wtorek, 19 kwietnia 2022

L'OREAL | AGE PERFECT CELL RENEW

 Hej, hej :)

Ostatnio miałam okazję przetestować serię kosmetyków L'Oreal Age Perfect Cell Renew, więc z chęcią podzielę się spostrzeżeniami i wrażeniami z ich użytkowania. :) Generalnie seria Age Perfect dzieli się na 4 podserie i Cell Renew jest jedną z nich. Linia ta została stworzona z myślą o cerach dojrzałych i ma na celu działanie przeciwzmarszczkowe, nawilżanie, ujędrnianie, rewitalizowanie i opóźnianie procesów starzenia się skóry. W skład serii wchodzi kompleks antyoksydantów - neohesperydyna i wit.E, kombucha, wyciąg z trufli letniej i czarnej, adenozyna, kwas hialuronowy i kwas LHA. 

Cała seria pięknie pachnie tuberozą, świeżo-biało-kwiatowo. Kremy i serum wyglądają bardzo apetycznie ze względu na swój lekko brzoskwiniowy kolor. Kosmetyki do cery dojrzałej mają zazwyczaj bardziej treściwą lub tłustą konsystencję ze względu na swoje odżywcze i przeciwstarzeniowe działanie i te tutaj również taką konsystencję mają, ale bardzo przyjemnie mnie się ich używało. Z każdego kosmetyku byłam zadowolona i każdy wykazał się pozytywnym działaniem. :)

Przejdźmy zatem do krótkiej charakteryzacji każdego z nich z osobna. 


Rewitalizujący krem na dzień SPF 30 

Ma lekką, budyniowatą konsystencję. Szybko się wchłania, a po aplikacji czuć na skórze nawilżenie. Zostawia na skórze lekki glow, co mnie akurat się podoba, bo wizualnie odmładza skórę. Bardzo doceniam to, że zawiera spf. Niewielki, ale jednak ochrona jest, a ochrona przed UVA/UVB to też działanie przeciwstarzeniowe. ;)


Rozświetlający krem pod oczy

Krem ma konsystencje lekko-kremową, a tubka jest zakończona metalową końcówką. Ma przeciwdziałać opuchnięciom i zasinieniom (czego nie mogę stwierdzić, bo takowych nie posiadam), ale mogę powiedzieć, że nawilża i rozświetla okolicę oka. Metalową końcówką można zrobić sobie masaż, co jest bardzo przyjemne i pobudzające rano, a jak wiemy chłodny metal niweluje opuchnięcia i obrzęki, więc na pewno coś w tym jest.

Midnight Serum - serum do twarzy

Ma działać wielozadaniowo; przeciwzmarszczkowo, nawilżająco, regenerująco, odmładzająco, wygładzająco. Ma postać brzoskwiniowej emulsji, jest lekkie, szybko się wchłania i po aplikacji czuć nawilżenie. Przeznaczone jest do stosowania wieczorem. Ja stosowałam codziennie pod krem. Raz zastosowałam samodzielnie i wtedy również skóra czuła się komfortowo.


Regenerujący krem na noc

Krem ma zbitą konsystencję nieco twardszego masła, ale dobrze się aplikuje, pięknie rozsmarowuje i jest bardzo wydajny Z małego kawałeczka można pokryć całą twarz. Jest treściwy, odżywczy, ale nie jest cieżko odczuwalny na skórze. Daje odczucie natychmiastowego nawilżenia. Następnego dnia rano skóra jest miękka i zdrowo wyglądająca

Bardzo przyjemnie używało mi się całej serii. Pomimo działania antystarzeniowego nie była ciężka ani tłusta. Każdy z kosmetyków dawał poczucie natychmiastowego nawilżenia, a po dłuższym czasie używania skóra wygląda zdrowo, wydaje się być wypoczęta, rozjaśniona, gładsza, wizualnie jakby młodsza. Po tym doświadczeniu bardziej przychylnie patrzę na kosmetyki L'Oreala. ;)

*

Używali/łyście już jakichś serii pielęgnacyjnych L'Oreala? Poza tą serią miałam jakieś cząstkowe doświadczenia z kosmetykami L'Oreala i mam wrażenie, że niezłe kosmetyki spod ich skrzydeł wychodzą. ;)



11 komentarzy:

  1. Nie miałam okazji jeszcze używać kosmetyków tej serii, ale chętnie wypróbuję, szczególnie krem pod oczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będziesz miała okazję to wypróbuj Bogusiu. Fajne dla cery dojrzałej, treściwe i kojące. :)

      Usuń
  2. Też testowałam tą serię w ramach Klubu Recenzentki Wizaż ;-) Mi najbardziej spodobał się krem na noc oraz krem pod oczy. Ta metalowa końcówka jest bardzo przyjemna. Kiedyś testowałam serię REVITALIFT CICACREAM L'Oreal. Wtedy też najbardziej spodobał mi się krem pod oczy oraz krem na dzień - można więc zaryzykować, że ich kremy pod oczy dla mojej cery są idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie trudno tutaj wyłonić ulubieńca, wszystkie mi się podobały. :) No może jakbym musiała wybrać to najprzyjemniej używa mi się kremu na dzień i na noc ze względu na konsystencję. ;D

      Usuń
  3. Ta seria już wygląda luksusowo sama z siebie 🥰 chętnie kupię sobie coś z niej. Chyba w pierwszej kolejności krem

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiałam się, który kosmetyk wybrałabym jako pierwszy i w sumie to... całą linię chyba ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ciężko wyłonić najlepszy kosmetyk z tego zestawu. ;)

      Usuń
  5. Bardzo eleganckie opakowania. Muszą się też pięknie prezentować na półce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Opakowania są bardzo ładne i przyciągają uwagę. Mnie bardzo zaciekawiło serum. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) Na pewno zajrzę do Ciebie!

Publikując komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez system komentarzy Blogger zgodnie z polityką prywatności.