poniedziałek, 3 maja 2021

DENKO | KWIECIEŃ 2021

Hej, hej :)

Zgodnie z tradycją, pod koniec miesiąca czas na post z podsumowaniami kosmetycznymi. 


Niezmiennie ilość zużytków nie przekracza liczby 10 ;D, przejdźmy zatem do szczegółów. Co i jak się sprawdziło? 


Noble Health, Misie Na Zdrowe Włosy. Suplement w postaci żelków z podwójna dawką biotyny na dzień mający zapobiegać wypadaniu włosów i wspomagać ich wzrost. Mnie włosy jakoś bardzo nie wypadają, bardziej zależało mi na pobudzeniu ich do wzrostu i wzmocnieniu. Zjadłam 3 opakowania (brr), ale konkretnych, spektakularnych efektów nie zauważyłam. Są jakieś drobne baby hair (nie wiem też w sumie czy od żelków czy od wcierki) i tyle. Poza tym, ja nie lubię żelków i bardzo się męczyłam jedząc je w dawce 2 żelki na dzień. ;D

Tołpa, Dermo Body, wypełniające serum do biustu. Bardzo fajny kosmetyk w postaci żelu. Można smarować, masować, serum fajnie się w tym sprawdza, a po aplikacji skóra wydaje się być jędrna i zdrowa. Rozmiaru oczywiście nie zmienia. ;)

APN Cosmetics, I am a Queen, balsam do ciała oraz

APN Cosmetics, I am a Queen, żel pod prysznic. Zestaw kupiłam na targach kosmetycznych, a do zakupu przekonał mnie zapach podobny do mojego ulubionego LVEB Lancome. Podczas użytkowania jednak w zapachu wyczuwałam coś jeszcze; nieprzyjemną, gorzką nutę (typową chyba dla kosmetyków naturalnych), więc byłam już mniej zachwycona. ;) Żel posiada złote drobinki, balsam również. Poza tym balsam ciężko się rozsmarowuje, tzn. konsystencję ma lekką, ale nie chce się rozsmarować, trzeba nad nim popracować.


Duft&Doft, Pink Breeze, krem do rąk. Mały przyjemny, kremik torebkowy. Ładny zapach i działanie wystarczające na dzień.

Yves Rocher, Mango Coriander, krem do rąk. Kremik do rąk torebkowy o zapachu mango i kolendry w małym rozmiarze i o skromnym działaniu. Wystarczający.

Floslek, Regenerujące masełko do rąk. Bardzo fajny produkt, dobrze dba o dłonie. Jedynie zapach mi w nim nie odpowiadał. Niby magnolia, ale jakaś taka mdła i sztuczna. Myślę, że jeszcze kupię, ale inny zapach.

Fresh, Soy Face Cleanser. Mój ulubiony ostatnio kosmetyk do mycia twarzy. :) Jest delikatny, po użyciu skóra nie jest ściągnięta, ale zarazem skuteczny. Do tego jest bardzo wydajny. Ilość żelu wielkości małego groszku wystarczy na całą twarz, jest śliski i rozsmarowuje się bez problemu na całej twarzy.

Rituals, The Ritual of Dao, Bed & Body Mist. Mgiełka do wszystkiego, pardon, do ciała i pościeli o mdłym i zielonym zapachu. Nie podobała mi się, a do pościeli mgiełek nie używam, więc jak dla mnie zupełnie bezużyteczny produkt. Mam go z kalendarza adwentowego Rituals, sama bym nie kupiła.

Semilac, Top No Wipe. Top do lakierów hybrydowych, który nie potrzebuje już przecierania odtłuszczaczem. Bardzo wygodny produkt, kupuję go na stałe. ;)

*

To wszystkie moje zużytki. ;) Znacie któreś z nich? 

9 komentarzy:

  1. Też jadłam te żelki, ale nie ich działanie nie było jakieś nadzwyczajne :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie przepadam za żelkami, ale akurat te Misie dobrze mi "wchodziły" i pojawiło się sporo baby hair ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne denko. Z zaprezentowanych produktów żadnego nie znałam, ale zaciekawiłaś mnie produktem Fresh, Soy Face Cleanser :D Chętnie przetestuję :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masełko do rąk Magnolia miałam, fakt że zapach trochę męczący był, ale nawet go lubiłam,natomiast działanie super!
    Co do żelków misiów...nie brałam, ale rozumiem Cię i chyba też bym nie dała rady 2 razy dziennie przez kilka miesięcy je brać, obrzydły by mi, mimo że ogólnie żelki lubię (w niewielkich ilościach) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne denko, niestety nic z tych kosmetyków nie poznałam ;-) Chociaż krem do rąk z YR wygląda mi znajomo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo zużytych kosmetyków a ja jakoś nic nie miałam okazji używać. Kiedyś chciałam kupic te żelki ale jakoś wydawało mi się mało prawdopodobne aby pomagały więc zrezygnowałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) Na pewno zajrzę do Ciebie!

Publikując komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez system komentarzy Blogger zgodnie z polityką prywatności.