sobota, 27 listopada 2021

COACH NEW YORK | COACH

 Hej hej

Kolejny zapach, który jest idealny do noszenia jesienią to Coach New York marki Coach. Jest to marka amerykańska, która specjalizuje się w wyrobach skórzanych, ale oprócz torebek, pasków i butów postanowiła wypuścić na rynek również perfumy. Coach New York pojawił się po kilku latach w 2016 i cieszył się w tamtym czasie dużą popularnością. 


Flakon również nawiązuje do skórzanych tradycji i zawiera skórzane elementy. Na szkle natomiast wytłoczony jest powóz, czyli tytułowy coach. ;)

Na nuty zapachowe składają się malina, róża, gruszka, zamsz i drewno. Jest to zapach owocowo-drzewno-skórzany i te drzewno-skórzane nuty powodują, że dobrze nosi się go jesienią. Na początku jest lekko słodko od maliny i gruszki, po drodze wybija ostrzejsza róża, a całość spowita jest skórzanym aromatem z drewienkiem w tle. Zapach jest ciepły, otulający, w sam raz na chłodniejsze dni. 

Ogólnie jest to bardzo przyjemna kompozycja.  Zapach bez ekscytacji i nadmiernych emocji, Jest spokojnie i bezpiecznie, na co dzień w sam raz.

*

Znacie ten zapach? A może znacie inne kompozycje ze stajni Coacha? :)

9 komentarzy:

  1. Myśle ze chętnie bym poznała ten zapach 🥰

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci że nie słyszałam o jego istnieniu i nie widziałam nigdy takiej buteleczki :) Z tego co opisujesz, zapach miły na codzienne, jesienne dni, malina, róża, drzewne nuty to teraz taki popularny mix w zapachach :)
    Ja obecnie noszę The Only One 2 na zmianę z Bon Bon, a od środy startuję codziennie z innym zapachem z kalendarza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Cudowne jest takie poznawanie nowych zapachów.
      A ten można spotkać w kilku miejscach, między innymi w Sephorze.

      Usuń
  3. Nigdy nie zwróciłam na niego uwagi i przyznam, że akurat nie kusi mnie ani flakon, ani sama kompozycja ;) Może przez moją sporą kolekcję zapachów zaczynam odczuwać już przesyt :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie mam kontrolki, nawet pomimo pokaźnej kolekcji. :D

      Usuń
    2. Nie potrafię sobie wyobrazić jak pachną perfumy :D

      Usuń
    3. Pozostaje zatem odwiedzić perfumerię. :D

      Usuń
  4. Kojarzę ten zapach właśnie, że jest taki stonowany, bezpieczny, ładni fajny na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) Na pewno zajrzę do Ciebie!

Publikując komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez system komentarzy Blogger zgodnie z polityką prywatności.