niedziela, 22 sierpnia 2021

MEMORIES DAYDREAMING IN A HAMMOCK | ORIFLAME

 Hej, hej :)

Dzisiaj przychodzę z kolejną propozycją zapachową na lato. Jest to woda toaletowa Oriflame Memories Daydreaming in a Hammock. Zapach ten od pierwszego powąchania skojarzył mi się z wakacjami. Jest radosny, lekki, świeżo-kwiatowy. Kojarzy się ze słońcem, wakacjami i beztroską. Główne nuty zapachowe tej wody to: plumeria (frangipani), kokos i cascalone. 


Ja najbardziej wyczuwam świeżą, lekką woń kwiatową plumerii, która pachnie podobnie do gardenii czy jaśminu, z odrobiną kremowości. Letnie nuty kokosa i cascalone, czyli bryzy morskiej również wybrzmiewają w tym zapachu. Ogółem wszystkie nuty składają się na lekki, słoneczny i tropikalny aromat, co idealnie wpasowuje się w letni zapachowy wybór.


Pamiętam, że z serii Memories były 3 różne wody toaletowe. Mnie urzekła właśnie ta. :)

*

A Wy? Znacie tę wodę lub serię? A może wybraliście inny zapach z tej wakacyjnej serii?

7 komentarzy:

  1. Lubię ten zapach. Zużyłam całą buteleczkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Po nutach zapachowych śmiem podejrzewać, że byłyby dla mnie zbyt słodkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie pamietam tego zapachu, a raczej miałam jego próbkę

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze go mam, podoba się koleżankom w pracy więc tam go zostawiłam i która ma ochotę się odświeżyć, używa :D Cudny zapach, miałam jeszcze chyba różowy ale on mnie tak nie urzekł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapachu nie znam, ale po nutach wnioskuję, że ma w sobie sporo kwiatowej słodyczy:).

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego zapachu, ale wydaje mi się, że mogłabym go polubić :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) Na pewno zajrzę do Ciebie!

Publikując komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez system komentarzy Blogger zgodnie z polityką prywatności.