piątek, 19 listopada 2021

SIGNORINA ELEGANZA | SALVATORE FERRAGAMO

 Hej, hej :)

Jesień w pełnej krasie, więc przychodzę z zapachem, który wyjątkowo pasuje mi do obecnej pory roku. Signorina Eleganza Salvatore Ferragamo to zapach, którego nuty zapachowe dobrze współgrają z jesienną, nostalgiczną aurą, aczkolwiek bardziej z tą słoneczną i jasną wersją jesieni w moim odczuciu. 

Signorina Eleganza

Jest to zapach owocowo-drzewny i odnajdziemy w nim owocowe nuty;  słodycz dojrzałej gruszki, której zbiory przypadają właśnie na jesień podbite cytrusowym aromatem słonecznego grejpfruta. Po owocowym wstępie do głosu dochodzi świeża paczula i aromaty skórzane. Zapach pasuje do słonecznej, złotej jesieni i kojarzy mi się z elegancką,  ambitną i zdecydowaną kobietą aktywną zawodowo. Elegancję ma w nazwie i wyglądzie buteleczki. Ostrzejsze, cytrusowe nuty powodują, że jest przez niektórych odbierany jako uniseks, dla mnie jest jednak zdecydowanie kobiecy. Zapach przypomina trochę Coco Mademoiselle Chanel, aczkolwiek wiadomo, nie jest tak wytworny i bogaty. To lżejsza wersja bardziej pasująca na co dzień.Na jesienne, słoneczne dni, dla eleganckiej, pewnej siebie kobiety, do pracy, na dzień - w sam raz. :)

Znacie ten zapach? Lubicie zapachy Salvatore Ferragamo? 

5 komentarzy:

  1. Beautiful parfum, thanks for sharing.
    I hope you'll visit my last post. Have a good day!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kojarzę ten zapach, ale chyba nigdy go nie wąchałam. Muszę to zmienić! Jestem ciekawa czy będzie mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam wersję Misteriosa, ale nie mogłam znieść mocy jeżyn w tym zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę sprawdzić! Przyznaję, sam flakon mnie kusi bo zapachu nie znam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) Na pewno zajrzę do Ciebie!

Publikując komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez system komentarzy Blogger zgodnie z polityką prywatności.