sobota, 18 stycznia 2020

BASICLAB | ŻEL OCZYSZCZAJĄCY DO CERY TŁUSTEJ I WRAŻLIWEJ


Hej, hej :)
Dzisiaj przychodzę z produktem polskiej i coraz bardziej popularnej marki BASICLAB. Miałam już do czynienia z kilkoma produktami tej marki. Zaczęło się od próbek szamponów i odżywek do włosów, które przy moich trudnych włosach bardzo dobrze się sprawdziły. To sprawiło, że z ogromną chęcią i zainteresowaniem podeszłam do kolejnych produktów firmy. Szczęśliwie tak się trafiło, że po raz kolejny spotkałam się z marką na warsztatach na targach Beauty Days i tam stałam się posiadaczką kolejnych produktów, między innymi żelu oczyszczającego do twarzy tłustej i wrażliwej.



Żel ten jest bardzo delikatny i nie zawiera mydła. Można nim myć również oczy, nie szczypie. Posiada 99% składników naturalnych, a w składzie mamy: ekstrakt z aloesu, ogórka, rozmarynu, zielonej herbaty, pantenol, trehalozę i kompleks SEPITONIC M3.0 (magnesium aspartate, zinc gluconate, copper gluconate).


Żel, jak i wszystkie pozostałe kosmetyki BasicLab ma bardzo przyjemną dla oka, estetyczną szatę graficzną. Naprawdę, pod tym względem (jak i składu) kosmetyki te są również bardzo zadbane. Plastikowa, ciemna butelka jest zaopatrzona w pompkę, co ułatwia dozowanie odpowiedniej ilości kosmetyku. 
Jedna pompka wystarczy na jedno użycie, chociaż produkt jest tak wydajny w swojej konsystencji, że moim zdaniem wystarczy nawet pół pompki. 



Żel jest bardzo gęsty, co wpływa na jego dużą wydajność, przezroczysty i bezzapachowy. Po umyciu się nim skóra jest dobrze oczyszczona i co najważniejsze, nie jest ściągnięta! Uwielbiam takie żele i tylko takich chcę używać. :)
Dobry skład, wydajność, pozytywne działanie i brak ściągnięcia skóry po umyciu to cechy, które bardzo sobie cenię w żelu do mycia twarzy. Jestem z niego bardzo zadowolona i na pewno jeszcze do niego wrócę. 



A Wy? Mieliście już jakieś produkty BasicLab? 
Ja jestem ciekawa pozostałych ich kosmetyków. :)

13 komentarzy:

  1. Słyszałam o marce, ale chyba nic jeszcze od niej nie miałam ;) muszę to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez o niej slyszalam i z przyjemnoscia poznalabym ich produkty :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobnie do ciebie miałam kilka próbek różnych produktów. A ostatnio miałam okazję stosować żel oczyszczający

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiclab jest super. Też miałam próbki szamponów i odżywek, a także krem do rąk i na pewno skuszę się na jeszcze nie jedną rzecz z ich asortymentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kosmetyki do włosów i były super, szczególnie odżywka mnie zachwyciła. Linii do twarzy jeszcze nie próbowałam, ale z chęcią to zrobię:).

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam jeszce nic tej marki,ale podona mi sie ze ma 99 % naturalnych skladników,pewnie w koncu wypróbuje i ja:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi, I follow you # 163 , follow back?

    https://fashionisbiglove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Szampony, odżywki, dezodorant i żel pod prysznic- tyle miałam z Basic Lab i Twojego żelu też bym chętnie spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi, nice post. I follow you # 165 ,follow back?

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam szampon i odżywkę, mam też żel do mycia twarzy, ale jeszcze nie używałam, mam nadzieję, że też będę zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam kilka kosmetyków tej marki, ale akurat tego żelu do mycia twarzy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie skusiłam się jeszcze Na żaden kosmetyk tej firmy. Żel wydaje się być całkiem niezły A najważniejsze, że nie ma po nim uczucia ściągnięcia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) Na pewno zajrzę do Ciebie!

Publikując komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez system komentarzy Blogger zgodnie z polityką prywatności.