niedziela, 14 marca 2021

NOWOŚCI LUTOWE 2021

Hej, hej

Luty się skończył, więc zapraszam na przegląd moich nabytków kosmetycznych tego miesiąca. W poprzednim było skromnie, więc w tym dla równowagi jest więcej. ;P Co wpadło do mojego koszyczka i gdzie najbardziej poszalałam? 


Obskoczyłam promocje w moich ulubionych perfumeriach i jest też trochę prezencików. :)

Douglas. Tutaj bywałam najczęściej. :D Zestaw miniatur kosmetyków Filorga bazujących na kompleksie NCTF wisiał na wishliście już dosyć długo, czekałam tylko na dobrą okazję cenową. Jest tu płyn micelarny Micellar Anti-Aging Solution, krem pod oczy Optim-Eyes, krem przeciwzmarszczkowy Time Filler Absolute i maska przeciwstarzeniowa Meso-Mask.  Wybrałam sobie również maski przeciwstarzeniowe Tołpa Dermo Face, co prawda do wieku starszego, ale zainteresowały mnie adekwatne do potrzeb cery działanie i skład. Jest tu więc liftingująca maska 45+ relift. oraz modelująca maska 50+ modelar. Wzięłam też maskę, która jest połączeniem słynnej Tołpowej enzymatycznej maski i glinki czyli enzymatyczna maska glinkowa strefa t.  Kolejne rzeczy, które również miałam w planach od dłuższego czasu to  olejki do ust Clarins Instant Light Comfort Oil. Są tu dwie wersje: miodowa i malinowa. Apetyczne i ślicznie błyszczą na ustach. Bardziej niż olejki do ust, które do tej pory miałam. Do zakupów oprócz promocyjnego rabatu dodawany był prezent. Czasem Douglas tak robi. Tym razem prezentem była woda perfumowana Shiseido Ever Bloom Ginza Flower 10 ml. Takie prezenty do zamówień to ja lubię! ;) 

Innym razem skusiłam się na paletkę cieni Douglas Pink Nudes. Zdecydowanie moje kolory i ulubione wykończenia. <3 Za serce złapały mnie cienie metaliczne, ale okazało się, że te ciemne maty ładnie dopełniają makijaż. Muszę przyznać, że makijaż nimi wykonany bardzo ładnie się prezentuje.


Kolejne cudeńko bliskie memu sercu to pomadka Tom Ford Soleil Lip Balm w odcieniu Reflection. Połączenie właściwości balsamu ochronnego i koloru. Reflection posiada jasne, iskrzące drobinki i nadaje efekt lekko oszronionych ust. 


Do tego zakupu były dołączona kosmetyczka z prezentami, a wśród nich: kredka z cieniem do oczu w kolorze beżowym Nudity Nudestix, krem CC It Cosmetics oraz próbka perfum i balsamu Angel Muglera.

Sephora. Zakup zestawu kosmetyków Fresh został spowodowany moim uwielbieniem do żelu do mycia twarzy Soy Face Cleanser. Szukałam go w fajnej cenie, a znalazłam nawet cały zestaw. Oprócz żelu mamy tu jeszcze krem do twarzy Rose Deep Hydration, krem na noc Lotus Youth Preserve i pomadka ochronna Sugar Lip Treatment Advanced Therapy.

Notino. Nie obyło się bez atrakcji zapachowych w moim zakupowym zestawieniu. :D Woda perfumowana Jimmy Choo z wybijającymi się nutami mojej ulubionej paczuli i gruszki, podbite słodkim toffi i z orchideą w tle... Zapach ma pazurek i jest w mojej ulubionej kategorii słodko-paczulowej.


Tagomago. Tutaj kolejny i jeden z ukochanych zapachów Tréson Midnight Rose Lancome. Kobiece i eleganckie połączenie maliny i liścia czarnej porzeczki z różą w tle. Jak tylko trafił się w dobrej cenie zasilił szeregi moich flaszeczek.  :D

The Body Shop. Żele TBS uwielbiam za wspaniałe zapachy i dobrą jakość, więc jak trafiły się w cenie 9,9 to skorzystałam. Mamy tu soczystą mandarynkę Satsuma, kojący i zmysłowy Wild Argan Oil oraz owocowy Festive Berry.

