środa, 22 lutego 2023

NOWOŚCI KOSMETYCZNE | STYCZEŃ 2023

 Hej, hej :)

Witam z pierwszym postem w nowym roku, z nowościami kosmetycznymi ze stycznia,  chociaż mam tu również trochę kosmetyków z końcówki grudnia ;), a konkretnie z kalendarza adwentowego, którym cieszyłam się cały grudzień.


I kosmetyki z kalendarza adwentowego, wśród których były kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała oraz miniatury perfum marek takich jak: Biotherm, Lancome, Yves Saint Laurent, Armani, Mugler, Valentino, Prada, Viktor&Rolf.


Zatem zaczynamy przegląd. :)


  Sephora. I zestaw kosmetyków Sephora Favourites 2021, w którym znalazły się Thirst Trap Juice Serum Wishful z trzema rodzajami kwasu hialuronowego i peptydami, mascarę Ilia Limitless Lash, błyszczyk Tarte Sea H2O w odcieniu Villa, krem nawilżający Fenty Beauty  Hydra Vizor spf 30 i peeling Lemonade Smoothing Scrub OLEHENRIKSEN. 


Tu kolejny box Sephora Favourites, a w nim: miniatura perfum Carolina Herrera Good Girl, puder sypki Hourglass Veil Translucent Setting Powder, maska do twarzy Fresh Black Tea Firming Overnight Mask, serum przeciwzmarszczkowe Charlotte Tilbury Magic Serum, olejek do twarzy Face Oil Augustinus Bader i mini paletkę Mini Love Natasha Denona.


Tutaj jeszcze prezent urodzinowy od Sephory maska pod oczy z ogórka i z promocji - 25% korektor rozświetlający Yves Saint Laurent Touche Eclat.


Cosibella. Ponieważ szukam idealnej wcierki do włosów, a o wcierce peptydowej Multipeptyde Serum for Hair Density The Ordinary słyszałam wiele dobrego, więc postanowiłam wypróbować. Oprócz tego do zamówienia dołączył zestaw z plasterkami All Care Recovery Cica-Aid Purito na niedoskonałości, na Cosibelli wyszły najkorzystniej. 



Yves Rocher. Tu również prezent urodzinowy; peeling do ciała z masłem karite Gommage Riche Corps oraz mój stały punkt programu czarna kredka kredka do oczu Krayon Khol.


Puder I Krem. Na stronie tego sklepu skusiłam się na słynne płatki złuszczające z kwasami AHA/BHA/PHA/TXA  Strivectin, maseczka do ust nocna z kwasem hialuronowym Hyaluronic Omega Strivectin, a do zamówienia dostałam od sklepu krem do rąk Pupa.


Superpharm. Tu nazbierałam przy różnych okazjach: mleczko do demakijażu Vichy Purete Thermale 3 in 1, krem z ceramidami na noc Bielenda Professional i krem do rąk Yope Cedr i Gorzka Pomarańcza.


I nieznanych mi do tej pory marek : maseczka z zieloną glinką Souvre i tusz do rzęs  NuSkin.

*
Co wydaje Wam się najciekawsze i warte przetestowania w pierwszej kolejności?

7 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się zawartość Sephora Favourites 2021

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie one zawsze strasznie kuszą :D i tylko czekam na obniżki boxów, żeby je kupić w dobrej cenie. ;)

      Usuń
  2. Świetne zakupy 😀 Mnie najbardziej ciekawi ten krem z Bielendy 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem ceramidowy z Bielendy jest super. Zawsze na promocjach jest najszybciej rozchwytywany z tej serii.

      Usuń
  3. Zawsze jakimś cudem przegapiam najlepsze zestawy Sephora Favourites :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawa jestem wcierki peptydowej Multipeptyde Serum for Hair Density The Ordinary.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, ja też byłam strasznie ciekawa i zobaczymy czy coś da tym moim włosom. Już zaczęłam wcierać. ;)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) Na pewno zajrzę do Ciebie!

Publikując komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez system komentarzy Blogger zgodnie z polityką prywatności.