niedziela, 5 kwietnia 2020

NOWOŚCI KOSMETYCZNE | MARZEC 2020

Hej, hej :)
Marzec minął, zapraszam zatem na przegląd moich kosmetycznych nowości z tego miesiąca. Zakupowo u mnie ostatnio skromnie, nie szaleję. Biorę pod uwagę swoje zapasy, potrzeby i plany w powiązaniu z promocjami, więc wygląda to następująco:



W tym miesiącu było to kilka rzeczy dla potrzeby i kilka rzeczy z wishlisty, które udało się wyłapać w super okazjach. ;)  



Rossmann i promocja na produkty do włosów. Tu skusiłam się na kosmetyki, które mnie od jakiegoś czasu interesowały, tak je zachwalacie... ;) Tresemmé Collagen + Fullness do włosów cienkich oraz Gliss Kur Supreme Length. Te serie mnie zainteresowały na podstawie Waszych opinii, więc zaopatrzyłam się w zestaw (szampon i odżywkę), no i zobaczymy jak sprawdzą się u mnie. ;)



Sephora i produkty, które małam w planach od dłuższego czasu. Nadarzyła się dobra okazja i mam! :) Hourglass Ambient Lighting Palette - paleta rozświetlająca, w której znajdziemy puder rozświetlający Diffused Light, róż rozświetlający Euphoric Fusion i bronzer rozświetlający Luminous Bronze Light. 3 cudeńka w jednym, choć zaczęło się od zainteresowania pudrem rozświetlającym, który faktycznie zmiękcza i wygładza rysy, ale jak trafił się zestaw z dodatkowymi upiększaczami to postanowiłam wypróbować więcej. Drugi skarb to balsam do ust Fresh Sugar Tinted Lip Treatment spf 15 w odcieniu Tulip. Na ustach wygląda jak kremowa pomadka, jest bardzo miękki i dosyć mocno napigmentowany jak na balsam. Kolor, który wybrałam to soczysty róż. Efekt ładny, ale przez to, że sztyft jest gruby i miękki to potrafi wyjść poza kontur, więc trzeba uważać albo użyć konturówki.



Ta miniaturka to pasta oczyszczająca Ziaja z serii Jeju, którą dostałam przed seansem w kinie. :D
I nowy lakier do mojej hybrydowej kolekcji NeoNail w kolorze Silver Grey

*

To wszystkie moje marcowe nabytki. Znacie któryś? A może któryś jest dla Was szczególnie interesujący?

27 komentarzy:

  1. Swietne nowosci :) tez ostatnio kupilam daw roze i paletke do twarzy z Hourglass :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, aż się uśmiechnęłam. W Hourglass mogłabym wybierać jeszcze. :)

      Usuń
  2. Mam nadzieję, że będziesz zadowolona z Hourglass:) To jest naprawdę świetna jakosć jeśli lubi sie takie rozświetlające produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety marki nie do moich włosów, ale paletka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, paletka to moj najlepszy zakup z tego miesiąca. Też mi się najbardziej podoba. :)

      Usuń
  4. Żadnego nie miałam akurat, ale też mnie kuszą produkty Tresemme, muszę pomyśleć kiedyś nad jakąś maską, rozejrzeć się w asortymencie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PO wstępnych testach muszę powiedzieć, że jestem z Tresemme zadowolona. W końcu te włosy jakoś wyglądają.

      Usuń
  5. Jedynie ta pasta z Ziaji mnie zainteresowała . Bo za reszta nie przepadam .

    OdpowiedzUsuń
  6. super nowości! ja akurat nie znma żadnego produktu haha ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam żadnego produktu, zaciekawiał mnie pasta oczyszczająca z Ziaji 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasta jest przyjemna, z drobinkami pelingującymi.

      Usuń
  8. Kuszą mnie paletki i w ogóle kosmetyki Hourglass i nawet tą paletkę chciałam kiedyś kupić, ale lubię bronzery matowe i ten nie wydawał mi się najlepszym rozwiązaniem w związku z tym. Aczkolwiek paleta i tak wygląda pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ten bronzer i róż to bardziej na lato. :) Mają złote drobinki.

      Usuń
  9. Ja prawie wszystkie lakiery hybrydowe jakie mam to wlasnie neonail :) zaciekawiła mnie ta paletka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja większość mam Semilaca, tu mnie skusiła promocja. ;)

      Usuń
  10. O dziwo nic nie znam z Twoich nowości kosmetycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam nic z tych produktów, ale zaciekawiłaś mnie bardzo tą paletką! Prezentuje się ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja znam jedynie pastę od Ziai, akurat jej używam teraz i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam ten lakier z neonail i bardzo go lubię, choć jest dość zimny ;) paletka jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przypuszczam, że kolor lakieru ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W miarę ładny szary, ale ponieważ szarego też potrzebuję w manicure czasami, a ten był w promocji to wzięłam. ;)

      Usuń
  15. Świetne nowości. Chętnie poznałabym produkty Gliss Kur.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana cudowne nowosci, mam ochote na ta paletke Hourglass :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam serię Gliss Kur Supreme Length i fajnie się u mnie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) Na pewno zajrzę do Ciebie!

Publikując komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez system komentarzy Blogger zgodnie z polityką prywatności.