wtorek, 21 grudnia 2021

DKNY STORIES | Zimowe Historie

 Hej, hej :)

Jak robi się nieco zimniej rozglądam się za zapachami słodszymi, kojącymi i otulającymi. Jednym z takich zapachów, który dobrze mi się używa w okresie jesienno - zimowym jest DKNY Stories. 


Jest to zapach słodki, laktonowy, lekki, delikatny, z kategorii różowych, ale nie jest to słodkość ciężka i ulepna. Słodkość jest tutaj lekka i świeża jak chmurka.

Główne nuty zapachowe to bita śmietana, gujawa, wanilia, irys, pieprz i kardamon. Za słodkość odpowiada tu bita śmietana i wanilia, a za lekkość i świeżość tej słodyczy gujawa. Po jakimś czasie wyczuwa się tu też pudrowość irysa i aromat przypraw. Bardzo ładnie wyważony zapach, słodki i świeży jednocześnie.


Dodam, że wydaje mi się on delikatny i mało wyczuwalny na mnie, ale otoczenie mówi zupełnie coś innego. Często słyszę, że ładnie pachnie wokół mnie, więc jest to dowód na to, że mój nos szybko się do tego zapachu przyzwyczaja.

*

Znacie ten zapach? Lubicie zapachy DKNY?

3 komentarze:

  1. Mam swój ulubiony zapach z DKNY, ale jest bardziej na wiosnę i lato :)
    chociaż ja akurat nie wybieram w ten sposób zapachów, używam ten na który akurat mam ochotę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, pamiętam Bogusiu. Kojarzę Cię z DKNY Blossom... ;)

      Usuń
  2. Good parfum! Thanks for sharing.
    I hope you'll visit my last post soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) Na pewno zajrzę do Ciebie!

Publikując komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez system komentarzy Blogger zgodnie z polityką prywatności.