środa, 12 stycznia 2022

ZIMOWE NOWOŚCI KOSMETYCZNE 2021 VOL.2

 Hej :)

Zapraszam na drugą część nowości kosmetycznych, czyli  grudniowe nabytki z promocji, kalendarzy adwentowych i prezenty. ;) A jest tego tyle, że bardzo możliwe, że to ostatni tego typu post w najbliższym półroczu. ;D



Relacja z nabytków z kalendarzy adwentowych Clinique i mojego własnego, autorskiego Cosmesfera ;D  jest w poście TU Generalnie są tu kosmetyki Clinique, Dior, Fenty Beauty, Nars, Mac i Korres.


Notino. Tu ciekawostką dla mnie był zestaw złożony z zapachów Victoria's Secret. Mamy tutaj 3 mgiełki Victoria's Secret i mleczka do ciała o ich zapachu: Love Spell o zapachu brzoskwini i kwiaty wiśni, Pure Seduction o zapachu śliwki i frezji i Coconut Passion pachnący wanilią i kokosem. Zapachów Victoria's Secret nie mam w swojej kolekcji, więc jako koneser z chęcią je poddam analizie. ;)  Do zamówienia dołożyłam balsam Vaseline i krem do rąk Dove kokosowy, jako, że robiły darmową dostawę. ;)


BasicLab. Tu była jakaś mega promocja (chyba Black Friday), więc skorzystałam i zakupiłam niezbędne dla mnie w pielęgnacji produkty. Ulubiony żel do mycia twarzy Micellis, emulsyjne serum z 0,3 retinolem, wit. C i koenzymem Q10 i stymulujący peeling kwasowy  z kwasem glikolowym 8%, kwasem laktobionowym 4%, glutationem i resweratrolem.


Bardzo lubiane przeze mnie kosmetyk do włosów Kerastase w dobrej cenie i z dodatkową zniżką znalazłam na Zalando. Tym razem zdecydowałam się na wypróbowanie serii Genesis. To seria wzmacniająca do włosów cienkich przeciw wypadaniu.


Semilac. Tu zakupiłam nową lampę, bazę i top oraz skusiłam się na lakier hybrydowy All I Want 290, czyli bordowy z drobinkami. W prezencie Semilac dorzucał fioletowy lakier z drobinkami Semilike 444.



Tago Mago. A tutaj mój hit zapachowy grudniowy Yves Saint Laurent Libre Intense. Jest to  piękny, słodko-białokwiatowy zapach, w którym najmocniej wybrzmiewają nuty wanilii, tonki, ładnie obrobiona lawenda i kwiat tunezyjskiej pomarańczy. Przepiękny zapach i i jak dla mnie lepszy od klasyka.


Bandi. Grudzień to miesiąc moich urodzin, więc zaczęły się zniżki i prezenty od firm, które mają w bazie moją datę urodzin. Bandi dawał zniżkę i prezent gratis. Wybrałam szampon TrichoEsthetic przeciw wypadaniu włosów, a do zakupu w prezencie dostałam nawilżający krem z algami morskimi Delicate Care.


Yves Rocher. Tutaj w prezencie urodzinowym marka dawała balsam o wybranym zapachu, wybór więc padł na jeżynowo-lawendowy balsam, a skusiłam się jeszcze na krem odżywczy z arniką. 


Tu również prezent z Yves Rocher, ale nie od marki, a od przyjaciółki. ;) W bombce świątecznej ukrywał się złoty top do lakieru i krem do rąk z olejem arganowym i różą.


A tu kolejny prezent można rzec. ;) Nawilżający krem-pianka do mycia i demakijażu CeraVe wygrałam w konkursie u Patrycji @interendo. :)
   

W kolejnym prezencie (świątecznym) trafił mi się taki piękny zestaw Avene A-Oxitive z retinaldehydem i prowitaminą E. Jest tu krem do oczu na noc oraz krem peelingujący na noc. 
*

Tak się prezentuje druga część grudniowych nowości kosmetycznych. 
Pierwsza: TU
Czy coś Was szczególnie zainteresowało?

12 komentarzy:

  1. Zainteresował mnie najbardziej zestaw z VS 🤩

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mgiełki VS i mnie wydawały się najciekawszą pozycją.

      Usuń
  2. Super zestaw z VS, jestem bardzo ciekawa zapachów, bo żadnego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam ciekawa mgiełek i muszę przyznać, że jestem rozczarowana. To jednak nie ta jakość zapachu, nieporównywalna z markowymi perfumami.

      Usuń
  3. Nawet nie pamiętam, od jak dawna mam ochotę poznać kosmetyki do włosów Kerastase :). Tyle dobrego o nich czytałam i tak chodzą za mną :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne nowości kosmetyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Libre znam, ale w klasycznej wersji i uwielbiam ;) A flakonik ma przecudny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam odlewkę Intense i też uwielbiam, klasyka też lubię :D Markę basiclab bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. :) Na pewno zajrzę do Ciebie!

Publikując komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych poprzez system komentarzy Blogger zgodnie z polityką prywatności.