywały. Grzebień wchodził w nie jak w masło. ;) Odżywka tak jak szampon zawiera kwas hialuronowy, wyciąg z szarotki alpejskiej i glicerynę. 


Serum wzmacniające z ochroną termiczną Blond Absolu Cicaplasme ma formę mlecznego kremu. Występuje w buteleczce z dozownikiem, nie potrzeba go dużo na włosy (jest bardzo wydajne) i nie spłukuje się go. Zawiera te same składniki aktywne co reszta serii, dodatkowo uszczelnia rozdwojone końce, wygładza włókna włosów, zabezpieczając je jednocześnie przed uszkodzeniami i działaniem czynników zewnętrznych. Co ważne zapewnia ochronę termiczną do 230 stopni C i zawiera filtry UV. Włosy po tym serum są niesamowicie miękkie (nigdy po niczym takich nie miałam!). W dotyku przypominają mi włosy jakie miałam będąc małą dziewczynką; dziecięce, miękkie włosy. 


Cała seria Kerastase Blond Absolu sprawdziła się u mnie bardzo dobrze. Włosy były zdrowe, nawilżone, miękkie i zadbane. Kosmetyki z serii jak większość kosmetyków do włosów blond ma szatę graficzną w odcieniach fioletu, zapach natomiast adekwatnie do koloru lawendowy. Dodaję jeszcze zdjęcie przedstawiające konsystencje kosmetyków.


Od góry: 
1. Szampon neutralizujący odcienie żólte Blond Absolu Ultra-Violet
2. Szampon rozświetlający Blond Absolu Lumiere
3. Odżywka wzmacniająca Blond Absolu Cicaflash 
4. Serum wzmacniające z ochroną termiczną Blond Absolu Cicaplasme

*

A jaka jest Wasza ulubiona seria do włosów? :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. :) Na pewno zajrzę do Ciebie!

Publikując komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez system komentarzy Blogger zgodnie z polityką prywatności.