sobota, 13 listopada 2021

NOWOŚCI KOSMETYCZNE PAŹDZIERNIK 2021

 Hej, hej :)

Nowości kosmetyczne do testowania przybywające do mnie w ciągu miesiąca zawsze wypełniają mnie radością i powodują motyle w brzuchu, tak bardzo się cieszę na nowe kosmetyczne doznania. :D

Skromnie, ale jest radość! :D


DOUGLAS. Tu skusiłam się na kremiki Douglas Home SpaMają 30 ml, są wygodne na co dzień i do noszenia w torebce. Mamy tu:  Mystery of Hammam o zapachu róży i oleju arganowego, Joy of Light o zapachu cytryny i jaśminu, Harmony of Ayurveda o zapachu pomarańczy i migdała. Zapachy te znam, bo miałam już produkty z tych serii. Niewątpliwie gwiazdą zakupu Douglasowego jest zapach Mugler Angel Nova. Zakochałam się w tym rozgrzewającym owocowo-drzewnym zapachu, gdzie najmocniej wybrzmiewają nuty maliny, liczi i drzewa. Do zakupu był prezent do wyboru, gdzie wybrałam serum przeciwzmarszczkowe do dekoltu D'Alchemy Neck and Decolletage Wrinkle Refill i pojemna, materiałowa kosmetyczka.


ROSSMANN. Do zakupów w Rossmann skłoniła mnie promocja na produkty Nivea Luminous Anti-Pigmentation. Seria ta jest skierowana do osób z przebarwieniami, w szczególności z melasmą. Zawierają tiamidol, który redukuje proces powstawania przebarwień. Mam z tej serii serum oraz krem spf 50. Oprócz tego w komplecie do pielęgnacji na przebarwienia znalazł się kwas traneksamowy Me+ Tranexamic Acid Booster. Skusiłam się również na rozświetlający krem do ciała Lirene Coconut Shine, który daje ładną, chłodną taflę na skórze. Jest tu również antyperspirant Dove Pear & AloeVera, który ujął mnie swoim soczystym, gruszkowym zapachem.


YVES ROCHER. Comiesięczna wizyta z ulotką. ;) Nabyłam jak zwykle najlepszy dla mnie dwufazowy płyn do demakijażu Pur Bleuet, a do zakupu dostałam kosmetyczkę z tuszem do rzęs Intense Metamorphose.

*

To wszystkie moje nabytki. :) Znacie? Czy czegoś jesteście szczególnie ciekawi?


18 komentarzy:

  1. Znam jedynie dove, ale w wersji w spreju. Bardzo lubię te deo, a gruszka właśnie szczególnie mi się spodobała :)
    Zaciekawił mnie ten produkt, co prawda takowych nie używam sama, ale lubię tą markę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja lubię antyperspiranty Dove, sprawdzają się u mnie, a ostatnio jeszcze polubiłam mydełko Dove.:)

      Usuń
  2. Nie miałam okazji jeszcze zapoznać się z tymi kosmetykami, ale najbardziej kusi mnie Mugler Angel Nova

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba nic z tego zestawienia nie znam, ale widzę tu dużo ciekawych rzeczy, któe chętnie bym poznałą :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic nie miałam, ale serum D'Alchemy bym przygarnęła :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne nowości, kremy z Douglas zaciekawiły mnie najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kremiki o różnych zapachach zawsze przyciągają uwagę. :)

      Usuń
  6. Uwielbiam takie małe kremiki do rąk właśnie do torebki :D Też skusiłam się na Coconut Shine z Lirene, ale nie otwierałam - zostawiam go na okres wiosenno-letni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ja nie mogłam wytrzymać i musiałam go sprawdzić. ;)

      Usuń
  7. Ja też ogromnie lubię ten dreszczyk emocji gdy mam kontakt z nowymi kosmetykami ;-) Serum D'alchemy do szyji wprawiło mnie w totalny zachwyt gdy używałam je w próbkach, a mając całe opakowanie wciąż o nim zapominam ;x Może dzięki Twojemu "przypomnieniu" zacznę sięgać po nie regularnie ;-)
    Ciekawi mnie ta seria z Nivea, zwłaszcza krem spf50.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to muszę szybko się zabrać za tego D'Alchemika :D, z spf 50 pewnie wystartuję na wiosnę, teraz mam mniejsze spfy. ;)

      Usuń
  8. Fajne kosmetyki! Ja również uwielbiam testować nowe, nieznane mi marki :))
    Muszę koniecznie sprawdzić ten dezodorant w kulce Dove, ciekawi mnie wersja zapachowa z gruszką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam serdecznie ♡
    Nie miałam nic, ale chętnie przygarnęłabym wszystko :) Sama uwielbiam testować nowości ^^ Bardzo fajne produkty!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. aaaale nowości :))
    OBSERWUJĘ i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) Na pewno zajrzę do Ciebie!

Publikując komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez system komentarzy Blogger zgodnie z polityką prywatności.