艣roda, 5 wrze艣nia 2018

PROJEKT DENKO SIERPIE艃 馃毊 | Bath & Body Works, The Body Shop, Yves Rocher, Lancome, Pierre Rene, Syoss, Vichy, Bania Agafii, Sylveco,



Hej, hej :)


Sierpie艅 si臋 sko艅czy艂, wi臋c tradycyjnie zapraszam na podsumowanie miesi膮ca i kr贸tkie historyjki o zu偶ytych produktach. :) Jak si臋 sprawdzi艂y? 


Prym w zu偶yciach wiod艂y myd艂a. Akurat tak si臋 z艂o偶y艂o, 偶e lipcowe i sierpniowe myd艂a si臋 skumulowa艂y w zu偶yciach, a i wydajno艣ci膮 niestety nie grzeszy艂y. 


Bath & Body Works, Maui Mango Mai Tai. Myd艂o do r膮k o cudownym, soczystym zapachu mango (mnie to nawet pod pomara艅cz臋 podchodzi艂o) ;). Myd艂o zawiera r贸wnie偶 male艅kie drobinki peelinguj膮ce. Dla mnie to zupe艂nie niepotrzebne w myd艂ach, ale te偶 jako艣 bardzo nie przeszkadza艂o. To myd艂o polecam.

Bath & Body Works, Jasmine & Tiger Lily. Myd艂o z naturalnej serii Purely Clean o zio艂owym zapachu. Niestety, nieco wysusza艂o d艂onie.

Bath & Body Works, Citrus & Oak Leaves. To samo myd艂o o zapachu mandarynki, dzia艂anie podobne. Szczeg贸艂y dotycz膮ce tych myde艂 zawar艂am w recenzji TU


The Body Shop, Satsuma. Nawil偶aj膮cy 偶el pod prysznic o zapachu soczystej mandarynki. By艂am z niego pod ka偶dym wzgl臋dem zadowolona (zapach, piel臋gnacja), a szczeg贸艂y opisa艂am TU.

Yves Rocher, Jardins de Monde, Lime from Mexico.  呕el pod prysznic o 艣wie偶ym i ostrym zapachu limonki. Niestety, rozpieszczona przez dobre jako艣ciowo 偶ele tu by艂am rozczarowana sztucznym, chemicznym zapachem i nienajlepsz膮 jako艣ci膮, jako 偶e 偶el wykazywa艂 dzia艂anie nieco wysuszaj膮ce.


Sylveco, tymiankowy 偶el do twarzy. Bardzo fajny, skuteczny 偶el o trudnym zapachu. Nie ka偶demu odpowiada zio艂owy, "lekarski" zapach syropu tymiankowego na kaszel ;).  Mnie zacz膮艂 m臋czy膰 pod koniec, a dodam, 偶e jest bardzo, bardzo wydajny. ;) 呕el troch臋 艣ci膮ga艂 sk贸r臋, ale ja po umyciu tonizuj臋 sk贸r臋 i nak艂adam krem, wi臋c tak bardzo mi to nie przeszkadza艂o.

Vichy, Capital Ideal Soleil spf 50. Matuj膮cy krem do twarzy z filtrem. Krem szybko si臋 wch艂ania i faktycznie matuje. Bardzo go polubi艂am, bo opr贸cz dobrej ochrony latem okaza艂 si臋 fajnym kosmetykiem na co dzie艅 i pod makija偶.

Bania Agafii, Ekspress Maska do w艂os贸w regeneracyjna, Elastyczno艣膰 i Blask. Jak wszystkie preparaty do w艂os贸w Banii Agafii rozczarowa艂a mnie. 呕adnego pozytywnego efektu nie by艂o. Obiecanej regeneracji te偶 nie. 

Syoss,Intensive StrengtheningTreatment, Ceramide-Keratin Complex. Maska do sp艂ukiwania maj膮ca wzmacnia膰 i przeciwdzia艂a膰 艂amaniu si臋 w艂os贸w. Uwielbia艂am t臋 mask臋, bo mia艂am po niej mi臋kkie, b艂yszcz膮ce, zdrowo wygl膮daj膮ce i 艂adnie uk艂adaj膮ce si臋 w艂osy. 
To jeden z moich ulubionych produkt贸w w艂osowych ever. 


