czwartek, 15 sierpnia 2019

NOWOŚCI KOSMETYCZNE LIPCOWE




Hej, hej :)


Witam Was wakacyjnie i zapraszam na moje nowości kosmetyczne poprzedniego miesiąca, a właściwie nawet... czerwco-lipca :D




W czerwcu Sephora wystartowała z boxami urodzinowymi na swoje 20-lecie. Boxy te były wypełnione bardzo atrakcyjną zawartością. Ja wybrałam Box nr.2, gdzie znajdowało się 16 kosmetyków (pełnowymiarowe i miniatury). 
Przyjrzyjmy się pudełku i jego zawartości:





A tu dokładnie opisane jakie kosmetyki znajdują się w środku:



Testuję, testuję i świetnie się z tym czuję. :D Kosmetykomaniaczka w swoim żywiole. ;) Uwielbiam takie pudełka, tym bardziej, że cenowo też dobrze wychodziło w przeliczeniu na sztukę.



Kolejne zakupy w Sephorze to z promocji lipcowej jak były wyprzedaże do -70%. Wrzuciłam wtedy do koszyka kosmetyki, które miałam na swojej wishliście. 
Pomadki Diora z serii Dior Addict Lip Glow, które już znam i uwielbiam za wykończenie. Tym razem wzięłam wersję matową Matte Raspberry i holograficzną Holo Purple.
Długopis Benefit Brow Contour Pro 4 in 1 to produkt do konturowania brwi. Już dawno temu mnie zaciekawił (swoją drogą produkty do brwi Benefit uwielbiam!) i tylko czekałam na promocję. ;)  Tutaj mamy 4 w 1, czyli dwa brązy do brwi i dwa beże. Można sobie dobrać, ale z założenia jeden (jaśniejszy) brąz idzie na początek brwi, drugi (ciemniejszy) na końcówkę, jasny beż jest do obrysowania i korygowania kształtu brwi, a jaśniejszy beż do rozświetlenia łuku pod brwiami. Można się bawić i dopasowywać kolory. Jest oczywiście instrukcja gdzie nakładamy dane kolory, ale można oczywiście kombinować po swojemu. Każdy taki długopis jest też w 5 odcieniach, bo karnacje i kolor brwi mamy przecież różne.


Podczas wizyty w perfumerii bardzo spodobał mi się zapach Abercrombie & Fitch First Instinct, więc podczas promocji na Notino.pl zamówiłam go sobie. To delikatny słodko-kwiatowy zapach z nutami orchidei i tonki na czele.  



W wakacje postanowiłam zadbać o siebie na całej linii i wziąć się również za włosy. W związku z tym skusiłam się na polecany na japoński preparat Kaminomoto Hair Growth Accelerator II, który ma pobudzić włosy do wzrostu, jak również redukować wypadanie tych już obecnych. 


Yves Rocher i comiesięczna wizyta z ulotką. Zdublowały mi się tu dwie wizyty. ;) 
Wśród zakupów i prezentów mamy: płyn micelarny Hydra Vegetal,  rozświetlający żel pilingujący Hydra Vegetal, mydło do rąk o zapachu Mango Kolendra i kompaktowa szczotka do włosów.


Rossmann. Tu w CND znalazłam matujący i zmniejszający pory puder Maybelline Fit Me! i z ciekawości skusiłam się. ;)



W ramach przesyłki PR dostałam do przetestowania zestaw do wybielania zębów Dr. Martin Schwarz. Szczegóły TU.




To wszystkie moje nabytki czerwco-lipca. ;) Znacie? Jesteście zainteresowani czymś szczególnie? 

22 komentarze:

  1. Swietne nowosci kochana, mam ochote na ta baze Smashbox, jakos mi umknela uwadze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten zestaw do wybielania spotykam dosłownie na każdym kroku, strach lodówkę otworzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Box z Sephory bardzo fajny, a zestaw do wybielania zębów również posiadam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak. Box jest super, a testowanie zawartości daje tyle radości. :)

      Usuń
  4. Czekam na recenzję kosmetyków z boxa! :D dużo dobrego słyszałam o brow contour ale na szczęście już nie muszę się martwić makijażem brwi bo mam makijaż permanentny metodą ombre, który wygląda bardzo naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo fajnych kosmetyków, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś zadowolona z zakupów na notino? zastanawiam się czy perfumy sprzedawane tam są tak samo dobre jakościowo jak te kupowane w perfumariach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to są te same, oryginalne perfumy, a taniej, bo w internecie nie ma marży jaką pobierają sobie sklepy stacjonarne. Notino to dawne iperfumy i to największa perfumeria internetowa. Kupuję tam od lat i jestem zadowolona. :) Drugą fajną i pewną perfumerią internetową jest Tago Mago.

      Usuń
  7. Ale super box. Strasznie żałuję że nie przyjrzałam się im lepiej, na pewno bym się zachwyciła i kupiła. Mam nadzieję na recenzję pudru maybelline. Podkład namiętnie używam i jestem ciekawa jak się ma sprawa z pudrem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O wow, box z Sephory naprawdę piękny. Postarali się. Ja nie miałam okazji go kupić, ale może jeszcze kiedyś wydadzą podobnego boxa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam nadzieję, że jeszcze wydadzą podobne boxy :)

      Usuń
  9. Aaaaale mi się ten box podoba, wyjątkowo <3 Świetne miniatury i ciekawi mnie zapach Tous bo dużo próbek tych zapachów widziałam na allegro a do tej pory nie miałam pojęcia o ich istnieniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, akurat Tous mnie tutaj nie zachwyciło. Nie spotkałam jeszcze ładnego Tousa. 😉

      Usuń
  10. Same nowości dla mnie :) Najbardziej ciekawi mnie puder Maybelline :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) Na pewno zajrzę do Ciebie!

Publikując komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez system komentarzy Blogger zgodnie z polityką prywatności.