sobota, 28 kwietnia 2018

MEET BEAUTY - relacja z najwspanialszej imprezy urodowej w blogosferze


Hej, hej :)

W ubiegłym tygodniu miałam przyjemność uczestniczyć w najwspanialszej imprezie urodowej w blogosferze Meet Beauty. Była to IV edycja (mój drugi raz) i tak jak poprzednio, wróciłam zachwycona, pełna energii, zapału i pomysłów na udoskonalenie swojego bloga.
Dzisiaj zdam relację z przebiegu konferencji i pokażę co ciekawego przygotowali nam organizatorzy.



W tym roku konferencja odbywała się 21 i 22 kwietnia w luksusowym Hotelu Lord w Warszawie. Przez cały weekend dla 300 influencerek były przygotowywane wykłady i warsztaty, a w międzyczasie można było odwiedzić stoiska marek partnerujących wydarzeniu Meet Beauty.
Od godz. 9 można już było się zarejestrować i otrzymać swój identyfikator z rozkładem zajęć. Ja oczywiście zaczęłam od zdjęcia na pięknej tegorocznej ściance z przyjaciółką Turkusoowa, z którą spędziłam większość czasu na Meet Beauty.




 Konferencja zaczęła się o godz.10 powitaniem Ani Pytkowskiej z BLOGmedia i wykładem na temat Instagrama - statystyk, hasztagów, zasięgów, algorytmów i specyfiki jego działania. Ania przekazała nam mnóstwo ciekawostek. Zaraz potem nastąpił wykład Agnieszki Wereszczaki, czyli słynnej agwerblog.pl  odkrywającej tajniki udanych zdjęć na Instagrama. Jak widać temat medium istotnego przy prowadzeniu bloga był w tej edycji na topie. Aga pokazała ważne kwestie dotyczące robienia zdjęć; techniki i kompozycji.


Po wykładzie udałam się na warsztaty marki O2Skin. Spotkanie w kameralnym gronie prowadziła Iwona Szubelska, która ciekawie opowiadała nam o działaniu tlenu w kosmetykach i ze szczegółami przybliżyła nam działanie kremów O2Skin, które to w przeciwieństwie do wielu innych kosmetyków tlenowych dostępnych na rynku maja aż 30 % tlenu.
Pani Iwonie towarzyszyło 5 ambasadorek marki, które przez cały rok pieczołowicie testowały wchodzące na rynek kosmetyki O2Skin. Na koniec warsztatów dostałyśmy od firmy serum tlenowe do przetestowania.



Następnie w planach miałam panel makijażowy Annabelle Minerals. Prowadziła go Izabella Wiśniewska. Robiąc makijaż na modelce prezentowała produkty do makijażu AM kładąc nacisk na mineralne rozświetlenie.




Dzień kończyło uroczyste wręczenie nagród BEAUTY # dla najlepszych blogerek, vlogerek z kategorii beauty przez Pierre Rene. Nagrodę za najlepszy blog otrzymała Basia z bloga BASIA-BLOG.pl


Kolejny dzień zaczęłam od warsztatów makijażowych Pierre René Professional. Klaudia Owczarek pokazywała strobing i konturowanie wykonując makijaż na modelce. Na koniec warsztatów dostałyśmy od firmy paczuszkę z kosmetykami do makijażu.


Równolegle z warsztatami odbywały się wykłady. W przerwie między warsztatami skorzystałam z wykładu Tołpy na temat cery trądzikowej, odpowiedniej jej pielęgnacji i dobrania właściwych kosmetyków. Po wykładzie czekała nas niespodzianka od firmy - paczuszka z serią medikosmetyki Tołpy.


Kolejną i ostatnia atrakcją tego dnia były warsztaty Natura Siberica. Ekspert marki Anna Wiśniewska opowiedziała nam o pochodzeniu roślin wykorzystywanych w kosmetykach Natura Siberica, istocie kosmetyków naturalnych i tym co je różni od kosmetyków pseudonaturalnych. W drugiej części warsztatów mogłyśmy same zrobić własny peeling cukrowy! :)







Między wykładami i warsztatami można było się posilić. Była kawa, herbata, woda, soki i ciasteczka. Była też większa przerwa obiadowa, gdzie w formie stołu szwedzkiego zostały nam zaserwowane przepyszna dania obiadowe i desery. Organizatorzy zadbali o wszystko. 



Oprócz wykładów i warsztatów atrakcję stanowiły również stoiska marek partnerujących Meet Beauty.  Na stoiskach można było porozmawiać z przedstawicielem marki, obejrzeć nowości, a nierzadko też byłyśmy obdarowane pakietem kosmetyków od firmy.

