środa, 26 maja 2021

Zapach wiosny | YVES ROCHER | MOMENT DE BONHEUR

 Hej, hej :)

A dzisiaj będzie zapachowo. :) Jak zaczyna być ciepło i wiosennie mam ochotę na lekki, świeży i wiosenny zapach. Do majowej aury idealnie pasuje mi Moment de Bonheur Yves Rocher.


Sam flakonik już wygląda wiosennie, lekko i radośnie. Szkło buteleczki jest w kolorach zieleni i czerwieni, które cieniowane ładnie nachodzą na siebie. Dokładnie w takich kolorach odczuwam ten zapach. A co to znaczy? ;)

Gdybym miałam określić ten zapach głównymi nutami zapachowymi, wybrałabym dwie: różę i nuty zielone. Dokładnie takie kolory ma też buteleczka. ;) 

Głównym bohaterem jest tutaj róża, ale róża ta jest świeża, lekko słodka, delikatna, wiosenna, jakby zroszona chłodną, poranną rosą. Nie ma nic wspólnego z dusznymi, babcinymi różanymi perfumami. Obok róży na pierwszy plan wysuwają się jeszcze świeże, zielone nuty. Zapach jest rześki, kwiatowy i pachnie świeżo-słodkim ogrodem. 

Jak na różany zapach Moment de Bonheur jest subtelny i delikatny, róża świeża i lekko słodka, nie przytłaczająca. Pasuje do młodej dziewczyny i młodej, rozkwitającej pąkami kwiatów pory roku. Róża w zapachach jest kontrowersyjna, a ten jest jednym z niewielu akceptowalnych różanych zapachów.

*

Znacie Moment de Bonheur? Lubicie różane zapachy? A może jest jakiś zapach z różą, który chcielibyście polecić? :)


6 komentarzy:

  1. Miałam te perfumy lata temu, jakoś na początku blogowania, kiedy miałam fazę na Yves Rocher i ich mega opłacalne kody zniżkowe na zakupy online :D Bardzo ładny zapach, miło go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dobre zniżki to kolejny atut jak się trafi fajny zapach. :)

      Usuń
  2. Nie znam tych perfum, ale sądzę, że ten zapach mógłby mi się spodobać :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię zapachy z Yves Rocher❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam, ale jednak różane zapachy nie są dla mnie. Ciekawi mnie czy ta lekkość i świeżość by mnie przekonała, ale coś czuję, że niekoniecznie :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) Na pewno zajrzę do Ciebie!

Publikując komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez system komentarzy Blogger zgodnie z polityką prywatności.