środa, 21 sierpnia 2019

BALEA | COCOS ANANAS | JAKIE ZAPACHY WYBIERAMY LATEM?


Hej, hej :)
Dzisiaj dla ochłody poruszać się będę w temacie żeli pod prysznic. ;) 🧴🚿🛀
Latem większość z nas wybiera lekkie żele o świeżym, orzeźwiającym lub owocowym zapachu. Lubimy to co kojarzy się z latem, zabawą i wakacjami. Ponadto, takie aromaty ułatwiają też funkcjonowanie w upalną pogodę. A jeśli już chodzi o zapachy to wiadomo, że mnogością i różnorodnością  w wyborze zapachów żeli pod prysznic szczyci się Balea. ;) Tutaj można znaleźć przeróżne zapachy odpowiednie na lato i wakacje, jak i na każdą inną okazję. Ja wybrałam sobie kojarzący się z tropikalnymi wakacjami Cocos Ananas. :)



Żel ma bardzo przyjemną wizualnie szatę graficzną. Samym wizerunkiem i kolorystyką zachęca już do stosowania. ;) Jeśli chodzi o zapach głównie jest tu wyczuwalny ananas, który jest trochę podbity kokosem. Aromat jest bardziej kwaskowaty niż słodki, ale przyjemny, ponieważ przywodzi na myśl słynną piñacoladę. 🍹 



Żel jest koloru różowego, a jego konsystencja nieco rzadka.  Może wysuszać wymagającą skórę. Ja na ciele nic złego nie odczułam, ale jak zastosowałam jako mydło do dłoni (mój papierek lakmusowy ;)) to po kilku minutach odczułam suchość i dyskomfort. 
Wiadomo, żele Balea nie są jakieś mega pod względem jakościowym, ale nadrabiają różnorodnością wersji zapachowych, co cieszy kosmetykomaniaczki. ;)

*

A jakie są Wasze ulubione żele na wakacje? 


22 komentarze:

  1. Myślę, że zapach mógłby mi się spodobać :) Szkoda, że Balea jest słabo dostępna w PL :/

    OdpowiedzUsuń
  2. JA bardzo lubię latem orzeźwiające żele pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio moja mama skradla mi ten zel w sumie dobrze, bo mnie niestety wysusza ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi się że wersja którą posiadałam to ta sama którą ty masz, tyle że w innym opakowaniu. Żel był przyjemny, ale tak zachwalany że oczekiwałam czegoś więcej. Możę nie trafiłam aż tak na mój zapach bo ananas i kokos to nie jest moje ulubione połączenie i dlatego nie czuję się przekonana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię taki zapach, ale na krótko. Na dłuższą metę kokos mnie męczy.

      Usuń
  5. Bardzo lubię żele Balea, chociaż przyznam, że kupuję je chyba głównie przez opakowania, które tak zwracają uwagę ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w przypadku żeli pod prysznic stawiam głównie na zapach :). Ten by mi się spodobał, zresztą oni mają wiele fajnych wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pinacolada mmmm :D Mam jaiś kokosowo-ananasowy żel w zapasach ale bodajże od Isany :) Z Balea też coś w szafce jest, zdążyłam zapomnieć jakie ale na pewno też wakacyjne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, Isanę też miałam. Z tych dwóch ten lepiej aromatycznie wypadał. ;)

      Usuń
  8. Lubię takie wakacyjne zapachy latem, ale też tuż po lecie kiedy łapie mnie powakacyjna depresja ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fakt, różnorodność żeli pod prysznic tej marki jest ogromna! Kuszą kolorystyką, szatą graficzną i pięknym zapachem :) Nie jest to kosmetyk dla wymagającej skóry, ale czasem można sobie pozwolić na taką rozkosz dla zmysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prawda, na lato orzeźwiające lekkie zapachy :D Urocze opakowanie, przyciąga wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Akurat go denkuję :D Bardzo przyjemny żel, zapach też mi podpasował ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, uwielbiam zapach kokosa, ale w połączeniu z ananasem już nie bardzo :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) Na pewno zajrzę do Ciebie!

Publikując komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez system komentarzy Blogger zgodnie z polityką prywatności.