piątek, 20 lipca 2018

MOJE PROPOZYCJE ZAPACHOWE NA LATO




Hej, hej :)

Jakie zapachy wybieracie latem? :)
W kwestii zapachowej lato rządzi się swoimi prawami.  Wybieramy zapachy lekkie i rześkie, które przynoszą ulgę w upały i takie, które pasują do otaczającej nas wakacyjnej aury. Ja jestem osobą, która dopasowuje zapachy do pory roku i pogody. Bardzo ważne dla mnie jest jaki zapach towarzyszy mi danej chwili, sytuacji, porze roku i starannie je dobieram.
Na dzisiejszy wpis wybrałam 3 typy ulubionych, letnich aromatów. 




Zacznę od Aqua Allegoria Mandarine Basilic Guerlain, który jest moim letnim faworytem. Jest kwintesencją tego, co najbardziej lubię latem w aromatach, czyli świeżość i cytrusy, a w szczególności mandarynki i pomarańcze. I taki jest Aqua Allegoria Mandarine Basilic. To soczysta, słodka mandarynka przełamana ziołowym aromatem bazylii. Całość daje nam świeży, rześki aromat, bez cienia słodyczy, której w upały nie toleruję.



Green Tea Elizabeth Arden to również zapach idealny na upały. Jest to aromat świeży, rześki o zielonych nutach zapachowych. Najbardziej wyczuwalna w nim jest zielona herbata z dodatkiem mięty, lekko podbita cytrusami. Tu również nie ma miejsca na słodkości, nie ma też wyraźnej owocowej woni. Pierwsze miejsce zajmują nuty zielone i aromaty stricte roślinne. Jedyny taki bardziej soczysty i radosny akcent ocieplający surowe, zielone nuty daje przebijająca tam  bergamotka. Green Tea jest jak woda z dodatkiem mięty i cytryny. Nie mdli ani nie obciąża migrenowo głowy podczas upałów, a zamiast tego chłodzi i orzeźwia.




Bali Blue Surf Bath & Body Works - i tu całkiem odmienna wersja lata, bo na słodko.;)
Ale tak tropikalnie słodko, owocowo. ;) Mamy tu kokos, ale na świeżo, spowity w cytrusowe nuty mandarynki. A obok tej słodyczy po chwili zaczyna być wyczuwalny świeży aromat fal morskich i sól. Jest to zatem zapach słodko - słony. Bardzo ciekawe doznaniowo połączenie. Kojarzy się z plażą, morzem, wakacjami i daje niesamowite uczucie relaksu. Zapach robi się ciepły, z czasem drzewne aromaty zaczynają być wyczuwalne i przychodzi skojarzenie z plażą i rozgrzaną słońcem skórą. Bardzo ciekawy, przyjemny, wielowymiarowy zapach, pomimo, iż jest to mgiełka.  



Przedstawiłam Wam 3 ulubione zapachy, które rządzą moim latem w tym roku. 
A jakie są Wasze typy na lato?

31 komentarzy:

  1. Ale mi trafiłaś, właśnie szukałam informacji na temat bath. Boję się słodkich zapachów, a kokosa to już w ogóle. Chcę wybrać jakiś zapach ale nie mogę się zdecydować. Tyle tych mgiełek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tam trudno wybrać mgiełkę, to prawda. Potrzebne kilka wizyt. Ja kupiłam tę w promocji po lecie. :D Ale wszystkie kokosowe Bali są tam podobne.

      Usuń
  2. Żadnego z nich nie znam. Lubię sięgać teraz po lekkie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam Guerlain i rowniez uwazam ze jest swietny na lato :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Te z zieloną herbatą bardzo lubię - po prostu kocham takie lekkie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie lubię soczysto-ziołowych,więc latm wybieram lżejsze słodziaki,lub mydlane pudrowce :D Ostatnio używałam Moschino Light Clouds, brzoskwiniowo-różanego Karla Lagerfelda i ciepłe Britney Spears Radiance :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, z tych bym zaakceptowała Lagerfelda jak wiesz, ale bardziej na letni wieczór. :)

      Usuń
  6. Jak wiesz, ja rzadko zmieniam zapachy, bo niestety trudno mi dogodzić - żaden zapach mi się nie podoba, jak ni eod razu to potem jednak wydobywają się nuty, które mnie drażnią.
    Na lato mam inny zapach DKNY Fresh Blossom - spróbuj, polecam
    A słodkich perfum nie cierpię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie się prezentują, jeszcze nie miałam okazji ich powąchać :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe propozycje, nie znam żadnego z nich, ale pierwszy wydaje się być dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tych zapachów ale na wakacje preferuję mgiełki z Avonu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, mgiełki Avonu tez fajne. Moimi ulubieńcami były Cytryna z Bazylią oraz druga Fiołek i Liczi. :) Jeszcze je mam.

      Usuń
  10. Lubię zapachy Green Tea Elizabeth Arden, często miałam klasyczna wersję, ale ciekawią mnie te nowe, które powchodziły. Teraz mam wersję z lawendą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, weszło wiele różnych, owocowych wersji. Mnie też one bardzo ciekawią.

      Usuń
  11. Latem towarzyszą mi przede wszystkim owocowe mgiełki. Jeśli już muszę czegoś użyć to tylko Little black dres. Z Twojego zestawienia najbardziej przypada mi do gustu Green Tea Elizabeth Arden. Choć nigdy nie "wąchałam" to z opisu wnioskuje, że mogłoby to być coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ona wielu osobom się podoba. Jest dość uniwersalna. :)

      Usuń
  12. Bardzo lubię perfumy Elisabeth Arden ;) mam swojego ulubionego kwiatuszka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mandarine Basilic w tym roku często używam <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja sporadycznie używam perfum nie mogę sie polubić z żadnymi :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam żadnego zapachu ale zielona herbata sprawdza się latem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj, zapachy to kwestia baaaardzo indywidualna :) Rzadko marudzę, ale Green Tea nie lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczerze mówiąc nawet nie wiem jak pachną ;) Nigdy wcześniej nie zwróciłam na nie uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aqua Allegoria w wersji mandaryna z bazylią jest śliczna! Letni ideał. Ja wciąż zmieniam perfumy jak rękawiczki;). Mam wiele fajnych zapachów na lato, urodzaj w tym roku:).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) Na pewno zajrzę do Ciebie!

Publikując komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez system komentarzy Blogger zgodnie z polityką prywatności.