Tu piękne stoisko Annabelle Minerals. Za zrobienie zdjęcia z produktami i wrzucenie go na instagram można było dostać olejek wielofunkcyjny.




Stoisko Neess również obdarowywało upominkami w zamian za zdjęcie na profilu społecznościowym i można było zobaczyć nowości wśród pędzli.




Na stoisku Rogé Cavaillès można poznać przecudnie pachnące kosmetyki do kąpieli i otrzymać wybrany zapach, a dla mam była kosmetyczka z miniaturkami dermokosmetyków do skóry dziecięcej Musteli

  
Na stosiku Natura Siberica można było się zapoznać z popularnymi seriami kosmetyków tej firmy.


Na stosiku Polleny Ewy można było obejrzeć kosmetyki do wszystkich rodzajów cery. Firma oferowała również badanie skóry, po którym można dostać kosmetyk dopasowany do rodzaju cery. W moim przypadku (cery tłustej) średnio to wygląda, bo dostałam krem przeciwzmarszczkowy do cery suchej ;P, ale może przynajmniej na zmarszczki się przyda. ;)


Tutaj stoisko O2Skin prezentujące wszystkie kosmetyki tej firmy, a obok stoisko pokrewnej marki So Chic! oferującej kosmetyki kolorowe. Tu również można było otrzymać upominki i zrobić sobie iście królewskie zdjęcie na tle pięknej ścianki. :)



MEET BEAUTY to oprócz fachowych wykładów i warsztatów spotkanie tych co tworzą blogosferę. To okazja do spotkania wielu wspaniałych dziewczyn, które znamy z blogosfery i okazja do zawierania nowych znajomości. Cieszę się, że miałam okazję poznać na żywo wiele dziewczyn znanych mi tylko z blogów.
A to nasza stała ekipa, w której tradycyjnie razem spędzałyśmy czas. :) Coś dla duszy i ciała, Miritirllo i Turkusoowa.


Było cudownie! Dziękuję Meet Beauty za tak cudownie zorganizowany i niezapomniany czas, a sponsorom za upominki. Już nie mogę doczekać się kolejnej edycji. ❤️❤️❤️


A niedługo post o upominkach z Meet Beauty. :)

48 komentarzy:

  1. Cudownie było z Tobą obcować i już tęsknię <3
    Świetna relacja :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie spotkania sa super :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam Bogusiu i do zobaczenia na takim spotkaniu. :)

      Usuń
  3. Szkoda ze nie mogłam być z wami, widzę że wiele fajnego się działo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo chciałam jechać na tegoroczne MB, no ale niestety chętnych osób było sporo. To musiało być cudowne spędzić czas z osobami o podobnych pasjach i zainteresowaniach. Z tego co widzę organizacja pełna perfekcja! Może spotkamy się za rok ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba przyznać, że organizatorzy się postarali :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Było świetnie, fajnie, że byłam 4 raz i mogłam sie z Wami spotkać :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę się kiedyś wybrać na meet beauty, czytam relacje i zazdroszczę uczestniczkom :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie masz piękne zdjęcie na ściance so chic! ♥
    Było super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna sprawa takie eventy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super sprawa:). Widzę że było wiele świetnych marek:).

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja pierwsza konferencja i tak udana :-) Cieszę się, że mogłam tam być.

    OdpowiedzUsuń
  12. Było naprawdę świetnie! Sama żałuję, że nie wybrałam się na żadne warsztaty pielęgnacyjne - te Natura Siberica wyglądają fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszcze tak swietnego wydarzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Było fantastycznie, wykłady i warsztaty świetnie dopracowane. Atmosfera JAK ZAWSZE CUDOWNA, czek Am NA KOLEJNĄ EDYCJE

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna relacja, piękne zdjęcia, do zobaczenia może w kolejnym :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna relacja zdjęciowa ;) zazdroszczę, że byłaś na spotkaniu, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To cudowne dla blogerki przeżycie. ;) Pozdrawiam. :)

      Usuń
  17. Fajnie, że impreza udana :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! Spotkanie naprawdę świetne jeszcze nigdy nie byłam na Meet Beauty.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podobało, organizacja, warsztaty, panel :) Wszystko idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna relacja - dzięki takim wpisom mogę zobaczyć, jak tam było. :-) Fajnie wyglądacie z Turkusową na tej "ściance". :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi się Meet Beauty bardzo podobało! Super, że mogłam Was poznać ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) Na pewno zajrzę do Ciebie!

Publikując komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez system komentarzy Blogger zgodnie z polityką prywatności.