Lancome, Advanced Genifique, Serum Aktywuj膮ce M艂odo艣膰. Serum to jest bardzo przyjemnym kosmetykiem. Szybko si臋 wch艂ania, jest lekkie i mo偶e by膰 u偶ywane pod makija偶. Jest te偶 bardzo wydajne. Mia艂am je w postaci miniatury i starczy艂o na 3 tygodnie. Sk贸ra po nim jest mi臋kka i nawil偶ona. I tyle, nic wi臋cej nie zarejestrowa艂am. J臋drno艣膰 i g臋sto艣膰 sk贸ry bez zmian. ;) Jest bardzo przyjemnym kosmetykiem, ale bez cud贸w i rewelacji. 

Pierre Rene Professional, Iconic Lashes Mascara. Tusz do rz臋s 艂adnie wyd艂u偶aj膮cy i rozdzielaj膮cy rz臋sy. Efektu wow nie robi, ale jest ca艂kiem przyzwoity. Ja by艂am z niego zadowolona. Wi臋cej szczeg贸艂贸w i zdj臋膰 TU

*

To wszystko je艣li chodzi o moje zu偶ycia. Znacie kt贸re艣 z kosmetyk贸w? 

12 komentarzy:

  1. My艣la艂am, 偶e tylko ja tak mam, 偶e miniatury kosmetyk贸w s艂u偶膮 mi przez kilka tygodni :D

    OdpowiedzUsu艅
  2. Bardzo 艂adne zu偶ycia, z Twojej gromadki znam dobrze myde艂ka B&BW :) Ja niestety w sierpniu poradzi艂am sobie s艂abo, ale mam nadziej臋, 偶e wrzesie艅 b臋dzie miesi膮cem kiedy pobij臋 swoje osobiste rekordy, jak na razie idzie mi dobrze :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. W艂a艣nie te偶 uwa偶am 偶e to serum z Lancome jest spoko, ale bez sza艂u, a ju偶 na pewno nie jest warte tych 300 czy nawet 400 z艂. Bez przesady, te tanie zachowuj膮 si臋 na sk贸rze tak samo ;)

    OdpowiedzUsu艅
  4. Nie mia艂am 偶adnego produktu, ale na pewno zdecyduj臋 si臋 na myd艂a od b&bw, bo w艂a艣nie zacz臋艂am tam prac臋 :D kusz膮 produkty Sylveco, ale te apteczno-zio艂owe zapachy niezbyt do mnie przemawiaj膮.

    OdpowiedzUsu艅
  5. Mia艂am krem Vichy z spf i by艂am zadowolona :)

    OdpowiedzUsu艅
  6. Bardzo ciekawe pustaczki kochana, zadnego nie mialam <3

    OdpowiedzUsu艅
  7. Bardzo lubie te saszetki z Banii Agafii ;) ciekawi mnie produkt marki Sylveco do twarzy ;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja lubi臋 maski do twarzy Agafii, ale produkty do w艂os贸w nie sprawdzi艂y si臋.

      Usu艅
  8. Ten limonkowy 偶el z YR mnie zaciekawi艂, szkoda, 偶e si臋 u Ciebie nie sprawdzi艂 :(
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsu艅
  9. Mask膮 do w艂os贸w Syoss na powa偶nie mnie zainteresowa艂a艣 :D
    Tymiankowy 偶el by艂 faktycznie specyficzny,ale lubi艂am go :D

    OdpowiedzUsu艅
  10. Kiedy艣 lubi艂am ten Vichy, ale Anthelios go przebi艂 poziomem ochrony UVA i komfortem stosowania :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Tak, czyta艂am u ciebie i teraz wypr贸buj臋 Antheliosa. ;)

      Usu艅

Dzi臋kuj臋 za ka偶dy komentarz. :) Na pewno zajrz臋 do Ciebie!

Publikuj膮c komentarz wyra偶asz zgod臋 na przetwarzanie danych osobowych poprzez system komentarzy Blogger zgodnie z polityk膮 prywatno艣ci.