piątek, 17 lipca 2020

COOL CUCUMBER | THE BODY SHOP


Cool Cucumber czyli rześki ogórek ;)
Latem wybieramy zazwyczaj lżejsze zapachy, wolimy te świeże i orzeźwiające. Dotyczy to również pielęgnacji na co dzień. O wiele przyjemniej podczas upałów sięgnąć po kosmetyk o lekkim i odświeżającym aromacie, ponieważ ułatwia nam to funkcjonowanie w gorący dzień.
Dlatego postanowiłam przybliżyć Wam letnią serię The Body Shop  Cool Cucumber, jako że sezon na ogórki jest idealny. :D.


W skład letniej serii Cool Cucumber wchodzi: żel pod prysznic, jogurt do ciała, masło do ciała i krem do rąk. Ja zakupiłam sobie żel pod prysznic i masło do ciała, jogurtów do ciała TBS nie lubię. Cechą wspólną tego duetu jest zapach, więc od niego zacznę. Nie spodziewałam się, że ogórek może tak ładnie pachnieć, żeby być bohaterem linii zapachowej. A tu okazało się, że dało się stworzyć z nim całkiem udaną aromatycznie kompozycję. Zapach jest świeży, wodnisty, zielony, trochę jak niesłodki arbuz i czuję w nim też jakąś mentolową nutę podbijającą świeżość i dającą energię. Ale to tylko nuta, nie jest on absolutnie zapachem miętowym.


Żel pod prysznic ma konsystencję lekko żelową, łatwą w aplikacji i wygodnie wydobywa się go z butelki. Jest przezroczysty, no może leciutko zielony ;), a pachnie świeżo i ogórkowo.
Jeśli chodzi o działanie żel jest łagodny i nie wysusza skóry. Bardzo cenię sobie to w żelach TBS, że oprócz dobrego zapachu nie rozczarowuje również pod względem pielęgnacyjnym.



Masło do ciała ma lekką, kremową konsystencję, łatwo się rozsmarowuje i szybko wchłania. Skóra po aplikacji jest gładka i nawilżona. Pachnie jak cała seria świeżo, ogórkowo, trochę mentolowo.



I odkryłam coś jeszcze. :D Cool Cucumber w nazwie odnosi się nie tylko do świeżego, ogórkowego zapachu serii. Okazuje się, że po nałożeniu masło lekko chłodzi skórę. Rewelacja w upalne dni! :D
*
Lubicie takie zapachy na lato? Jakie są Wasze ulubione?


29 komentarzy:

  1. Lato w tym roku, przynajmniej u mnie nie dopisuje, więc szczerze mówiąc jeszcze nic nie szukałam typowo chłodząco-odświeżającego. Moje lato stoi mango i brzoskwiniami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, mango i brzoskwinia też fajne zapachy. :) No, ja pamiętam lato tylko z ostatniego tygodnia czerwca i pierwszego tygodnia lipca. Wtedy właśnie używałam tego ogórka.

      Usuń
  2. Takie chłodzenie przydałoby mi się zwłaszcza dzisiaj :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia już chwaliłam na Instagramie, a tej linii nie wypróbuję właśnie z powodu niechęci do wytrawnych zapachów w kosmetykach. Ale pewnie jakby rzucili serię melonową, pierwsza pobiegłabym niuchać :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, podobne, wodniste klimaty, ale melon jednak trochę słodszy. ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Warto sprawdzić, bo nie jest tak stricte warzywnie. ;)

      Usuń
  5. Jestem całkowicie przekonana, że bardzo podobałby mi się ten zapach! Żel pod prysznic musi być boski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tak, bo pomimo ogórka zapach jest kosmetyczny, ładny. :)

      Usuń
  6. Żel pod prysznic bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  7. TBS ma fajne zapachy, akurat ogórek to nie moje klimaty, ale wiele innych wersji zapachowych bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja uwielbiam kosmetyki pachnące świeżym ogórkiem! To idealny zapach w okresie wakacyjnym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że masło też chłodzi, na lato w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne masełko na upalne dni i po opalaniu

    OdpowiedzUsuń
  11. ojaaa znam markę i uwielbiam te produkty :D i w sumie jestem mega ciekawa tej serii teraz ;)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Markę uwielbiam ale o tej serii jeszcze nie słyszałam, zapach ogórka bardzo lubię a gdy przeczytałam jeszcze że masło chłodzi skórę to już wiem że muszę je mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja za zapachem ogórka w kosmetykach zbytnio nie przepadam :P Chociaż dobrze wiedzieć, że masełko do ciała może przyjemnie chłodzić w upalne dni :) Ja latem zdecydowanie stawiam na melon, mango, brzoskwinię, morelę, papaję, arbuza i miętę a i jagodowo-borówkowy zapach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie te zapachy (no może oprócz jagodowego ;)) też lubię latem.

      Usuń
  14. Uwielbiam masła do ciała tej marki a jogurow jeszcze nigdy nie próbowałam :) ogórek kojarzy mi się z takim orzezwieniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest orzeźwiający. :)
      Ja jogurtów nie lubię, bo rolują się i mam wrażenie, że skóra jest pokryta jakby folią i nie oddycha.

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) Na pewno zajrzę do Ciebie!

Publikując komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez system komentarzy Blogger zgodnie z polityką prywatności.