sobota, 25 lipca 2020

ZESTY LEMON | THE BODY SHOP

Świeżynek ciąg dalszy.... ;)
W ostatnim poście pokazałam Wam świeżo pachnący duet do pielęgnacji ciała z letniej serii The Body Shop, więc dzisiaj, idąc za ciosem, pokażę drugiego przedstawiciela serii na lato - Zesty Lemon.  :)


Zesty Lemon, czyli według TBS Świeża Cytryna jest bardzo energetycznym i radosnym zapachem. Pachnie jak nazwa mówi cytryną, ale taką prawdziwą, kwaśną, jakby się wąchało cytrynę świeżo po przekrojeniu z odrobiną goryczki, którą można wyczuć w skórce cytrynowej. Zapach jest idealny na upały, nie ma ani krzty słodyczy, odświeża i dodaje energii. Konsystencja (rozlewający się żel) i kolor (jasno żółty) na zdjęciu poniżej.


W skład serii Zesty Lemon wchodzi: żel pod prysznic, jogurt do ciała i peeling do ciała. Szkoda, że nie ma masła ani balsamu, bo ja lubię mieć pełną pielęgnację o tej samej nucie zapachowej, a jogurtów do ciała TBS bardzo nie lubię. 
The Body Shop wydał tego lata bardzo fajne serie zapachowe. Drugą serię opisałam ostatnio TU. Oczywiście nie są to jedyne serie warte wypróbowania latem. TBS ma w swojej stałej ofercie jeszcze takie zapachy jak mango, mandarynka, grapefruit, mojito czy zielona herbata. :) Macie jakieś ulubione?

10 komentarzy:

  1. Ale jestem ciekawa tego zapachu :) Uwielbiam zapachy produktow TBS

    OdpowiedzUsuń
  2. Cytryna nie mależy do moich ulubionych zapachów ale już mango, mandarynka czy mojito owszem, te by mnie pewnie bardziej zainteresowały :)
    A czemu nie lubisz jogurtów z TBS? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo mają dziwną konsystencję. Rolują sie na skórze i są jak folia, skóra mam wrażenie nie oddycha.

      Usuń
  3. Chyba nie miałam nic z TBS, ale ten zapach powinien mi sie spodobać, bo lubię cytrynowy żel do kąpilei

    OdpowiedzUsuń
  4. Za każdym razem czytam "Tasty Lemon" ;) Ciekawa jestem tego cytrynowego zapachu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię cytrynowe zapachy. Pewnie przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach musi być piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka orzeźwiająca cytrynowa świeżość pod prysznicem jest latem najfajniejsza:).

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię cytrynę w kosmetykach!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) Na pewno zajrzę do Ciebie!

Publikując komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez system komentarzy Blogger zgodnie z polityką prywatności.