niedziela, 5 stycznia 2020

NOWOŚCI GRUDNIOWE


Hej, hej :)
Witam Was noworocznie i od razu zapraszam na nowoście grudniowe. Jak to z zakupami grudniowymi bywa większość to prezenty. ;) W dużej mierze są to prezenty ode mnie dla mnie. :D




Zapraszam zatem na moje ostatnie nowości kosmetyczne 2019 :)



Zacznę od prawdziwego prezentu ;D, czyli prezentu, który faktycznie dostałam od kogoś.
Gwiazda prezentowa od The Body Shop. W każdym ramieniu gwiazdy jest masełko 50 ml. Mamy tu następujące wersje zapachowe: Strawberry, Almond Milk & Honey, Moringa, Shea, Coconut. Masła TBS uwielbiam, więc bardzo się z tego prezentu cieszę. 



Sephora Favorites Skincarebuzz. Ten zestaw już sobie sama sprezentowałam. Są tu miniatury bardzo fajnych kosmetyków, które chciałam poznać. Mario Badescu spray do twarzy, Farsali serum rozświetlające, Sol De Janeiro Bum Bum Cream krem do ciała, Sunday Riley kuracja kwasem glikolowym, Alpha-H tonik z kwasem glikolowym, Patchology żelowe płatki pod oczy, Pixi tonik odżywczy z różą, Frank Body peeling do ciała i Mont Blanc pasta do zębów z węglem i z bambusem.



Wśród ogromu fajnych zestawów świątecznych dostępnych w Sephorze skusiłam się również na Pixi Tonic Trio. Jest tu Glow Tonic z kwasem glikolowym, Vitamin-C Tonic rozjaśniający i Rose Tonic odżywczy. Polubiłam kiedyś Glow Tonic i spodobała mi się możliwość przetestowania wszystkich w zestawie (jeszcze tu mi brakuje czwartego jaśminowego z retinolem). ;)



Kolejny zestaw jaki sobie sprezentowałam to zestaw kremów Uzdrovisco.  Przed świętami na ich stronie zauważyłam zestawy świąteczne z kosmetykiem gratis, więc postanowiłam się skusić i wypróbować jeden. Wybrałam Poranny Krem Przeciwzmarszczkowy + Całodniowy Krem Na Piękne Spojrzenie w gratisie. Oba kremy z serii Czarny Tulipan działającej przeciwzmarszczkowo i ujędrniająco.



I mój ulubiony prezent dla siebie :D (bo z kategorii zapachy) Emporio Armani In Love With You - słodziak z paczulą w tle zasilił szeregi moich zapachowych ulubieńców.



Mała kuracja anti-aging kremem Timeless marki Orphica. Można było sobie zamówić gratis, więc stwierdziłam, że przetestuję. 



Grudzień to nie tylko czas świąt u mnie. ;) To również miesiąc moich urodzin. W związku z tym dostały mi się również prezenty urodzinowe od niektórych firm. Sephora sprezentowała mi  The Primer Mask stanowiącą bazę pod makijaż, dobra przed imprezą.



A w Yves Rocher dostałam orientalny olejek pod prysznic z olejkiem arganowym i różą. 
*
To wszystkie moje nowości , które zamykają rok 2019. ;) Życzę Wam i sobie dużo wspaniałych nowości kosmetycznych w 2020 roku! :D



23 komentarze:

  1. Faktycznie sporo nowości kosmetycznych :) Najbardziej zazdroszczę kosmetyków z Pixi szczególnie Glow Tonic mnie kusi, ale jakoś nie mogę na niego trafić Internetowo na wyprzedaży :P masełek z TBS też zazdroszczę <3 Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo świetnych nowości. W oko wpadł mi zestaw masłek z TBS, chciałabym taki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miniaturki Sephory super! Choć nie znam żadnego z nazwy poza Pixie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz dużo nowości Aniu, na które ja sama miałam i wciąż mam ochotę;). Np. Pixi, Sol de Janeiro oraz Mario Badeescu:).

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo ciekawych nowości :) The body shop i pixi to marki, których chce w tym roku spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe nowości, mam nadzieję, że testowanie sprawi Ci dużo radości i ze wszystkiego będziesz zadowolona :)
    Szcześliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I follow you on gfc # 158 , follow back?

    https://lovefashionyes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też bardzo lubię masełka The Body Shop, ale najbardziej ciekawa jestem kremów Uzdrovisco. Ta marka ostatnio kusi mnie coraz bardziej i w 2020 roku mam zamiar ją poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem strasznie ciekawa Uzdrovisco. Totalna nowość. :)

      Usuń
  9. Wspaniale nowosci kochana, a ten zapach rowniez bardzo lubie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo tych nowości :) mam nadzieję, że wszystko ci się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi, amazing blog. I follow you on gfc # 159 ,follow back?


    https://insandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Amazing blog, I follow you on gfc #160 ,follow back?

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super gwiazda z masłami. Zapas nawilżaczy do następnej gwiazdki. Bardzo żałuję, bo za późno ogarnęłam zestawy świąteczne z sephora. Upolowałaś dwa z kilku moich faworytów, oczywiście już niedostępnych 😉

    OdpowiedzUsuń
  14. ja tez w grudniu sporo robiłam sobie prezentów ode mnie dla mnie:) , pixie mnie bardzo interesuje ale słyszłam tyle skrajnych opini ze sama juz niewiem czy tego chce:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne nowości, najbardziej zaciekawiły mnie toniki i i ta gwiazda z masełkami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) Na pewno zajrzę do Ciebie!

Publikując komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez system komentarzy Blogger zgodnie z polityką prywatności.