niedziela, 21 czerwca 2020

YVES ROCHER | ANTI-FATIGUE FOOT SOOTHING ICED GEL

Hej, hej :)
Mamy w końcu lato i upały, więc przychodzę z czymś chłodzącym. ;)
Anti-Fatigue Foot Soothing Iced Gel może być czymś co pomoże nam przetrwać te upalne dni. ;)



Często w upały czujemy się ociężali, opuchnięci i mamy uczucie ciężkich nóg. Mnie też to czasami się zdarza i w takich momentach sięgam po żele chłodzące do nóg.  Różnie to z nimi bywa, ale ten z Yves Rocher bardzo dobrze się w tych sytuacjach sprawdza i o nim dzisiaj słów kilka.




Żel chłodzący do stóp Yves Rocher Anti-Fatigue Foot Soothing Iced Gel ma postać przezroczystego żelu, który należy wmasować w kierunku od stóp do nóg. Formuła preparatu zawiera 97 % składników naturalnych. Zawiera między innym mentol, miętę pieprzową i lawendę. 




SKŁAD:
AQUA/WATER/EAU•ALCOHOL DENAT.•GLYCERIN•LAVANDULA ANGUSTIFOLIA (LAVENDER) FLOWER WATER•PEG-7 GLYCERYL COCOATE•BUTYLENE GLYCOL•OLETH-10•MENTHOL•CARBOMER•OLETH-20•LAVANDULA ANGUSTIFOLIA (LAVENDER) OIL•LINALOOL•SODIUM HYDROXIDE•MENTHA PIPERITA (PEPPERMINT) OIL•TETRASODIUM EDTA•SODIUM BENZOATE•GERANIOL•CITRIC ACID•POTASSIUM SORBATE•LIMONENE

Kosmetyk pachnie mentolowo (bardziej na początku aplikacji, potem zapach się wycisza) i od razu po nałożeniu czuć mocne chłodzenie. Odczucie ciężkości ustępuje, a w jego  miejsce odczuwamy lekkość, świeżość, jakbyśmy nogi włożyli do chłodnej wody i to w całkiem szybkim czasie. Jaka to ulga i odprężenie! Prawdziwy must have na lato! :)
Jeżeli zdarza Wam się mieć taki dyskomfort latem w upalne dni to szczerze ten żel chłodzący Yves Rocher polecam. :)


12 komentarzy:

  1. Myślę, że ten produkt dobrze sprawdziłby się u mnie w upalne dni. A powiedz mi, czy mocno wyczuwalna jest w nim lawenda? Niestety nie jestem fanką tego zapachu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie czuję lawendy. Jest tylko mentolowo/miętowo na początku.

      Usuń
  2. Tak, mam go i świetnie odświeża zmęczone stópki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cos dla moich nog, musze wybrac sie po niego do YR :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam wcześniej tego produktu, ale chętnie przetestuję :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydatny produkt i dodałem go do mojej listy zakupów. Dziękujemy za zapoznanie się z tym balsamem do stóp. Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam uczucie chłodzenia, koniecznie go muszę mieć hah.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. I´ve heard about that product and I would like to try it. Thanks for sharing.
    I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  8. W takim razie faktycznie latem mógłby mi się przydać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie niestety się nie sprawdził,ponieważ podrażnił mi skóre, ale mimo to uwielbiam markę Yves Rocher!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) Na pewno zajrzę do Ciebie!

Publikując komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez system komentarzy Blogger zgodnie z polityką prywatności.