niedziela, 27 października 2019

INFLUENCERS ABOUT BEAUTY & TARGI BEAUTY FORUM


Hej, hej :)
Czas na relację z kolejnej imprezy w branży beauty. W tym samym czasie co Beauty Days odbywało się wydarzenie organizowane przez Blogmedia, a było to Influencers about Beauty, na które miałam przyjemność otrzymać zaproszenie.


Wydarzenie to towarzyszyło Targom Beauty Forum
Tu również przybyłam ze swoimi przyjaciółkami blogerkami #zawszerazem. :D


Targi Beauty Forum odbywały się w Centrum Targowo-Konferencyjnym GLOBAL EXPO 21-22.09. Było mnóstwo stoisk popularnych marek kosmetycznych, byli też wystawcy produktów do gabinetów kosmetycznych. 
Natomiast na piętrze znajdowała się  część konferencyjna i między innymi sala, gdzie były zorganizowane dla nas wykłady marek towarzyszących Influencers about Beauty, czyli Uzdrovisco, Tealogy i Physicians Formula.



Każda z marek przeprowadziła wykład na temat swoich produktów, a po wykładzie obdarowała nas swoimi kosmetykami.



Wykład Uzdrovisco

Na stoisku marki Uzdrovisco każda z nas otrzymała torebkę z kosmetykiem niespodzianką. :) Mnie trafiła się olejowa esencja odmładzająca z wyciągiem z maku.



Stoisko marki Teaology, która używa w swoich kosmetykach ekstraktu z herbaty zamiast wody. 


W swojej ofercie mają mnóstwo kosmetyków do pielęgnacji, ale również i bardzo gustowne zapachy.  Marka Tealogy ma być dostępna teraz w Hebe.


W prezencie od marki dostałyśmy jeden losowo wybrany kosmetyk. Mnie szczęśliwie trafił się ten, który najbardziej  mnie zainteresował w ofercie marki - koloryzujący krem rozświetlający. Oprócz tego zostałam obdarowana różnymi próbkami. Łatwiej mi będzie zorientować się w kosmetykach marki, która szczerze powiem, bardzo mnie zainteresowała.


Kolejną marką, która zadbała o nas i naszą strefę to Physicians Formula, amerykańska marka makijażowa. Marka produkująca kosmetyki bezpieczne, naturalne, eliminująca składniki wywołujące uczulenia i podrażnienia.
Od marki również dostałyśmy po jednym kosmetyku kolorowym. W moim przypadku jest to puder Healthy Powder spf15 w odcieniu MW2. Odcień bardziej wakacyjny, ale zdążyłam go poużywać i jest świetny; wygładzający i kryjący - to co lubię w pudrach. :)


Wydarzenie uważam za niezwykle udane i wyszłam z niego pełna wrażeń. :) Agencja Blogmedia za każdym razem staje na wysokości zadania! :) Dziękuję. :)

*

A tu jeszcze my na wykładach, bezpośrednio relacjonujące wydarzenie na swoich kanałach. :)





23 komentarze:

  1. Chetnie wybralabym sie na taki ciekawy event :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super, uwielbiam czytać Wasze relacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że również mogłam być na tym wydarzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na ostatnim zdjęciu mam mega minę :D :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny event :). Uzdrovisco bym poznała, ostatnio dużo dobrego o nich można przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie mogłam być, bo z pewnością było to wspaniałe wydarzenie ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie było się znów spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Coraz więcej słyszę o marce Teaology. Mnie zawsze kusi pojechać na tego typu event, ale nigdy nie są blisko mojego miejsca zamieszkania, a na dalszą podróż nie mam za bardzo czasu niestety

    OdpowiedzUsuń
  9. Będę prawdopodobnie w listopadzie w Katowicach, ciekawa jestem jak to będzie! To był by mój pierwszy raz na takim wydarzeniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To był fajnie spędzony wspólnie czas

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz 😍 post bardzo interesujący 👌🏻

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę takich blogowych przyjaciół. Ja po raz pierwszy jadę na konferencję i targi do Katowic, bardzo się boję bo nikogo nie znam... :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) Na pewno zajrzę do Ciebie!

Publikując komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez system komentarzy Blogger zgodnie z polityką prywatności.