środa, 13 kwietnia 2022

DENKO MARZEC | 2022

Hej, hej :)

Połowa kwietnia za nami, więc zapraszam na zużycia marca. Tym razem aż 9. ;) 

Zacznijmy od górnego rzędu:


Uzdrovisco, Całodniowy Krem na Piękne Spojrzenie. Ten krem pod oczy nie spodobał mi się. Był rzadki, wodnisty, za lekki. Nic konkretnego okolicy oczu nie dawał. Dodatkowo miał większą gramaturę niż typowy krem pod oczy (25 ml), więc męczyłam się z nim niemiłosiernie.

Benton, Fermentation Eye Cream. Fajny azjatycki krem pod oczy z fermentami, peptydami i ceramidami. Konsystencja była dość treściwa i koił okolicę oczu.

Bielenda Professional, X-Foliate. Krem do twarzy z kwasami redukujący przebarwienia. Zawiera kwasy: traneksamowy, kojowy, mlekowy i niacynamid. Przebarwień mam dużo, więc pokładałam w nim duże nadzieje. Niestety, nic nie ruszył.

Garnier Mineral, Magnesium Ultra Dry. Antyperspirant, który bardzo lubię za skuteczność. Zapachowo również bardzo fajnie wypada (jak wszystkie garnierki, które znam). Czerwony pachnie kwiatowo, lekko słodko.

Estee Lauder, Double Wear. Bardzo fajny korektor kryjący. Dobrze wygląda pod oczami, nie robi maski, nie wchodzi w zmarszczki i jest trwały. 

Estee Lauder, Revitalizing Supreme Global Anti-Aging Cell Power. Miniatura świetnego kremu na dzień dla cery dojrzałej. Treściwy, odżywczy, ale szybko się wchłania. Daje lekki glow i wizualnie odmładza. ;)

Avon, Luck for Her. Bardzo fajny zapach wart poznania, mógłby stać na wyższej półce. ;) Należy do kategorii gourmand. Jest apetyczny, rozgrzewający i nie daje się nie zauważyć. Często komplementowany. :) A główne nuty zapachowe to czerwone jagody, drzewo i białe kwiaty

Fresh, Sugar Tinted Lip Treatment. Balsam nawilżający do ust dający kolor. Ja akurat miałam odcień Tulip, czyli truskawkową, subtelną czerwień. Balsam nadaje ustom lekki koloryt, aczkolwiek kolor można nadbudować nakładając więcej.

Korres, Nourishing Hand Cream. Odżywczy krem do rąk z masłem shea i olejem z migdałów. Całkiem fajny, solidnie działał, nawilżał i koił skórę rąk. 

*

Znacie coś z mojej dziewiątki? :)

3 komentarze:

  1. Chętnie bym poznam ten perfum z Avona bo mnie nim zaintrygowałas

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam jeszcze żadnego z powyższych :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) Na pewno zajrzę do Ciebie!

Publikując komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez system komentarzy Blogger zgodnie z polityką prywatności.