wtorek, 11 września 2018

PIERRE RENE PROFESSIONAL | ROYAL MAT LIPSTCK | POMADKA IDEALNA?



Hej, hej :)

Znacie markę Pierre René Professional? W przeszłości nie miałam za wiele do czynienia z ich kosmetykami, ale dzięki konferencjom urodowym i paczuszce z kosmetykami od firmy miałam okazję przetestować kilka kosmetyków. Okazało się, że są to całkiem atrakcyjne kosmetyki, a dzisiaj postanowiłam zaprezentować te, które zrobiły na mnie największe wrażenie. 


Wśród kosmetyków kolorowych Pierre Rene znalazłam prawdziwe perełki jeśli chodzi o pomadki. Są to pomadki Royal Mat Lipstick. 


Royal Mat Lipstick to ekskluzywna kolekcja. Mamy tu piękne, złote obsadki zamykające się na magnes. Kolekcja prezentuje się elegancko i luksusowo. 
Z nazwy są to pomadki matowe, ale producent opisuje je jako satynowo-matowe. Zawierają delikatne cząsteczki pudrowe i nawilżające oleje dla efektu matowych, ale i nawilżonych, miękkich ust. 

Skład:

SKŁAD: RICINUS COMMUNIS SEED OIL, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, CANDELILLA CERA, OZOKERITE, OCTYLDODECANOL, COPERNICIA CERIFERA CERA, CERA MICROCRISTALLINA, ETHYLHEXYL PALMITATE, OCTYLDODECYL STEAROYL STEARATE, HYDROGENATED COCONUT OIL, SIMMONDSIA CHINENSIS SEED OIL, OLEA EUROPAEA FRUIT OIL, TOCOPHERYL ACETATE, TOCOPHEROL, [MAY CONTAIN/MOŻE ZAWIERAĆ (+/-): CI 77891, MICA, CI 77491, CI 77492, CI 77499, CI 15850 (RED 6), CI 15850 (RED 6 LAKE), CI 15850 (RED 7 LAKE), CI 45380 (RED 21), CI 45380 (RED 21 LAKE), CI 19140, CI 42090, CI 45410, CI 75470]


Efekt jaki daje pomadka Royal Mat Lipstick jest piękny, ale nie do końca matowy. Określiłabym go jako kremowo-satynowy. Pomadka posiada mocną pigmentację, jest dobrze kryjąca i trwała. Zwykły micel słabo sobie z nią radzi. Pomimo, że nie jest stricte matowa na ustach prezentuje się przepięknie.


W ofercie dostępne są 24 kolory, a ja jestem posiadaczką dwóch pięknych i moich ulubionych kolorów 11 Raspberry Cloud i 13 Velvet Touch.



11 Raspberry Cloud to soczysty róż w kierunku fuksji z zimnymi podtonami. Jest modny, dziewczęcy i oryginalny.




 

13 Velvet Touch to brudny róż w padający w śliwkę, nieco ciemniejszy od poprzednika i bardziej bezpieczny. 





Oba kolory wspaniale się noszą i zjawiskowo prezentują na ustach. Na imprezy i wyjątkowe okazje idealnie pasują. Czuję się w nich modnie, kobieco i mogę polegać na ich dobrej jakości. 

 
11 Raspberry Cloud
13 Velvet Touch


Te pomadki są naprawdę godne polecenia. Myślę, że przy tak wysokim stopniu zadowolenia dobrze byłoby zaopatrzyć się jeszcze w jakieś kolory. ;)


*
Znacie te pomadki? A może macie jakieś inne produkty tej marki do polecenia? :)




21 komentarzy:

  1. Cudowne sa te pomadki kochana, idealne wprost na nadchodzaca jesien <3

    OdpowiedzUsuń
  2. W Raspberry wyglądasz prześlicznie <3
    Ja też mam,też :D Oczywiście nudziaka,bardzo fajnie kryje,jest satynowa,świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają luksusowo, ale kolorki akurat nie moje ;) Bardzo Ci pasują te odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam jedną, numer 4, ale nie umiem się przekonać :( Wydawała się ciepłym nudziakiem, niestety na mnie wybijają się zimne tony, w których jest mi źle. Dodatkowo przeszkadza mi zapach oleju rycynowego :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, tak bywa, ze nie trafia się w kolor. Zapachu nie zauważyłam. ;)

      Usuń
  5. Z pierre rene mam cienie i są fajne. Pomadki mają przepiękne kolory, jakby były w stu procentach matowe, to byłyby dla mnie idealne. Czy Ty ścięłaś włosy? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładne pomadki. sama pojadę i od nich nie miałam, ale posiadam lakiery hybrydowe i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tych pomadek, ale muszę przyznać że prezentują się interesująco :0

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam kilka pomadek Pierre Rene i faktycznie są bardzo przyjemne no i te kolory!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam 4 kolory w jaśniejszych odcieniach i są naprawdę bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam nic z tej firmy :) strasznie ładne te kolorki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oba piękne! ale nie moje kolory niestety!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne kolory choć bardziej podoba mi się ciemniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) Na pewno zajrzę do Ciebie!

Publikując komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez system komentarzy Blogger zgodnie z polityką prywatności.