niedziela, 26 grudnia 2021

ZIMOWE NOWOŚCI KOSMETYCZNE 2021 VOL.1

 Hej :)

Nowości kosmetycznych trochę się ostatnio uzbierało, a ponieważ ze względu na ciężki i wypchany po brzegi obowiązkami miesiąc nie udało się ich jeszcze zaprezentować na łamach bloga to najpierw wystartuję z nowościami listopadowymi, a potem będzie druga część grudniowa. Ale, bez względu na miesiąc... Lecimy! ;)


Bielenda Professional. Tutaj marka robiła promocje co tydzień. :)


W promocji -50% na toniki nabyłam Mleczny Tonik Kojący oraz Energetyzujący Tonik z Ultrastabilną Wit.C. Do zakupu marka zawsze dorzuca prezent 1:1, więc tutaj dostałam w prezencie Regenerująco-Odmładzające Serum z ekstraktem ze śluzu ślimaka i Antybakteryjne Mydło Do Rąk.


W promocji na sera - 50% nabyłam Liftingujące Serum 1,5 % z Kwasem Hialuronowym, a do niego dostałam Serum Peptide Lift 3 %  z peptydami i kwasem hialuronowym.


The Body Shop. Tutaj przedmiotem zainteresowania były nowości na sezon zimowy,  tradycyjne zimowe limitki zapachowe, w skład których wchodzą serie:  Love & Plums pachnące ciepłą, pieczoną śliwką oraz Joy & Jasmine pachnące chłodnym jaśminem, świeżo i zimowo. Z tych serii wybrałam żel pod prysznic i masła do ciała. W ofercie jest jeszcze seria Kindness & Pears pachnąca soczystą gruszką.


Skin79. Tutaj kuszącym produktem był krem pod oczy Benton Fermentation Eye Cream w bardzo dobrej, groszowej wręcz cenie i nie mogłam pominąć miniatury toniku Aloe BHA Skin Toner z aloesem i kwasem salicylowym. Do tego sklep wysłał mnóstwo próbek kremów, serów i ciekawiących mnie kremów BB. 


Notino. Guerlain Mon Guerlain to kolejny nabytek w szafie perfumomaniaczki. ;) Idealny na ostrą zimę ze swoimi kojącymi, słodkimi nutami, gdzie dominuje wanilia, tonka, nuty drzewne i nawet ta lawenda, która jest w składzie jest zmiękczona i delikatna. 


Na Notino również zamówiłam sobie Kalendarz Adwentowy Clinique, czyli kosmetyczną przyjemność rozciągnięta na cały miesiąc. ;) Kalendarz adwentowy jest u mnie co roku. W tym roku miałam przeboje z kalendarzem, długo szukałam i czekałam, więc jak tylko zdecydowałam się na Clinique i pojawiła się promocja szybko skorzystałam. Do zakupu dostałam kilka ciekawych miniaturek Estee Lauder i Clinique. Serum odmładzające Perfectionist Pro, serum pod oczy Advanced Night Repair Eye Supercharged Complex oraz maska nawilżająca nocna Moisture Surge Overnight Mask. 

*

To wszystkie nowości. Czy jesteście czymś szczególnie zainteresowani?
Za kilka dni część druga z nabytkami grudnia, czyli zakupy, promocje i prezenty. :)

8 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś świetny krem Bielenda Professional, ale dawno już nie próbowałam nowości tej marki. Akurat kończą mi się kremy, więc muszę przyjrzeć się ich ofercie ;-) Czekam na recenzję kosmetyków z kalendarza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już tyle dobrego słyszałam o produktach Bielenda Professional, że w końcu musiałam spróbować, więc na promocjach kliknęłam. A produkty z kalendarza adwentowego będą się stopniowo pojawiały. :)

      Usuń
  2. W tym roku postawiłam na profesjonalną pielęgnację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Limitka TBS brzmi super! Chciałabym kiedyś w końcu coś od nich wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto spróbować. ;) Teraz akurat u nich promocji bez liku, a limitki zimowe na pewno będą na wyprzedażach. ;)

      Usuń
  4. Same fajne nowości, szczególnie Bielenda i TBS :)
    Muszę obczaić promocje na Skin, bo słyszałam, że mają fajne zniżki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) Na pewno zajrzę do Ciebie!

Publikując komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez system komentarzy Blogger zgodnie z polityką prywatności.