czwartek, 14 października 2021

DENKO | WRZESIEŃ 2021

 Hej, hej :)

Zapraszam na podsumowanie zużyć kosmetycznych, czyli Wrześniowe Denko 2021. :D


Jest u 12 kosmetyków, w tym 6 miniatur. Jednego kosmetyku nie polubiłam, trzy nie zrobiły na mnie większego wrażenia, resztę bardzo polubiłam i jest godna polecenia. 


Bandi Professional Trichoesthetic, Trycho-Lotion stymulujący wzrost włosów. Wcierka, która poprawia krążenie w skórze głowy i pobudza cebulki włosowe do działania. W ciągu kilku miesięcy pojawiło się u mnie trochę baby hair, więc myślę, że zawdzięczam to temu preparatowi. Kupiłam kolejny.

L'Orēal Professionnel, Serieexpert, Blondifier Gloss. Szampon nabłyszczający do włosów blond. Jest przezroczysty, pięknie pachnie. Dobrze nawilża włosy, są one po nim miękkie, gładkie, łatwo się rozczesują, ładnie układają i błyszczą.

L'Orēal Professionnel, Serieexpert, Blondifier. Odżywka do spłukiwania. Ma gęstą kremową konsystencję, włosy są po niej miękkie. Jest w porządku, ale bez rewelacji.


Pixi, Milky Tonic. Miniaturka kojącego toniku. Przyjemnie się używało i nic więcej nie mogę o tym produkcie powiedzieć. ;)

Belif, Aqua Bomb Jelly Cleanser. Łagodny żel do mycia twarzy. W przypadku mocniejszego makijażu sam nie da rady.

Pai, Light Work Rosehip Cleansing Oil. Olejek do demakijażu, którego nie polubiłam, a to dlatego, że pozostawiał tłustą warstwę, którą trzeba i tak zmyć. Lubię tylko olejki hydrofilne, które da się zmyć wodą. 


Regenerum, regeneracyjne serum do rąk. Jeden z niewielu kosmetyków do rąk, który się u mnie bardzo dobrze sprawdził. Naprawdę pomaga przesuszonym dłoniom, odżywia i regeneruje skórę rąk.

Samarité Original, Supreme Balm Body & Face. Treściwy balsam do ciała (i twarzy), który wygląda jak wazelinka, aczkolwiek w przeciwieństwie do niej balsam jest miękki. Jest tłusty, ale dosyć szybko się wchłania i dobrze regeneruje skórę. Jak ktoś potrzebuje mocniejszej pielęgnacji skóry to dobrze się sprawdzi.

Sol de Janeiro, Brazilian Bum Bum Cream. Krem do ciała, który kojarzy mi się z waniliowym budyniem. I konsystencją i zapachem. Zapach jest piękny, ale mocno słodki, bardzo aromatyczny i dla mnie trochę perfumowy. W nutach wyczuwalna wanilia i karmel. Według producenta oprócz wanilii i karmelu jest tam jeszcze prawdopodobnie pistacja. ;)
Bardzo polubiłam i jestem ciekawa innych wersji.


Pat McGrath Labs, FetishEyes Mascara. Jeden z moich ulubionych tuszy. Pogrubia, wydłuża, zagęszcza. Robi naprawdę duże i wyraziste oko. 

Sensai, Cellular Performance Cream Foundation. Kremowy podkład, który fajnie kryje, wygładza i odmładza. 

Lancome, Teint Idole Ultra Wear. Tego podkładu miałam już kilka miniatur i jeśli tylko jest w odpowiednim kolorze to dobrze na mnie wygląda. W miarę dobrze kryje i cera zdrowo wygląda.

*
Jak widać u mnie dzisiaj było bardzo miniaturkowo. ;) Lubię miniatury, bo można dużo wypróbować w krótszym czasie i nie ma nudy. :D No i w ten sposób trafiłam na wiele produktów, które potem zechciałam kupić w większym wymiarze. A Wy? Znacie któreś z tych  produktów?

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam testować produkty z miniaturek, a Tobie trafiły się wyjątkowo ciekawe :D Podkład Lancome bardzo lubię, a Brazilian Bum Bum chciałabym poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sol de Janeiro, Brazilian Bum Bum Cream świetny zapach i w dodatku cudownie nawilża

    OdpowiedzUsuń
  3. planuję kupić samarite oraz tonik pixi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo! Zaciekawiłaś mnie tym lotionem z Bandi, skoro aż tak Ci się spodobał, że kupiłaś kolejne opakowanie. Jestem zaintrygowana! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesting products. Thanks for sharing.
    I hope you'll visit my new post. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sol de Janeiro, miałam dwa razy, ale za drugim razem to już nie to

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam Regenerum i bardzo dobrze wspominam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zużycia, gdzieś mam tę miniaturkę toniku z Pixi. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) Na pewno zajrzę do Ciebie!

Publikując komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez system komentarzy Blogger zgodnie z polityką prywatności.