niedziela, 28 marca 2021

L'ORÉAL PROFESSIONNEL, SERIE EXPERT, BLONDIFIER

Hej, hej

Dzisiaj przychodzę z kosmetykami do włosów, a konkretnie z serią L´Oreal Professionnel, Serie Expert, Blondifier. Jest to seria przeznaczona dla włosów blond, mająca na celu między innymi utrzymanie chłodnego odcienia blond, ale również ma kilka innych zadań. W skład formuły wchodzą polifenole z ekstraktu z jagód Acai.


W skład mojego zestawu wchodzą dwa szampony, odżywka do spłukiwania i maska do włosów. Każdy z kosmetyków (oprócz ochrony i utrzymania ładnego, chłodnego blondu) ma inne zadanie, ponadto 
L´Oreal Professionnel ma różne serie i myślę, że działanie takiego szamponu czy odżywki może być uniwersalną wskazówką.


To czego nie można całej serii odmówić to pięknie dopracowane, eleganckie opakowania. Aż chce się używać. Zacznę od szamponów. Jeden ma na celu utrzymanie chłodnego blondu, a drugi nadanie włosom blasku i rozświetlenia. 



L'Oréal Professionnel, Serie Expert, Blondifier Cool, Shampoo. Szampon ten zawiera formułę ze specjalną kompozycją fioletowych barwników. Ma on neutralizować żółte refleksy i nadawać włosom chłodny odcień. Szampon ma kolor fioletowy (jak to mają w zwyczaju preparaty nadające chłodny odcień) i jak na tego typu szampon ładnie pachnie. Włosy po nim są miękkie, nawilżone, już podczas mycia czuć inną jakość, a po wysuszeniu ładnie się układają.


L'Oréal Professionnel, Serie Expert, Blondifier Gloss, Shampoo. Jest to szampon nabłyszczający. Jest przezroczysty, ma żelową konsystencję i zamknięty jest w przezroczystej fioletowej butelce. Pachnie pięknie, świeżo, kwiatowo-owocowo. Cała seria ma taki świeżo-wiosenny zapach. Włosy są nawilżone, miękkie i gładkie, już podczas mycia to czuć. Nie są szorstkie i nie plączą się. Ładnie się układają i pięknie błyszczą. 


L'Oréal Professionnel, Serie Expert, Blondifier Cool, Conditioner. Jest to odżywka nadająca blask wzbogacona w składniki odżywcze, ceramidy, wit.E. Ma gęstą, kremową konsystencję i dobrze nawilża włosy. Bez problemu po myciu się rozczesują i dają się ładnie ułożyć. Jedyne co tu mi się nie podobało to niezgranie się opakowania z konsystencją. Opakowanie jest za twarde na tak gęstą formułę i nie da się tej odżywki wydobyć, tzn. da się, ale trzeba się naściskać i natrząsać. :D


L'Oréal Professionnel, Serie Expert, Blondifier, Hair Masque. Odżywiająca i rozświetlająca maska do włosów ma bardzo gęstą konsystencję, ale na szczęście jest w zakręcanym słoiczku. Po użyciu włosy są nawilżone, sprężyste i ładnie się układają. Bardzo fajny produkt.


Cała seria bardzo dobrze się u mnie sprawdziła. Podczas użytkowania czuć było, że to inna jakość kosmetyków. Po wysuszeniu włosy dobrze wyglądały i ładnie się układały. Robiły mi się samoistnie loki i fale, a to dzieje się tylko wtedy kiedy są dobrze nawilżone, więc miałam namacalny dowód na to, że te kosmetyki dobrze na nie zadziałały. ;)
Bardzo spodobała mi się ta seria i zamówiłam już kolejną, ale ukierunkowaną na coś innego. Niedługo zdradzę. ;)
*
Znacie, używaliście już jakichś serii włosowych L'Oréal Professionnel? :)

9 komentarzy:

  1. Czaję się na tą serię żeby kupić na prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie kupowałam całej serii kosmetyków do włosów naraz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupuje jak jest w dobrej cenie i ostatnio tak właśnie zrobiłam. Cały zestaw był w cenie szamponu i odżywki, a ja zazwyczaj kupuję zestaw szampon i odżywka. Ten tutaj akurat dostałam, ale tak dobrze się sprawdził, że kupiłam następny full zestaw. ;)

      Usuń
  3. Na maskę chętnie bym się skusiła:), ale to w przyszłości, bo na razie mam fajną linię do włosów i jeszcze trochę mi zostało:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jaka. Jestem ciekawa fajnych serii do włosów. :)

      Usuń
  4. Interesting products. I haven't tried them yet. Thanks for sharing.
    I hope you'll visit my blog soon. Have a good week!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nigdy kosmetyków z tej linii, ale nie ukrywam... Jestem zainteresowana, żeby spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam okazji jeszcze używać kosmetyków z tej linii ale właśnie poszukuje dobrych kosmetyków do blondu wiec zainteresowałaś mnie ta seria 😀

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) Na pewno zajrzę do Ciebie!

Publikując komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez system komentarzy Blogger zgodnie z polityką prywatności.