poniedziałek, 7 października 2019

TARGI BEAUTY DAYS | BEAUTY DAYS BLOGGER


Hej, hej :)
Dzisiaj przychodzę do Was z relacją z fajnego eventu w branży beauty, a mianowicie Miedzynarodowych Targów Kosmetycznych i Fryzjerskich Beauty Days. Targi odbywały się 20-22 września w hali Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie. Na event przybyło 550 wystawców z 15 krajów. Przygotowano również strefę dla 1500 influencerów w branży beauty! Dzięki temu znalazłam się tam i ja. :)






Bardzo się ucieszyłam jak dostałam zaproszenie na to wydarzenie i na szczęście zaproszenie to dostały również moje blogujące przyjaciółki, co spotęgowało moją radość! :D


Bogusia BlogujeTurkusoowa i Coś Dla Duszy i Ciała. Dziewczyny pozdrawiam! :)



Targi  trwały 3 dni, było 550 wystawców, można było więc zapoznać się z markami, wszystkiego dotknąć i powąchać, porozmawiać z wystawcami i zrobić zakupy. Równocześnie w halach odbywał się pokazy, warsztaty, prezentacje i konkursy. Całe targi odbywały się w 3 halach i były podzielone na 3 strefy: kosmetyczna, fryzjerska i ślubna.
Ja poruszałam się tylko po kosmetycznej  zgodnie z zainteresowaniami, ale i tu myślę, że nie wszędzie dotarłam ze względu na ogromną liczbę wystawców.




Na kilku stoiskach zrobiłam zakupy. Są marki, których produkty lubię i zawsze mam u nich coś na oku do kupienia. ;) Są też nowe i nieznane, które kuszą nowościami i mam wtedy ochotę kupić i przetestować coś nowego. 



W Sylveco zawsze coś znajdę. Tym razem bardzo lubiany przeze mnie tonik Duetus. Pomadkę dostałam w prezencie do zakupu. 



Za każdym razem kiedy widzę stoisko Hulu powiększam swoją kolekcję pędzli. ;)



Na stoisku APN skusiłam się na pięknie pachnący żel pod prysznic i balsam. :)


Na stoisku Ministerstwa Dobrego Mydła dostałyśmy paczuszkę na dwie osoby, więc mam kilka próbek. ;)


Na stoisku D'Alchemy dostałam kilka próbek produktów, które mnie interesowały.



Na stoisku marki Pure Heals były przepiękne kompozycje z kosmetyków. Przy zdjęciu 
można było dostać maseczkę. Przyznam, że nie znam tej marki, więc z chęcią przetestuję. :)


Było również stoisko drogerii Vica, gdzie między innymi były produkty lubianej przeze mnie marki Duft&Doftskusiłam się na maskę w płachcie.



Na swoje stoisko zapraszała wcześniej Ambasadorka Kosmetyczna. Dla swoich ambasadorek przygotowała paczuszki z zawartością widoczną poniżej.



Na imprezie była również Strefa Influencera. 



A organizatorzy przygotowali dla nas paczuszki z kosmetycznymi upominkami. :) 


Lubicie takie eventy? Bywacie? Ja bardzo je lubię, bo można spotkać fajnych ludzi, porozmawiać z wystawcami i poznać nowe, ciekawe kosmetyki. Świetnie się bawiłam i dziękuję organizatorom za zaproszenie. :)



16 komentarzy:

  1. Piekny event kochana, zaluje ze mam tak daleko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie Twoje koleżanki - blogerki czytuję regularnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Było cudownie i do następnego spotkania :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Najfajniejsze są właśnie te spotkania z blogerkami ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. O fajnie!my zatydzien mamy IPSY LIVE event juz doczekac sie nie moge

    OdpowiedzUsuń
  6. Było super :) mam nadzieję, ze jeszcze nie jedno spotkanie przed nami

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama z przyjemnością bym uczestniczyła, ale niestety nie mam na to czasu :P Bardzo polubiłam pomadki ochronne Vianka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ja lubię relacje z beauty days. Zawsze kojarzę je z Wami czterema i sławnymi zdjęciami na tle kwiatów :). Zainteresował mnie pędzelek do oczu hulu, mogłabyś zdradzić co to za numer? Przydałby mi się taki ;). Już przeszukałam internety za kosmetykami apn i widzę, że są dość tanie. Mam ochotę się skusić na coś ;). Za każdym razem jak widzę tak piękne relacje jak Twoja bardzo mi szkoda że mnie tam nie było i nie prędko będę miała okazję :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędzelek to P 62.
      Życzę Ci, żebyś miała okazję być na takim evencie. :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) Na pewno zajrzę do Ciebie!

Publikując komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez system komentarzy Blogger zgodnie z polityką prywatności.