Rossmann. Tutaj zakupy za potrzebą, ponieważ skończył mi się demakijaż i krem do rąk. Postanowiłam wypróbować popularny ostatnio balsam do demakijażu Fluff maliny z migdałami. Lubię olejki do demakijażu, a ten balsam ma roztapiać się do olejku. Do rąk wybrałam masełko regenerujące Floslek o zapachu magnolii. Jedno masełko do rąk już zużyłam i byłam zadowolona.

Yves Rocher. Comiesięczna wizyta z ulotką. :D Nabyłam rumiankowy dezodorant, a prezencie dodawana była maska nawilżająca Hydra Vegetal.


Prezent za punkty od Yves Rocher. Uzbierałam ich 90, długo nie mogłam się zdecydować co za nie wziąć i ostatecznie wybór padł na wodę toaletową Hello Printemps. Woda ta jest dobra na lato, pachnie cytrusami, liściem czarnej porzeczki i ponoć rabarbarem, ale ja jakoś jeszcze nie mogę go wyczuć. :D Do wody jest żel pod prysznic pachnący tak samo.

A tu prezenciki od Ani z bloga piekneperfumy . Ania też jest miłośniczką perfum i dużo o nich pisze na swoim blogu. Dostałam od Niej miniaturkę Nomade Chloe oraz olejek do ciała Nuxe i kilka ciekawostek w próbkach. 

*

To wszystkie moje nabytki. Dużo ich się uzbierało i chyba zaliczyłam każdą kategorię. :D

Znacie któreś z kosmetyków? Coś Was szczególnie zainteresowało?

24 komentarze:

  1. Ciekawe nowości, w oko wpadła mi paleta Douglas - to moje kolory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tk, kolory fajne, ale też naprawdę dobrze się sprawdza w makijażu. :)

      Usuń
  2. Fajne nowości, nic nie znam z tego zestawienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie Fresh Soy Face Cleanser wylądował w bublach, bo potwornie śmierdzi klejem szkolnym - nie do przejścia :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to u mnie on ma miejsce w ulubieńcach. Zapach ma dla mnie świeży i trawiasty, ale to, że oczyszcza i pozostawia skórę gładką, nawilżoną i nieściągniętą to jest u mnie na duży plus.:)

      Usuń
  4. świetne nowości :) Od dawna czaję się na coś marki fresh. Bardzo lubię żele pod prysznic The Body Shop. Balsam do demakijażu marki Fluff to mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał no mega zakupy! Ja mam te masełko do rąk i jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masełko bardzo bardzo lubię, tylko ten zapach... ;)

      Usuń
  6. Piekne nowosci, chyba tez musze w koncu poznac marki Fresh i Filorga :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam żele TBS i balsam do demakijażu Fluff i bardzo fajnie się u mnie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hey dear! Loved your post and allready followed your blog, i want invite you to visit and follow my blog back <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo obfite zakupy, będzie co testować! 🥰 Ja na pewno się w końcu skuszę na krem CC z IT Cosmetics, bo baaardzo mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz douglas ma promkę na praktycznie cały asortyment jeśli byś coś jeszcze potrzebowała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Nie, może już lepiej nie. :D A tak szczerze mówiąc, to oni co tydzień mają promocje. ;)

      Usuń
  11. Śliczna jest ta paleta cieni. Uwielbiam takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne nowości :) na pewno z przyjemnością będziesz je testować. Interesuje mnie ten krem CC i IT Cosmetics.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę go przetestować i podzielę się wrażeniami. :)

      Usuń
  13. Ależ cudne nowości! 2 flachy perfum, nono....aż sama zatęskniłam bo od grudnia nie kupiłam żadnej flaszeczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie potrafię sobie flaszeczki odmówić... :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) Na pewno zajrzę do Ciebie!

Publikując komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez system komentarzy Blogger zgodnie z polityką prywatności.